שעתיים אחרי האסון במירון, ח"כ איבתיסאם מרעאנה ממפלגת העבודה כבר דורשת את ראשו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה.
"44 אנשים נמחצו למוות בהילולה בהר מירון ולפחות 100 פצועים. אסון גדול וכבד." צייצה מרעאנה השכם בבוקר.
" אני קוראת לשר אוחנה להתפטר מתפקידו ועכשיו." היא הוסיפה.

בימין ראו בקריאה הזו, שעה קלה לאחר האסון הנוראי "ריקוד על הדם".

פינוי הר מירון דוברות המשטרה| צילום: פינוי הר מירון (דוברות המשטרה)
יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, הגיב בצורה ממלכתית יותר: "אסון מחריד. עוקב בזעזוע אחר מאמצי ההצלה והפינוי. לבי עם הפצועים והמשפחות ההמומות. יחד עם ישראל כולה אני מייחל לרפואת הנפגעים, ושולח ניחומים לאבלים הרבים. כאב גדול."





תגובות
ימני אמיתי ומסכים איתה לחלוטין.
ואני קורא לך לכי לאלף עזאזל מחבלת
היא לא. למה סתם? תוציאו את העצבים שלכם על עצמכם...
לא מכובד, אבל היא צודקת. מחדל ענק- הכתובת הייתה על הקיר
ימח שמה וזכרה של הפלסטינית הזו הרוקדת על הדם ימח שמה וזכרה של הפלסטינית הזו הרוקדת על הדם. למה המשטרה לא מנטרלת אותה?
ימח שמה וזכרה של הפלסטינית הזו הרוקדת על הדם ימח שמה וזכרה של הפלסטינית הזו הרוקדת על הדם
, זהו. עכשיו לאחר שקיללת, תבוא מנוחה שלימה לנשמותיהם המעונות של ההרוגים. אדומי הצוואר הבערים יודעים רק לקלל. אף מילה עניינית.
אתה ''מה בצע'' אחיה של הימח שמה הזו גם אתה רוקד על הדם פלסטיני מכוער
דם פלסטיני גרוע מדם כלבים פלסבטיני כבר במעי אמו ימח שמה שונא יהודים
יא חתיכת צואה. אם היו שמים הגבלות היית מפגין נגדן.
הרי החזירה הערבושית מצפה להרוגים בזכרון יעקב אם אצ''ל היה קיים הערבושית הזו היתה מזמן בסיביר אוכלת שלג ימח שמה