
יאיר שרקי עימות| צילום: יאיר שרקי בעימות באולפן חדשות 12. ארכיון
עיתונאי חדשות 12, יאיר שרקי, התעמת באולפן עם העיתונאי משה נוסבאום ועם הפרשן הפוליטי מוחמד מג'אדלה, בעקבות האלימות הקשה בה נוקטים הערבים נגד יהודים בשבועות האחרונים.
שרקי דחה מכל וכל את ההשוואה בין האלימות של היהודים לזו של הערבים ואמר: "יש ניסיון בימים האחרונים לייצר סימטריה כאילו האלימות היא משני הצדדים".
עוד באותו נושא
יאיר שרקי: את הנזק לנתניהו גרמו צייצני הטוויטר שלוחדשות סרוגים

שרקי המשיך ואמר: "נכון, היו אמירות גזעניות ואירועים אלימים מהצד היהודי, אבל אין סימטריה, זה לא דומה לטרור הערבי, השיטתי, הרצחני שרוצח יהודים".
מוחמד מג'אדלה השיב לשרקי ואמר לו: "מי נרצח?". שרקי השיב בזעם ובתסכול: "מה זה מי נרצח? אח שלי נרצח".
תגובות
נוסבאום , עיתוני זבל.. חיכיתי לראות מי הראשון ויצא להאשים את הצערים היהודים שלא פקירו את הרחוב לטרוריסים ערביים ...כמובן כתבלבי התקשורת השמאלנית על ערוציה ...