בירושלים, בתל אביב ובהר מירון – מטרים מהזירה בה קיפחו את חייהם 45 בני אדם באסון האזרחי הגדול ביותר שידעה מדינת ישראל – הדליקו הלילה מאות ישראלים נרות לזכרם של הנספים באסון בהר מירון.
כך זה נראה בירושלים:





וכך זה נראה בזירת האסון במירון:





וכך זה נראה בתל אביב:







תגובות
כי למה שלא יהפכו אסון כזה לעוד סיבה לכך שביבי חייב ללכת...שיא האירוניה...די נמאסתם! אם באסון הכי גדול בהיסטוריה של המדינה אתם חושבים על עצמכם ובדרך אגב מציינים - משתתפים בצערכם...זה אמיתי? אבו מאזן היה יותר משכנע בתנחומים שהוא מסר...