בעקבות הירי: צה"ל תקף מעל 130 יעדים ברצועה - סרוגים

בעקבות הירי: צה"ל תקף מעל 130 יעדים ברצועה

כוחות צה"ל תקפו מעל 130 יעדים של חמאס והג'יהאד האיסלאמי במהלך הלילה, בתגובה לירי הנרחב לעבר ישראל. בין היעדים: מבני מודיעין של חמאס ומתחמים צבאיים - לצד ביתו של מפקד גדוד בחמאס

author-image
בעקבות הירי: צה"ל תקף מעל 130 יעדים ברצועה
  (צילום: דובר צה"ל)

מבצע "שומר החומות": דובר צה״ל מוסר כי במהלך הלילה (שלישי) צה״ל תקף במספר גלי תקיפה למעלה מ-130 יעדי טרור והתעצמות של ארגוני הטרור ברצועת עזה. זאת בתגובה לירי לעבר ירושלים והמטחים הכבדים שנורו לעבר יישובי עוטף עזה והדרום. בצה"ל הזהירו כי "התקיפות ילכו ויתעצמו ביממה הקרובה – הרגל על הגז, מתכוונים לפגוע בקצב גבוה ובעוצמה רבה".

עוד באותו נושא

מטחים כבדים לאשקלון: 10 פצועים, 2 בתים נפגעו


5

בגל התקיפה הראשון והשני, מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של צה״ל תקפו אתרים לייצור אמצעי לחימה של חמאס. בגל התקיפות השלישי הותקפו מטרות של חמאס וכן של הג'יהאד האיסלאמי, ביניהן: אתרים לייצור אמצעי לחימה ומתחמים צבאיים של שני ארגוני הטרור, באחד מהם ממוקם ביתו של מפקד גדוד בחמאס.

כמו כן, במסגרת התקיפות ביממה האחרונה צה״ל תקף את מבנה המודיעין הצבאי של חמאס, וכן סיכל כ-15 פעילים של ארגון הטרור. בנוסף, טנקים וכלי טיס של צה״ל תקפו יעדי טרור נוספים, בתוכם: שתי מנהרות טרור התקפיות סמוכות גדר.

"ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה. צה״ל נוקט באמצעי זהירות כדי לצמצם ככל הניתן פגיעה אפשרית באזרחים במהלך פעילותו הצבאית" אמרו בצה"ל. "ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה, ויישא בהשלכות לפעולת כנגד מדינת ואזרחי ישראל".

לפי דובר צה"ל, נכון לשעה זו זוהו כ-200 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רקטות. "יש להמשיך ולהתעדכן בהנחיות פיקוד העורף המופצות באמצעי התקשורת ולהישמע להוראות כוחות הביטחון וצה״ל הפועלים בשטח" נמסר. "צה״ל תגבר את כוחותיו בפיקוד הדרום, ערוך למגוון תרחישים וימשיך לפעול בעוצמה כנגד חמאס ויתר הארגונים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
המחבלים צוחקים עלינו...
אהרון | 11-05-2021 8:31
המחבלים צוחקים עלינו גם ממשלת ישראל מממשלת בובות צוחקת ומפיקרה את אזרחהה היהודים
2
בעקבות הירי:...
יענקי | 11-05-2021 8:50
בעקבות הירי: צהל תקף מעל 130 יעדים ברצועה : עוד מעט, ייגמרו ערימות החול להפצציץ, ואז יפציצו כדי להחזיר אותן למקומן, כך שיהיה יה להפציץ בפעם הבעלט. פייפר מסכן, ממלחמת השחרור, היה , עם כמה פחיות דלק, עושה יותר, וגםתגובה ההולמת !!
3
הבטיחו שהפעם לא יפוצצו דיונות . דבר לא השתנה
ג'סי | 11-05-2021 9:28
הבטיחו שהפעם לא יפוצצו דיונות ומקומות נטושים . דבר לא השתנה
4
כל עוד ממשיכים...
אליהו1 | 11-05-2021 10:15
כל עוד ממשיכים טילים ופורומים ביהודים בירושלים, לוד ושות', צה'ל לא עשה כלום. ספורי פוגי של ראש הממשלה, 'תתפסו אותי'. תודה לשמאל שמעיף את הביבי הזה לכל הרוחות עם המשפחה שלו המוניפלוטיבית אבל ברמת בגרות של גנון. רק שלפיד, גולן ומכאלי לא חביאו מזור אלא יחריפו את המצב. מריך משהו שינגב את הקרן להשמדת ישראל ואת שופטי בג'ץ והפרקלטיות. את התשקורות האנטישמית יאסוף את החבר'ה הטובים שמבינים מה זו מדינה יהודית ולשם מה קמה אחרי 2000 שנות גלות. אנשים חסרי מורא שיודעים שה' מוביל את שיבת ציון ואנחנו רק שליחים שלו