הלווית המעצב הבינלאומי אלבר אלבז בחולון - סרוגים

הלווית המעצב הבינלאומי אלבר אלבז בחולון

המעצב הישראלי המצליח ביותר בעולם, אלבר אלבז נקבר היום בגיל 59 בישראל לאחר שנפטר ממחלת הקורונה. חבריו ומשפחתו סיפרו על האיש שידע לתת לכל אחד תחושה טובה

הלווית המעצב הבינלאומי אלבר אלבז בחולון
  אלבר אלבז צילום: Stéphane Gallois באדיבות המשפחה

הלווית המעצב האגדי אלבר אלבז שהלך לעולמו בגיל 59 בפריז לאחר שנדבק בווירוס הקורונה, התקיימה היום (רביעי) בישראל בבית העלמין בחולון.

אלבז יליד מרוקו אשר גדל בישראל ולמד עיצוב אופנה בשנקר, שימש כמעצב בבתי אופנה מובילים בעולם, ביניהם בית האופנה לנווין אותו הוביל במשך 14 שנה. את החודשים האחרונים הקדיש להקמת המותג העצמאי שפתח AZ Factory אותו השיק בתחילת 2021 לשמחת מעריציו.

על אף ההכרה העולמית לה זכה, אותה רואים מאז היוודע דבר פטירתו ברחבי הרשת החברתית כאשר סלבריטאים ידועים כותבים על היכרותם האישית עמו, משפחתו ביקשה לקבור את המעצב הנודע בישראל, בצנעה בחוג המשפחה והקרובים.

לאה פרץ סופדת לאלבר אלבז
צילום באדיבות המשפחה

הלווית אלבר אלבז בקרב משפחה וחברים
צילום: באדיבות המשפחה

עוד באותו נושא

סלבריטאים סופדים למעצב האופנה הישראלי אלבר אלבז

בין הסופדים חברתו הקרובה, הגברת לאה פרץ מרצה בכירה וראש המחלקה לעיצוב לשעבר בשנקר שאמרה "אלבר היה מעצב גאון ואי אפשר להפריד בין האישיות הנדיבה שלו לעבודה שלו. אלבר הקשיב לא רק לנשים. הוא לא הכתיב לנשים איך להתלבש הוא הקשיב להם. הוא לא ניסה לשנות אותם. אלא הוא ניסה לראות את המורכבות והצרכים שהחיים המודרנים מכתיבים לנשים בהמון רגישות ואמפתיה.

גל אוחבוסקי אמר: "הדבר המקסים שנקרא אלבר אלבז, הילד החשוב בתעשיית האופנה, הילד שהלביש את נטלי פורטמן ואת קייט בלאנש. שכולם כתבו הספדים מרגשים לכל אחד ואחת מאיתנו היה את האלבר שלנו והוא היה איש אהוב באופן קיצוני. אלבר היה האיש הכי נחמד בעולם והוא קיבל בחייו את כל הכבוד והערכה. הייתה לו נדיבות אינסופית. יכולת לתת לכל אדם תחושה טובה ואלבר היה גם מרכז המשפחה" אוחובסקי אף הקריא מכתב שנשלח על-ידי נשיא צרפת עמנואל מקרון.

הזמרת ריטה הופיעה גם כן בטקס הלוויה כאשר היא מקדישה לו את השיר 'ימי התום'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו