גנץ מבהיר: "דלתי טרוקה לחלוטין בפני נתניהו" - סרוגים

גנץ מבהיר: "דלתי טרוקה לחלוטין בפני נתניהו"

לאחר שלא דחה באופן מלא את ההצעה של ראש הממשלה נתניהו לשבת בממשלה ברוטציה, היום אומר יו"ר כחול לבן בני גנץ בישיבת סיעתו כי הוא מחויב אך ורק ל-"גש השינוי"

גנץ מבהיר: "דלתי טרוקה לחלוטין בפני נתניהו"
  (צילום: גיל יערי/ פלאש 90)

שר הביטחון בני ‏גנץ מבהיר בישיבת סיעת כחול לבן: "דלתי טרוקה לחלוטין בפני נתניהו. אני מחויב אך ורק לגוש השינוי".

בעוד המגעים בין הצדדים נתקעו עקב האסון בהר מירון, הבוקר (ראשון) עו"ד רונן אביאני שמנהל את המגעים מטעם כחול לבן הגיע לקריה לפגישה עם יו"ר כחול לבן בני גנץ.

עוד באותו נושא

שעת מבחן: בנט צריך להכריע מה יותר חשוב


41

ביום חמישי האחרון, פרסם יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, מכתב שם הוא פרט על הכיוון המסתמן של הממשלה הבאה.

בפתח דבריו טוען לפיד שההסכמה הבסיסית היא בצורך בממשלה מתפקדת: "אנחנו מסכימים שצריך ממשלה מתפקדת, הוגנת, שבה יש בין השותפים כבוד הדדי ורצון לעבוד יחד. אנחנו חושבים שהגינות היא כלי עבודה. אנשים שלא מרמים אחד את השני יצליחו יותר. אנחנו מסכימים לבוא בטוב."

לדבריו, הממשלה החדשה תשרת את כל הישראלים: "אנחנו מסכימים שהממשלה שצריכה לקום לא צריכה להיות "ממשלת שמאל" או "ממשלת ימין", אלא ממשלה של פטריוטים ישראלים חרוצים שרוצים שיהיה לכל ילד בישראל, מצפון עד דרום, בעיר ובכפר, בית ספר טוב עם המורים הטובים ביותר, וכן, גם עם אינטרנט מהיר."

נקודה מעניינת שזוכה להתייחסות זה נושאי דת ומדינה: "צריך לנהוג בחוכמה ובעיקר בזהירות. פוליטיקה ודת הם ערבוב בעייתי ואין לנו עניין לדרוס אף אחד. הנושאים שנמצאים במחלוקת ברורים לכל הצדדים, ועכשיו העת לחפש גם אחר הנושאים עליהם יש הסכמות".

לסיכום אמר יו"ר יש עתיד: "אנחנו מסכימים, קצת בצער, שאם אכן תקום פה ממשלת אחדות ישראלית היא לא תהיה מושלמת. לא יהיו בה אנשים מושלמים (יש אנשים כאלה?), והיא תגרום לכולנו לעשות פשרות שלא נאהב. יהיו גם מי שיחשבו, כל אחד מהזווית שלו, שאנחנו צריכים היינו להתעקש יותר ולעשות יותר. זה בסדר לגמרי. זה מה שקורה כשאנשים שונים זה מזה מחליטים לשתף פעולה."

"במובן מסויים, זה גם יהיה הכוח שלנו. ההזדמנות להזכיר לעצמנו, ולאזרחי ישראל, שמדינה היא מקום שבו אנשים שונים מאוד מוכנים לעבוד יחד למען מטרה שהיא הרבה יותר גדולה מהם. הזדמנות להזכיר לעצמנו אמת עמוקה שקצת נשכחה מלב בשנים האחרונות, שבסופו של יום, וגם בראשיתו – אנשים אחים אנחנו."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אנשים שונים עובדים...
אלינו1 | 02-05-2021 15:46
אנשים שונים עובדים ביחד למטרה מטרה אחת. השאלה מה המטרה! אנחנו אומרים המטרה היא מדינה יהודית, ערכים יהודים, חנוך יהודי, משפחה יהודית. כלכלה יהודית וביטחון יהודי ויעוד יהודי. וזה רוב רובו של העם היהודי היושב בציון. כך הוא ביטא בבחירות. יש מי שרוצה לכפות על העם היהודי מדינת כל אזרחיה. וזה נסוף, חורבן שלישי ח'ו
שוב אותה...
רוני | 02-05-2021 20:39
שוב אותה לסבית ארורה,מה את לא מבינה,אי אפשר להיות בקירבתך,מצחינה כמו בואש,
מסתבר שיש...
מה לעשות | 02-05-2021 18:05
מסתבר שיש רוב בעד ערכים אחרים. אין מספיק קונים לגזענות והתנשאות
2
פוליטיקאים קטנים, הפסקתם לעניין איש...
יניב | 02-05-2021 16:06
הדבר נוגע בעיקר לשמאלנים, חסרי העמוד השדרה היהודי, וצריך בירור לגבי זהותם היהודית. שאין בהם תכונת הרחמנים כלל, ומתנהגים באכזריות לכל מי שלא חושב כמותם
הינה הלסבית...
רוני | 02-05-2021 20:38
הינה הלסבית הארורה שמצחינה את האתר,למה לא תלכי מכאן,הצחנה מימך היא מעל למותר,סעי ולכי מכאן,
. מה לכם...
גבעת שמואל | 02-05-2021 18:33
. מה לכם וליהדות? אתם עשבים שוטים בשולי הערוגה. הולכים ודומים לשכניכם האחים המוסלמים. הנשים שלכם הולכות עם שמלה ומכנסיים כמו הערביות. הבנים שלכם חיים כמו עיזים על גבעות ועוסקים בשריפת בתים על יושביהם. בקיצור צער בעלי חיים.
3
טרוקה הגעתם...
חיים | 02-05-2021 16:12
טרוקה הגעתם לשאול תחתית בשנאה לנתניהו עוד מעט יהיה אסור להזכיר את השם של ראש ממשלה מציון נקוה שבקרוב תהפך לחבר כנסת לא מגיע לך ולמפלת הפחדנים שלך יותר קיבלת הצעה. מהסרטים אבל כנראה חברך דואגים לשלומם
4
לא מבין איך....
גדי | 02-05-2021 16:20
לא מבין איך. גדלו עשבי פרא בצבא מתחת לאפינו,כישלונות כאלה זה אומר שהשם אומר ( אים השם לא יבנה בית, שוא עמלו בוניו,אים השם לא ישמור עיר, שוא שקד שומר,ברוך השם שלא צריכים אותך ואת כל הגנרלים חסרי השכל שגדלו על חשבון המיסים שלנו,ועשיתם אפס אחד גדול,לא חזון,לא מטרות,ולא דברים עים ראיה לטוח ארוך,כישלון של מפקדים לך הביתה נהנתן,
לסבית לכי...
בני | 02-05-2021 20:36
לסבית לכי מכאן חולנית,את משפיעה לרעה על הגולשים,תני גז ולכי חזרה לכל הרוחות,הסירחון מימך הוא בלתי ניסבל,הלאה,
. תתחיל לחזק...
שרה חיה | 02-05-2021 18:35
. תתחיל לחזק את העברית שלך. מרוב שהייה בפלסטין נהייתם דומים לערבים.