לא רק אירוויזיון: הפרס המטורף שתעניק "אקס פקטור" לזוכה

לא רק אירוויזיון: הפרס המטורף שתעניק "אקס פקטור" לזוכה

לראשונה בישראל: הזוכה בעונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" שתשודר ברשת 13, יזכה בחוזה הקלטות בינלאומי של יוניברסל מיוזיק ישראל, זאת לצד ייצוג ישראל באירוויזיון 2022

author-image
לא רק אירוויזיון: הפרס המטורף של 'אקס פקטור'
  צילום: Ray Burmiston

מפיקי העונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" ממשיכים להפתיע, הפעם עם פרס מטורף בחסות חברת המוזיקה 'יוניברסל מיוזיק' ישראל.

לראשונה בתולדות תכניות המוזיקה בישראל, הזוכה במקום הראשון בעונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" שתשודר ב-רשת 13, צפוי  לקבל חוזה הקלטות בינלאומי בשיתוף חברת Syco של השופט האגדי סיימון קאוול. חוזה ההקלטות מצטרף לפרס – ייצוג ישראל בתחרות האירוויזיון 2022.

שיתוף הפעולה בין חברת ההפקה פרימנטל מדיה וחברת Syco של השופט האגדי סיימון קאוול לבין יוניברסל מיוזיק גרופ יסייע לקדם את זוכי האקס פקטור ישראל בזירה הבינלאומית.

הפרס מהווה נדבך משמעותי לעונה הנוכחית של אקס פקטור ישראל שאחד מעריכה הבולטים הוא הבינלאומיות והייצוג של מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון.

עוד באותו נושא

מהפך: השיר לאירוויזיון עוזב את קשת ועובר לרשת 13


4

כזכור בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל שתשודר ברשת 13, סיימון קאוול ישמש כשופט לצידם של הזמר והיוצר אביב גפן, זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, הזמרת מרגלית צנעני שכבר נבחרו להיות חלק מנבחרת השופטים של העונה הקרובה ואליהם יצטרפו בקרוב שופטים נוספים.

זוהי הפעם הראשונה שקאוול, שנחשב לאחר האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור ישפוט במדינה שאינה ארצות הברית או אנגליה.

כאמור, העונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" נבחרה לשלוח את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022 ובימים אלו צוות הליהוק של התכנית החל בעבודה אינטנסיבית על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה.

"הפרס הוא חלום של כל אמן"

עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של "רשת 13 " מסר: "לא זכורה לי אטרקטיביות כל כך גדולה של זכייה בתוכנית מוזיקה בישראל. מצד אחד לייצג את ישראל באירוויזיון ומצד שני חוזה הקלטות בינלאומי עם חברת ענק כמו יוניברסל מיוזיק. זה חלום של כל אומן בין אם הוא אנונימי ובין אם הוא מוכר וידוע. הליהוקים ממשיכים גם בימים אלה ואני מזמין את כולם לבוא להיבחן מול השופט מספר אחד בעולם, סיימון קאוול".

יורם מוקדי, מנכ"ל יוניברסל מיוזיק ישראל מסר: "אנו גאים ששיתוף פעולה זה, בין מותגים בינלאומיים מובילים, מתקיים כאן בישראל ואני בטוח שתהיה לזה השפעה על איתור, טיפוח וחשיפת הדור הבא של כוכבים ישראלים המצליחים בזירה הבינלאומית.
שיתוף הפעולה עם "אקס פקטור ישראל" הוא הראשון במספר פרויקטים גדולים שתשיק יוניברסל מיוזיק ישראל בחודשים הקרובים, במטרה להגדיל את חשיפת המוסיקה הישראלית סביב לעולם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו