הרב לונדין נגד הביקור של בנות המדרשה: "התבלבלות" - סרוגים

הרב לונדין נגד הביקור של בנות המדרשה: "התבלבלות"

הרב חגי לונדין על הביקור של תלמידות המדרשה בביתו של שייח' ברהט: "צילום מהסוג הזה אולי מצטלם טוב מבחינת תרבות הפוליטיקלי - קורקט וברור שיקבל חיבוק תקשורתי נוטף, אבל מתעלם מהמכלול ולכן הוא שקר"

author-image
הרב לונדין נגד הביקור של בנות המדרשה: "התבלבלות"

הרב חגי לונדין תוקף את הביקור של בנות המדרשה בביתו של שייח' מרהט בשבוע שעבר, ואומר כי מדובר בביקור שכל מטרתו לקבל חיבוק מהתקשורת.

עוד באותו נושא

הרב לונדין מזדעק: תארו לכם שזה היה קורה הפוך


87

כזכור, בשבוע שעבר עלו בנות ממדרשת 'לינדבנבאום' לבקר שייח' בביתו ברהט, לאחר שנטען כי הוא ומשפחתו הותקפו בירושלים.

הרב לונדין, כאמור, תקף את הביקור ואמר כי "כך מתחילה התבלבלות". לדבריו: "נתחיל מהמובן מאליו: קירוב לבבות בכלל – ובין ערבים ליהודים בפרט – הוא דבר נפלא. גם תמיכה בכל חף מפשע שנפגע היא אובייס. יחד עם זה, יש דבר שנקרא הבנת המכלול ויש דבר שנקרא טיימינג".

הרב לונדין מסביר כי "הארץ עכשיו בוערת ממהומות של ערבים נגד יהודים. לא 'אלימות משני הצדדים', אלא אלימות של צד אחד שבאופן שיטתי פורע ומתפרע. בתוך כך ישנן תופעות חריגות של הצד השני שמגיב בצורה לא ראויה ואת זה צריך לגנות וכו' וכו'".

עוד באותו נושא

בית הכנסת שגילה לרב לונדין את תוצאות הבחירות

לגופו של הביקור כותב הרב לונדין: "צילום מהסוג הזה אולי מצטלם טוב מבחינת תרבות הפוליטיקלי – קורקט וברור שיקבל חיבוק תקשורתי נוטף, אבל מתעלם מהמכלול ולכן הוא שקר; עוד יותר שקר כאשר הוא מגיע ממקום שרוצה לייצג תורה".

"בנות מהמדרשות שאני מלמד בהן ילכו לחזק למשל את הרב מאלי שהותקף ביפו. אמנם הן לא יקבלו כותרת בחדשות אבל יקבלו נקודות אצל אבינו שבשמים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
הרב צודק בכל מילה
ראובן | 02-05-2021 9:36
הבנות המסכנות בידיו של רפורמי מתועב
2
זה רב שאומר שבא לעשות רק טוב, בעודו תוקע לך
אצבע בעיין | 02-05-2021 9:47
כמו הרב מאלי
3
תודה הרב, חשוב...
ולא רק האופנה התשקורתית | 02-05-2021 9:59
תודה הרב, חשוב שהאמת תשמע
4
עצוב שכך אתה...
חכמולוג | 02-05-2021 10:30
עצוב שכך אתה חושב. הפכתם את האמצעי למטרה. המטרה לחיות אחד עם השני בשלום. הקשר של המדרשה עם השייח החל כבר לפני כמה חודשים, וכאשר חבורת נוער שוליים מלהבה תקפו אותו על לא עוול בכפיו, הרב אוהד חש צורך לעמוד לצידו. בוא נעשה תרגיל מחשבתי הפוך: נוער שוליים ערבי ממזרח ירושלים תוקף רב יהודי מבוגר. חבורת מלומדים מוסלמים רואים את הקלקול והולכים לחזק את ידי הרב. האם לא היית רואה כאן את קידום הגאולה, וגר זאב עם כבש? השנאה מעוורת אותך ומדברת מגרונך. במקום לראות את הטוב ואת קירוב הלבבות. חבל
אם הן...
איזה יופי | 03-05-2021 21:27
אם הן היו הולכות אליו יותר חשוף, נגיד עם מיני קצת יותר למעלה ממה שלבשו, בטוח שזה היה מנחם ומעודד אותו הרבה יותר (וגם אותנו...). אמרו חזל ארורים הרשעים שאין טובתן שלמה ומסתבר דגם של הטיפשים והטפשות. אם כבר אז כבר בנות, לא מבין אתכן
5
בנות טיפשות שרוצות תשומי וליטוף גברי גויי
למה לא כמו פעם | 02-05-2021 11:03
והעיקר שההורים הטיפשים זורמים עם זה
6
הרב צודק בהחללט
נאוה | 02-05-2021 11:14
אם הבנות לומדות אצל טהר לב איני מתפלאת על התנהגותן המתרפסת אצל הערבי. כאשר שולחים בנות לאולפנה יש לוודא היטב מי המנהלים והמורים שם !!
7
צודק הרב לונדין......
יהונתן | 02-05-2021 17:25
צודק הרב לונדין... התרפסות חלולה
8
כל מי שלא
ציוני דתי | 03-05-2021 11:43
כל מי שלא חושב כמו החרדים - הוא רפורמי כך אומרים החרדים כל מי שלא חושב כמו מרכז הרב והר המור - הוא דתי לייט כך אומרים אנשי הר המור כל מי שלא חושב כמו הרב טהר לב הוא פנאט כך אומרים בלינדבאום אולי כל אחד יחנך בדרכו ישקיע את מרצו בחינוך בניו ובנותיו תלמידיו ותלמידותיו ולא יעסוק בחינוך של אחרים לא צריך שכולם יהיו הרב לונדין גם אם הוא צדיק ישר וחכם הכי גדול
9
כל הכבוד לרב חגי!!
ששוניקו | 03-05-2021 16:23
כל מילה בסלע
10
רפורמי מתועב?אתה לא...
טוהר | 03-05-2021 17:03
רפורמי מתועב?אתה לא חושב שהגזמת? על מחלוקת לשם שמיים...ותלמידי חכמים מרבים שלום בעולם שמעת? אני לא מסכימה על הכל עם הרב אוהד טהרלב...אבל יש דרך להגיב ודרך לחלוק...והבסיס צריך להיות אמון בזה שכל אדם מנסה להביא טוב ולקדם את העולם גם אם זה בצורה שונה ממך.. זה שתכתוב יותר תקיף ויותר בגסות יוסיף רק רע בעולם..
11
אסור לחלוק על...
בעילום שם | 03-05-2021 18:09
אסור לחלוק על רב אין לכם סמכות .זה נגד ההלכה לחלוק על רב.לזכור שיש מישפט שנה שלמה גם בעולם הבא.איך אתם לא מפחדים מבורא העולם
רק עכשיו חזרתי...
תמיסתמי | 05-05-2021 9:43
רק עכשיו חזרתי מחופשה מהעולם הבא. היה לא משהו. הנוף אפרורי , האוכל תפל בקיצור היה משעמם. לא ממליצה .