עושה מעשה שרון ומבקש שכר כפנחס - סרוגים

עושה מעשה שרון ומבקש שכר כפנחס

רבותי ההיסטוריה חוזרת, והנה קם אריק שרון חדש, רק צעיר יותר ועם פחות ניסיון קרבי. לצדו – מתן כהנא ושאר החבורה, כולם עושים מעשה שרון ומבקשים שכר כפנחס, רק הרבה יותר גרוע

עושה מעשה שרון ומבקש שכר כפנחס
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

אנחנו אולי עם קשה עורף, אבל ככל הנראה כפה חזקה פגעה לנו שם איפשהו מאחורה בעצב הזיכרון, סוג של אלצהיימר לאומי שגורם לנו לזכור מעולה את העבר הרחוק, יציאת מצרים, חנוכה ומלחמת ששת הימים, אבל שוכח בקלות אירועים שהיו כאן לפני פחות מעשרים שנה.

נער הייתי, אך טרם זקנתי, ואני עדיין זוכר את יום בחירתו של שרון לראשות הממשלה. שבת פרשת 'בשלח' נקראה אז בבתי הכנסת, ודרשני המגזר דרשו בבתי הכנסת 'אריק חרבי' סימן משמיים לבחירתו המופלאה של אריק שרון. שרון כידוע הצהיר והבטיח כי דין נצרים כדין תל אביב, ואנחנו האמנו. שר ההתיישבות, זה שעלה להר הבית בגבורה בתחילת האינתיפאדה, גיבור מלחמת יום הכיפורים, בא לעשות כאן סדר, ימות המשיח כבר כאן.

עוד באותו נושא

אייכלר: "נתניהו אבוד, הוא איבד את המנדט והולך"


54

הסוף ידוע. היה קשה להאמין, לקח זמן להתפכח. חשבנו שהיה לא תהיה, כי ודאי בסוף הוא יתעשת או מי מחבריו אנשי הליכוד יעצור את הטירוף, אבל זה לא קרה. שרון ריסק את היישובים ללא דמעה, ללא מצפון, העמיד פני נעלב ואת האש הפנה אל חבריו לשעבר שהעזו לכעוס עליו, להפגין נגדו, כיצד העלו על דעתם לכנות אותו בביטויי גנאי, כאשר הוא עושה מעשה כל כך 'אמיץ', מעשה שנוגד את מה שהוא האמין ופעל עבורו, כאשר הוא מציל את עם ישראל ומבין מה שהם, עמי הארצות, לא מבינים.

רבותי ההיסטוריה חוזרת, והנה קם אריק שרון חדש, רק צעיר יותר ועם פחות ניסיון קרבי. לצדו – מתן כהנא ושאר החבורה, כולם עושים מעשה שרון ומבקשים שכר כפנחס, רק הרבה יותר גרוע.

שרון, אם להיות כנה, הלך לבחירות נוספות, לפניהן כבר היה מעט ברור שהוא פונה לכיוון חדש, שזה לא בדיוק אותו שרון. כמות הפעמים בהן אמרו חברי ימינה לאחרונה או בשנים האחרונות כי לא ילכו עם מרצ ועם לפיד, לא יסתייעו בערבים ולא ינטשו את הימין, לעומת הסיבוב המדהים שלא היה מבייש שום רקדן בלט מנוסה, מלמדים על תופעה משוגעת שניתן לאבחן כאחת משתיים – או שגעון גדלות שיצא מכלל שליטה, או זלזול נורא בבוחרים, אלו שטרחו ללכת לקלפי ולשים שם את הפתק עבורם, ובמקרה הרע שניהם יחד.

הימים האחרונים גורמים לשפשף את העיניים, לצבוט חזק את המותניים ולבדוק האם אנחנו ישנים או שמא בהזיות עמוקות. בנט ושאר הפיונים מהמפלגה שלו שכחו פתאום את הבלונים מעזה, את המלחמה על הבית שלנו, הלב שלנו – הר הבית העיר העתיקה, ועסוקים כרוכלים בשוק מחנה יהודה בהתמקחות עם האויב, או עם מרצ והעבודה, שהם כיום מפלגות השמאל הקיצוני ביותר שהיו כאן מאז ומעולם, מפלגות שישמחו לחצות את ירושלים ולשוב לימים שהיו לפני המלחמה.

על משילות, התגברות, חאן אל אחמר או שינוי מערכת המשפט כבר אין מה לדבר. אנחנו כבר בהקפאת הבנייה ומינוי שופטים פרוגרסיביים לבית המשפט העליון.וכל כך למה? כי על שנאת חינם חרבה ירושלים. כי על שנאה ששונאים סער ובנט את נתניהו, הם לא יכולים לשבת איתו, ועוד קרואים לזה ממשלת אחדות וריפוי, וכך על שנאת חינם תחרב ירושלים. אין מילים לתאר את ההזייה. אין מילים לתאר את התסכול מול השינה של רוב הציבור שהושקו בכדור שיניה עמוק של בנט וחבריו וטרם התעוררו. התעוררו חברי בימין, פן יהיה מאוחר מידי.

 

איתמר סג"ל, יועץ תקשורת, עולם קטן

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
אגב יותר גרוע משרון שרון היה בייס רחב
רמי | 10-05-2021 12:45
פה בהונאה מתמשכת שנהפכה למציאות
אצל בנט...
נפתלי | 11-05-2021 0:32
אצל בנט הכל אפשרי
עושה מעשה זמרי עם איילת שקד??? לא מאמין
מוטי אלקין | 10-05-2021 15:20
שמעתי כי את מודעות האבל נגד בנט הוא בעצמו מימן אותם.
2
בנט נעול נעול לעשות רע לחצי עם
צבי | 10-05-2021 12:47
ככה זה נראה.
3
אני לא מבין...
שיגעון | 10-05-2021 12:57
אני לא מבין מה הבכי והנהי. לנתניהו קופה של שרצים שהדעת לא סובלת. לכן מפלגות שונות לא מוכנות לשבת איתו וכבר ארבע פעמים שהוא לא מצליח להרכיב ממשלה. המדינה ואזרחיה סובלים. אמר בנט שאין ברירה ונקים קואליציה ללא הליכוד ששבוי בידי נתניהו. מוקמת ממשלה שהימין נותן בה את הטון ואנשי ימין מאיישים את רוב המשרדים החשובים. מה רע בזה ??? למה לפסול מראש ממשלה, שאדם שצמח בציונות הדתית יהיה בה ראש הממשלה ? שגדעון סער יהיה בה דמות בכירה ? שמתן כהנא, גנץ, עומר בר לב ואנשי ביטחון אחרים יאיישו בה תפקידים בכירים ? מה קרה - אם לא ביבי אז שתישרף המדינה ???
גיבוב של דברים הזויים
איש ישר | 11-05-2021 22:09
האם נראה לך/לכם שבממשלה (ממשלת הריפוי...) שהמשענת שלה של תומכי טרור למיניהם, בשיתופו של 'מזהה התהליכים', ובניצוחו של הוגה הדעות של 'המריצה למזבלה' ומדליקת זכרון יעקב יש סיכוי קטנטן שהעלה התאנה הקטנטן יביא למשהו טוב???
כשיתמוך בביביהו...
ללא | 11-05-2021 19:23
כשיתמוך בביביהו לא תפצה פה
מנסור עבס משיב...
מנסור | 11-05-2021 0:31
מנסור עבס משיב לך: לא נוכל לתמוך בממשלה שתוקפת את העם שלנו בעזה. אתה הבנת את זה ברוך? אני בספק שהבנת. שב תלמד היטב וחשב מסלול מחדש
4
היתכונתה סתם חזירים...
בני | 10-05-2021 13:09
היתכונתה סתם חזירים ללא הפסקה,כהנא,אנחנו ממתינים לך ובנט,ולמוסלמית סילמן שרי,אתם היום קרוב מאוד, לא יהי לכם לאן לחזור, הפנקס פתוח, והיד רושמת,לא נישכח ולא ניסלח,עד שתושמדו,
5
כלנטריסט יוק! בנטריסט ושקדריסטיט אין!!
הרומני מסאטומייק | 10-05-2021 13:09
בוגדים עליך ישראל ?!
6
אתה באמת מאמין...
מבולבל | 10-05-2021 14:47
אתה באמת מאמין למה שאתה כותב? אריק שרון תמיד ידענו שהוא טיפוס בעייתי, אבל הבלגנו כי הוא היה בצד שלנו. בנט לא אותו דבר. אם כבר, ביבי דומה יותר לשרון מהבחינה הזאת, הרי ברור לכולם שהוא יעשה הכל כדי להיות ראש ממשלה
7
לא יאמן! אז...
היסטוריון | 10-05-2021 16:06
לא יאמן! אז בנט כאן הוא הצבוע. לא ביבי. שכבר שנים רבות עושה מדיניות שמאל קיצוני, חובר למפלגות שמאל ומקפיא בניה בארץ ישראל ונותן לערבים להשתולל. ואחר כך בבחירות מבקש שכר של ימין. תתבייש לל על המאמר המעוות
מה זה...
שרון | 11-05-2021 0:28
מה זה קשור אם ביבי צבוע אז זה לא אומר שבנט הוא רמאי גנב קולות נוכל שעבד על הציבור בוגד שבגד באימון של הציבור ששלח אותו? בנט כהנא שקד והשאר הם קופי שרון!
8
הבעיה נתניהו ולא...
דוד גואטה | 10-05-2021 16:38
הבעיה נתניהו ולא אף אחד אחר אם הוא לא יהיה בשעה יש ממשלת ימין
9
בנט סתם מגלומן...
צחי | 10-05-2021 20:30
בנט סתם מגלומן ואפס
10
השנאה האלימות והשקרים,תמיד...
משה כהן | 10-05-2021 20:37
השנאה האלימות והשקרים,תמיד באים מהימין.מורשתו של ביבי:שמאלני בוגד . ןאתה ימני.תתבייש.
גם אתה...
אלצהיימר | 11-05-2021 0:25
גם אתה קבלת כםה רצינית בראש והפכת לאלצהיימר. ביטויי שנאה והסתה שיוצאין מהשמאל לדורותיו כולל יאיר לפיד שכחת שב בשקט ולך לעבור על כל מה שאמרו כל השמאלני. אלצהיימר!
11
חזק ואמץ כל...
סלע | 11-05-2021 0:32
חזק ואמץ כל מילה בסלע. תודה