מניין ההרוגים עלה ל- 45, חיפוש הנעדרים נמשך - סרוגים

מניין ההרוגים עלה ל- 45, חיפוש הנעדרים נמשך

מניין ההרוגים באסון הכבד בהר מירון עלה בשעה האחרונה (שישי) ל-45 בני אדם. בתוך כך, משפחות רבות ממשיכות לנסות לאתר את יקיריהם וישנם עדיין נעדרים רבים כתוצאה מהאסון

author-image
מניין ההרוגים עלה ל- 45, חיפוש הנעדרים נמשך
  צילום: רוני עופר פלאש 90

מניין ההרוגים באסון הכבד עלה בשעה האחרונה (שישי) ל-45 בני אדם. בתוך כך, משפחות רבות ממשיכות לנסות לאתר את יקיריהם וישנם נעדרים רבים אשר עדיין לא נמצאו מאז האסון אמש.

עוד באותו נושא

נתניהו במירון: "ביום ראשון – יום אבל לאומי"


24

בשעות הקרובות כבר יחלו הלוויות בבני ברק ובבית שמש של חלק מההרוגים. לצד האסון הנורא, רבים מערביי ישראל באזור מירון נרתמו לסייע בטיפול באסון וחילקו מים לאנשים, בתל אביב נצפו רבים אשר התגייסו בכדי לתרום דם למען הפצועים מהאסון.

במד"א מודים לציבור הגדול שהגיע בהמוניו לתרום דם , נכון לשעה אין יותר צורך להגיע היום. ניתן להגיע ולתרום במהלך שבוע הבא .

ראש הממשלה נתניהו הכריז על יום אבל לאומי ואמר: "אסון הר מירון הוא מן האסונות הכבדים ביותר שפקדו את מדינת ישראל. אנחנו נערוך בדיקה יסודית, רצינית ומעמיקה כדי להבטיח שאסון כזה לא ישנה"

יו"ר ימינה, נפתלי בנט,  הגיע למקום האסון ואמר: "ברוך דיין האמת. יש פה אירוע מהקשים בתולדות מדינת ישראל. סיפרו לי בפירוט כרגע את הפרטים המאוד קשים מהאירוע. אנחנו, כל עם ישראל, כל אזרחי ישראל, ביחד מתפללים לשלומם של הפצועים ושולחים חיבוק למשפחות ההרוגים. זה יום אבל לאומי אבל זה גם יום של ערבות הדדית ואחדות לאומית. משעות הלילה בכפר טמרה ערבים ישראלים פתחו מוקדים לעזור לנפגעים. בשעה זו ממש, בעפולה ובתל אביב, חילונים ודתיים תורמים דם לטובת הנפגעים. יהיה זמן לחשבונות, עכשיו הזמן לאחדות וערבות הדדית

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו