מזל טוב: כוכב 'השבאבניקים' חובק בן בכור

מזל טוב: כוכב 'השבאבניקים' חובק בן בכור

כוכב "השבאבניקים'', השחקן ישראל אטיאס הפך לראשונה לאבא והודיע בהתרגשות כי הוא ואשתו נעמי חובקים בן ראשון: "אין מילים שיצליחו לתאר את מה שאני מרגיש. תודה לך השם יתברך"

author-image
מזל טוב: כוכב 'השבאבניקים' הפך לאבא
  (צילום: באדיבות הוט )

השחקן ישראל אטיאס הפך בשעה טובה לאבא! בסופ"ש האחרון כוכב "השבאבניקים" ואשתו נעמי זכו להביא בן ראשון לעולם בבית החולים איכלוב בתל אביב, לאחר כ-5 שנות נישואין.

אטיאס שיתף את הבשורה המרגשת בחשבון האינסטגרם האישי שלו, לצד תמונה ראשונה עם היורש הטרי וכתב: "ילד יפה שלי. כמה זמן חיכיתי לך, אין מילים שיצליחו לתאר את מה שאני מרגיש".

אטיאס לא שכח להודות לבורא עולם וחתם בברכת 'שהחיינו': "תודה לך השם יתברך. תודה לך גיבורת על שלי, אישתי היקרה. תודה למשפחה ולחברים שלי. תודה תודה!! בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה".

הפוסט זכה למאות לייקים ותגובות נרגשות. החברים המככבים לצדו ב"שבאבניקים" וכוכבים נוספים מהתעשייה, לא שכחו לאחל מזל טוב. ביניהם: דניאל גד, אורי לייזרוביץ', אוראל צברי (שמככב לצידו בעונה השנייה של השבאבניקים), עומרי כספי, אגם רודברג, לוסי אהריש, אביב אלוש, עדן חסון ועוד.

מערכת סרוגים מחכה כבר לברית ולחשיפת השם הנבחר, שיהיה במזל טוב!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מזל טוב אח...
משה | 29-04-2021 8:05
מזל טוב אח יקר יתותח