חדשות

שמעון לביא: "אני נושא באחריות; מוכן לכל בדיקה"

מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שמעון לביא, מסר הצהרה לתקשורת והתייחס לאסון הכבד במירון במהלכו נהרגו 44 בני אדם ויותר ממאה נפצעו: "אני נושא באחריות"

שמעון לביא: "אני נושא באחריות; מוכן לכל בדיקה"
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שמעון לביא, מסר הבוקר (שישי) הצהרה לתקשורת והתייחס לאסון הכבד במירון במהלכו נהרגו 44 בני אדם ויותר ממאה נפצעו.

בפתח דבריו אמר לביא: "אני נושא באחריות הכוללת, לטוב ולרע. מוכן לכל בדיקה. אנחנו בשלב איסוף הראיות כדי להגיע לאמת. מסתובבים סרטונים שאין להם קשר למציאות. שוטרים הצילו פה חיי אדם".

10000000_596478685079237_8411304244990109100_n
10000000_596478685079237_8411304244990109100_n| צילום: מפקד מחוז צפון במשטרה מעדכן

כאמור, לפחות 44 בני אדם נהרגו הלילה (שישי) ומעל 150 נוספים נפצעו, 6 מהם במצב אנוש ו-18 במצב קשה כתוצאה מצפיפות בחגיגות הדלקת מדורת ל"ג בעומר במתחם "תולדות אהרון" בקברו של רבי שמעון בר יוחאי במירון.

במשך שעות טיפלו כוחות מד"א והצלה בעשרות הנפגעים ופינו אותם לבתי החולים. חלקם פונו באופן מוסק על ידי צה"ל ואחרים על ידי אמבולנסים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

12
9
מירב
30.04.21

התיחסות לתגובת הניצב מתפעלת מניצב שמעון לביא רק איש גדול בנפשו לוקח אחריות .... צריך ללמוד לקחים לא לחפש למי לערוף תראש. רפואה שלמה לכל הפצועים בתוך שאר חולי ישראל. נחמה וישועה למשפחות הנפטרים. בעה בגאולה השלמה