חדשות המגזר

חבריו של יהודה גואטה ז"ל חטפו אבנים ומקלות בירושלים

תלמידי ישיבת איתמר שיצאו לעיר העתיקה הותקפו על ידי ערבים, שהשליכו עליהם מקלות וחפצים אחרים. בראיון לסרוגים סיפרו כי הלכו כדי לכנס את הישיבה אחרי הרצח של יהודה גואטה הי"ד: "הערבים ראו את זה כמשהו נגדם"

חבריו של יהודה גואטה ז"ל חטפו אבנים ומקלות בירושלים
צילום: (צילום: סרוגים)

תלמידי הישיבה באיתמר הותקפו בזמן שצעדו בעיר העתיקה. חלקם הם חבריו של יהודה גואטה הי"ד, עם חולצות ובהן תמונתו. ערבים תקפו אותם במקלות והשליכו עליהם חפצים.

ישיבת איתמר
ישיבת איתמר| צילום: (צילום: סרוגים)

יצחק, תלמיד ישיבה שנחבל בראשו ממהלומה של מקל, מספר לסרוגים: "הערבים שם התחילו להתגרות בנו, אנחנו הלכנו לשם כדי לכנס את הישיבה לאחר מה שעברנו, והערבים ראו את זה כמשהו נגדם. הם התחילו לצעוק לנו קללות ולאיים, אחד הוציא מקלות מהבית, ואני חטפתי מקל בראש. היה לי עוד חבר שחטף מקל ונפצע באורך כל. הם גם זרקו עלינו אדניות מהגגות, יש תיעוד של הכל, אני לא אומר סתם. זה היה סכנת נפשות בשבילנו".

עוז, תלמיד ישיבה נוסף שהותקף, סיפר כי הוא גם היה נוכח בצומת תפוח בעת פיגוע הירי שבו גואטה נורה. "הייתי בכל הדברים הקשים שהיו שמה, אבל אנחנו חזקים יותר מזה" אמר. "זה לא ישבור אותנו, אלא יתן לנו יותר מוטיבציה להקים. אנחנו בונים עכשיו בישיבה בניין לזכרו של יהודה, שיהיה בניין ספריה. יהודה תמיד אהב ללמוד ולהשקיע, ואנחנו רוצים לבנות ולחזק את בית המדרש בשבילו. אנחנו גם נחזק בכך את ההתיישבות, לא נישבר".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
ישראלי אמיתי
10.05.21

חחח עוד לא הבינו כאן במדינה שהערבים הם גיס חמישי!!! הרי בירי הטילים על ישראל הם מוחאים כפיים, אז מה אתם מצפים להכניס אותם לממשלה?! לתת להם אזרחות רגילה?! הרי הם רוצים לראות את כל היהודים מתים!!! עובדה ברורה, גם המבוגרים בהר הבית אספו אבנים לזרוק על היהוד...

3
אילן
11.05.21

רק בגללכם המדינה נמצאת בכאוס כול המצב שאנו במלחמה בגלל הימין ההזוי

2
מדינת חלם
11.05.21

ואיפה המשטרה ...... עושה פקקים... ומתעמרת ביהודים

1
סאלי
13.05.21

חייבים לחיות בשלום כי אין דרך אחרת ולנהטג ביד קשה, וטוב שהיהודים הראו להם שכן אנחנו מחזירים שדיי להתנגח בנו ועכשו פשוט לפנות לשקט ולשלום, ומי שיתפרע יענש, תנו למשטרה את כל הכוח לשמור על האזרחים ,