האיחוד האירופי יאפשר כניסת ישראלים מחוסנים - סרוגים

האיחוד האירופי יאפשר כניסת ישראלים מחוסנים

האיחוד האירופי הודיע כי תיירים ישראלים שמחוסנים בפני הקורונה יוכלו להיכנס למדינות האיחוד, כחלק ממאמץ להחזיר את התיירות לאירופה בקיץ הקרוב. בכך ישראל מצטרפת לרשימה של 8 מדינות, בהן ניו זילנד ואוסטרליה

האיחוד האירופי יאפשר כניסת ישראלים מחוסנים
  (צילום: משה שי\פלאש 90)

חוזרים לחו"ל: לאור נתוני התחלואה הנמוכים בארץ, האיחוד האירופי הודיע היום (חמישי) כי החליט להוסיף את ישראל לרשימת המדינות ה"ירוקות" – שמהן תיירים שהתחסנו לקורונה יוכלו להגיע לנופש במדינות האיחוד. ההחלטה התקבלה כחלק מהניסיונות להחזיר את התיירות לאירופה כבר בקיץ הקרוב.

בכך ישראל מצטרפת לרשימה מצומצמת של 8 מדינות שמהן תיירים יכולים להיכנס למדינות אירופה גם בנסיעות שלא הוגדרו כחיוניות. מלבד ישראל, רשימת המדינות הירוקות כוללת את אוסטרליה, ניו זילנד, רואנדה, סינגפור, דרום קוריאה, תאילנד וסין. עבור אזרחי שאר העולם הגבולות באירופה יישארו סגורים, למעט מקרים שהוגדרו כמקרי חירום.

עוד באותו נושא

שבוע אחרי האסון: כך תעזרו למשפחות בתום ימי השבעה

לפי החלטת האיחוד, רשימת המדינות הירוקות תתעדכן מדי שבועיים בהתאם לנתוני התחלואה העדכניים בכל מדינה. מוקדם יותר השבוע המליצה נציבות האיחוד האירופי להקל בהגבלות הכניסה על אזרחים זרים, במטרה להביא לעליית התיירות באירופה אחרי שנה של משבר כלכלי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו