בהודו מעריכים: מספר חולי הקורונה גבוה פי 10 משדווח - סרוגים

בהודו מעריכים: מספר חולי הקורונה גבוה פי 10 משדווח

מניין חולי הקורונה בהודו עומד כעת על 19.93 מיליון, לאחר שמעל 368 אלף חולים חדשים אובחנו אמש - אך מומחים מעריכים כי מספרי החולים והמתים במדינה גבוה בהרבה ממה שדווח. למרות זאת, בממשלה מתנגדים לסגר מלא

בהודו מעריכים: מספר חולי הקורונה גבוה פי 10 משדווח
  קורונה בהודו (צילום: אג'יאז אחמד חאן\שאטרסטוק)

מכת הקורונה בהודו: משרד הבריאות המקומי דיווח הבוקר (שני) כי 368,147 חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה, לצד 3,417 בני אדם נוספים שמתו מהנגיף. מדובר ביום ה-12 ברציפות שבו דווח על יותר מ-300 אלף נדבקים ביום.

כתוצאה, מניין הנדבקים הרשמי בהודו עלה ל-19.93 מיליון חולי קורונה מתחילת המגפה, בעוד שמספר המתים הרשמי עומד כעת על 218,959. עם זאת, מומחים במדינה מעריכים כי מספרי החולים והמתים בפועל גבוה בהרבה ממה שדווח – כשלפי חלק מההערכות, ייתכן שמספר הנדבקים האמיתי גבוה פי 5 עד 10 מנתוני הרשויות.

עוד באותו נושא

שיא מתים מקורונה בהודו, הערכה: "הולכים לסגר מלא"

למרות נתוני התחלואה הקשים והעומס העצום על בתי החולים בכל רחבי הארץ, ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי עדיין מסרב להטיל סגר מלא על כל המדינה, בטענה שמהלך קיצוני יגרום נזק כבד לכלכלת המדינה. עם זאת, בימים האחרונים גוברת הביקורת על התנהלותו של מודי וממשלתו, בעיקר מכיוון שבמשך שבועות הממשלה אפשרה לקיים פסטיבלים המוניים, טקסים דתיים נרחבים ועצרות פוליטיות גדולות – שבהן גם חברי הממשלה עצמה השתתפו.

סימן נוסף לזעם הציבורי כלפי מודי הגיע אמש בבחירות המקומיות לפרלמנט במחוז מערב בנגל, שבהן המפלגה ההינדית הלאומית (BJP) של מודי נחלשה משמעותית. למרות קמפיין בחירות נרחב, מפלגת ה-BJP השיגה רק 77 מושבים אל מול 213 למפלגת "קונגרס טרינמול הודו". גם בבחירות המקומיות שנערכו במחוזות טמיל נאדו וקראלה רשמה המפלגה של מודי הפסדים משמעותיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו