דיווח ראשוני על פיגוע ירי בש.ג של מוצב סאלם בשומרון. שלושה מחבלים הגיעו עם רובה קרלו ופתחו באש. חיילי צה"ל ירו לעברם ופגעו במחבלים. שניים מהם חוסלו השלישי נפצע.

פיגוע ירי בתפוח| צילום: הפיגוע בצומת תפוח. ארכיון (צילום מתוך מצלמות האבטחה)
ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר הגיעו שלושה מחבלים לכיוון בסיס סאלם שבו מוצבים לוחמי מג"ב של משטרת ישראל, המחבלים ירו לעבר שער הבסיס, לוחמי מג"ב וחייל צה"ל הגיבו בירי וניטרלו את שלושת המחבלים".
תגובות
יש ביבי יש פיגועים