מרגש: אביחי הולנדר פותח את הלב בשיר חדש לאשתו. צפו

מרגש: אביחי הולנדר פותח את הלב בשיר חדש לאשתו. צפו

אחרי שריגש מדינה שלמה עם שיריו "לא נרגע" ו"בלתי מנוצח", הזמר והיוצר המבטיח אביחי הולנדר משחרר כעת סינגל שלישי אותו מקדיש לאשתו - ברית. צפו

author-image
בעקבות הגיור של אשתו: אביחי הולנדר בשיר חדש
  (צילום: מתוך יוטיוב)

הזמר והיוצר המבטיח, אביחי הולנדר שהצליח לרגש מדינה שלמה עם שיריו, יוצא כעת בסינגל חדש ושונה – "ברית", בהפקתו של אסף צרויה.

הסינגל החדש הוא שיר אהבה כנה וחשוף שכתב הולנדר לאשתו, שלטענתו הצילה אותו מעצמו והאמינה בו מתחילת הדרך. בזכותה הולנדר למד לכתוב גם על הדברים המשמחים והחיוביים בחיים ועל כן השיר קרוי על השם היהודי שקיבלה בגיור שעברה – ברית.

(מילים ולחן: אביחי הולנדר // עיבוד: אסף צרויה)

הולנדר מספר על השיר: "בין כל הפחדים, החסכים והשגעונות שלי יש אישה אחת, שמהיום הראשון שבו נפגשנו הפכנו חברים מאוד קרובים ובהמשך זכינו להקים בית שהוא מגדלור שלא נותן לי לשקוע.

ושלא תבינו לא נכון, יש לנו זוגיות סוערת וידענו ועודנו יודעים עליות גדולות ונפילות קשות ואני לפעמים בן זוג כזה נוראי, לא החמוד הזה שנראה שאני, צועק, מתאהב, משתולל והיא סופגת את כל האש ממני אך מעולם לא מפקירה אותי ומצילה אותי מעצמי כל פעם, תמיד האמינה לי ובי, לא מוותרת לי ומלמדת אותי שמותר וצריך לכתוב על הדברים החיוביים והמשמחים שבחיים ואני אוהב אותה מאוד.

ועל אף שאני בדר"כ גרוע במחוות רומנטיות, קניית מתנות או זכירת תאריכים קריטיים יאמר לזכותי שאם אני כבר עושה אז עד הסוף אז זה לאישה שלי-ברית".

עוד באותו נושא

מרגש:הלוחם שהחליט לספר לבנו על הטראומה בשיר


11

אביחי הולנדר, בן 28, נשוי ואב לשניים, מלווה של נכי צה"ל ביום ויוצר בחסד בלילות. כאמור הסינגלים הקודמים שלו כבר הספיקו לגעת במדינה שלמה שלא יכלה להישאר אדישה, ונכנסו היישר לפלייליסטים של תחנות הרדיו הגדולות בישראל – גלגלצ וכאן ג.

אביחי אף ריגש את נשיא המדינה, ראובן ריבלין, לאחר שהופיע בטקס בביתו וגם בטקס בכנסת ישראל לרגל יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל.

השיר "לא נרגע" וקליפ האנימציה היפהפה המלווה אותו, הכו גלים ברשתות החברתיות וזכו לשיתופים רבים בקרב אנשי ציבור, ידוענים, קבוצות חברתיות ועוד ונתנו קול ופה לרבים שלא העיזו עד היום לדבר בגלוי או שלא מצאו את המילים הנכונות לכך.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו