ח"כ מיקי זוהר דורש: להמשיך לקדם את חוקי הימין

ח"כ מיקי זוהר דורש: להמשיך לקדם את חוקי הימין

יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר פנה הבוקר ליו"ר הוועדה המסדרת החדשה בדרישה לכנס דיון על מנת לקדם את שלושת חוקי הימין שעברו אתמול: "זכו לתמיכתן של רוב סיעות הכנסת"

מיקי זוהר דורש: להמשיך לקדם את חוקי הימין
  צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

לאחר ההצלחה אמש (שני) באישור שלוש הצעות החוק בקריאה טרומית, דורש ח"כ מיקי זוהר (יו"ר סיעת הליכוד) מיו"ר הוועדה המסדרת לכנס את הוועדה:  "יש לקדם מידית את הצעות החוק שזכו לתמיכתן של רוב הסיעות בכנסת".

מדובר בחוקים להסדרת ההתיישבות הצעירה, פסקת ההתגברות והחוק לביטול תכנית ההתנתקות.

ח"כ זוהר העביר הבוקר פניה ליו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), בבקשה לכנס דיון בוועדה המסדרת על מנת להכין לקריאה ראשונה את הצעות החוק שהגיש ושעברו אמש בקריאה טרומית בכנסת.

ח"כ זוהר: "על הוועדה המסדרת להתכנס באופן מיידי ולקדם בשלוש קריאות את הצעות החוק שזכו לתמיכתן של רוב סיעות הכנסת. אני מקווה שגם חברי הכנסת של ימינה ותקווה חדשה יתמכו בדרישה זו על מנת לחזק את ההתיישבות בארץ ישראל ואת המשילות במדינה. זו גם תהיה תשובה הולמת לטרור".

אחרי הפנייה, החל שרשרת תגובות בין השניים בטוויטר. ח"כ אלהרר: "מיקי, כתושב הדרום הייתי מצפה ממך ליותר סולידריות כלפי כל מי ששוב נאלץ לחיות תחת איום רקטות. זה לא הזמן לפוליטיקה הקטנה שלך.

ח"כ אלהרר (צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90)

על כך ענה לה זוהר: "זה הזמן להשיב לטרור וזו דרך מצויינת. הגיע הזמן שתפנימו שהגישה בה אתם נוקטים ומפנים את הלחי השנייה לאויבנו, לא מסייעת לביטחון ישראל."

אלהרר בתגובה: "לו רק הליכוד היה בשלטון ב12 השנים האחרונות והיה מטפל כמו שאתה רוצה, איך החיים כאן היו נראים אחרת…. אפשר רק לדמיין."

עוד באותו נושא

מכה לגוש השינוי: רע"מ מטילה פצצה פוליטית


253

הכול תלוי כעת בוועדה המסדרת

כזכור אמש מליאת הכנסת אישרה ברוב גדול שלושה חוקים חשובים לימין בקריאה טרומית.

ראשית אישרה מליאת הכנסת את הצעת חוק יישובים ושכונות בהליכי הסדרה, עם רוב של 45 ח"כים תמכו בחוק מול 30 ח"כים מתנגדים.

מיד לאחר מכן אושר בקריאה טרומית גם הצעת חוק-יסוד: ההתגברות (תיקוני חקיקה). 41 ח"כים תמכו מול 30 ח"כים מתנגדים.

צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

הצעת חוק האחרונה שאושרה היא חוק יישום תכנית ההתנתקות (תיקון – ביטול סעיפי הפינוי ושינוי שם החוק). 42 ח"כים תמכו מול 29 ח"כים שהתנגדו. עיקר החוק: ביטול הסעיפים הנוגעים לאיסור כניסה ושהייה בשטח, שאמור לאפשר את ההגעה של ישראלים חזרה לצפון השומרון.

כעת שלושת החוקים יעברו לוועדה המסדרת להמשך דיון, אך מכיוון שכעת בראש אותה ועדה עומדת נציגת יש עתיד, ח"כ קארין אלהרר, החוקים צפויים להיעצר, לפחות לעת עתה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מיקי צבוע
כשהיה יו"ר הוא עיכב | 11-05-2021 10:20
עכשיו נחמד לו ללחוץ על קארין אלהרר עוד שפוט של ביבי מעריץ של אסתר חיות והברנז'ה שלה
2
אולי במקום להתעסק...
מר "כסף, כוח וכבוד" יא חתיכת אינפנטיל | 11-05-2021 10:52
אולי במקום להתעסק עם הגימיק הפתטי של הנסיון הנואש להביך את הגוש הפוליטי הנגדי תנסו להשתלט על המצב הביטחוני שנראה כמו איבוד שליטה... אה, רגע... שכחתי על מי אני מדבר... על אדון כסף, כוח וכבוד...