עידית סילמן: "עוצמה של עשיה ופעילות" - סרוגים

עידית סילמן: "עוצמה של עשיה ופעילות"

בפני חברת הכנסת עידית סילמן, הוצגו מגוון הפעילויות והעשייה מאז הקמת הארגון לפני למעלה משני עשורים  מנכ"ל הארגון הרב אריה מונק סקר בהרחבה את הפעילות הענפה על כל מחלקות הארגון בסניפיה ברחבי הארץ

עידית סילמן: "עוצמה של עשיה ופעילות"
  (צילום: יוסי רוזנבוים)

ח"כ עידית סילמן, קיימה ביקור רשמי בארגון 'בית חם' בבני ברק. סילמן הגיעה לסיור מיוחד כאורחת של מנכ״ל 'בית חם' הרב אריה מונק, שקיבל את פניה יחד עם ראשי אגפים ומחלקות מרכזיות בארגון.

הרב מונק הציג סקירה רחבה על הצוותים הרבים, ובהם אנשי המקצוע, עובדים סוציאליים ומטפלים שמלווים את הארגון, על מערך המרפאות, על מוקדי שירות התעסוקה ומרכזים נוספים של ׳בית חם׳ ברחבי הארץ.

עוד באותו נושא

עידית סילמן: "מסתכלים מה הכי כואב לעם שלנו"


20

בית חם מאגד בתוכו את כלל שירותי בריאות הנפש באמצעות רשת מרפאות בפריסה ארצית בהם ניתנים מגוון שירותי בריאות הנפש על ידי פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומגוון מטפלים בשיטות מגוונות.

מרפאות בית חם עובדות בשיתוף עם קופות החולים, והמטפלים בהם מצטיינים ביחס אישי, מקצועיות ודיסקרטיות. 'בית חם' אף מפעיל קו ייעוץ מקצועי טלפוני אשר מאויש בידי אנשי מקצוע בתחום הטיפול או החינוך, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, מאמנים אישיים ועוד, אשר עוברים הכשרה אינטנסיבית על ידי אנשי מקצוע של בית חם.

המוקדנים מקבלים הכשרה למתן מענה טלפוני תוך ניהול סיכונים, ניהול אובדנות, איך לדובב אנשים ואיך לעזור להם להוציא את הדברים.

לקו יכולים להתקשר אנשים שיש להם מצוקה רגעית או כאלה המצויים בכאוס גדול או בעת משבר. למוקדן יש את הכלים לעזור לאנשים להוציא את הקושי ולעזור להם להביא את הפתרון מהעולם האישי של הפונה. מדי יום מגיעות לקו מאות פניות.

כמו כן עוסקת עמותת בית חם בשיקום, טיפול ושילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה. העמותה מפעילה מגוון תכניות לשילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה, כחלק משירותי סל השיקום של משרד הבריאות וכספקי שירות של מינהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.

חלק מרכזי בדיון הוקדש לפעילות החשובה בכל שנת הקורונה, כשבמהלך הדיון הוצג המוקד הענק לנפגעי קורונה שבית חם הקים לבקשת משרד הבריאות וסייע לעשרות אלפי אנשים.

ח"כ סילמן עדכנה שהיא מובילה את החוזר מנכ״ל מול משרד הבריאות על זמינות שירותים לבריאות הנפש ושזה נמצא לחתימה אצל מנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ חזי לוי.

בסיום הביקור אמרה ח"כ עידית סילמן: "התרשמתי מאוד לראות את העשייה המרשימה והגדולה של בית חם בכל הארץ. מדהים לראות עוצמה כזאת של עשייה ופעילות. אני הולכת לעמוד לצדכם על מנת ללוות אתכם בפעילות החשובה״.

מנכ"ל ארגון "בית חם" הרב אריה מונק אמר בסיומו של הסיור: "אני מבקש להודות לח"כ סילמן על הסיור המרשים אצלנו. היא נחשפה למהלכים רבים שאנחנו מובילים לטובת המטופלים. אחרי שהיא ראתה את העשייה החשובה אנחנו בטוחים שתעמוד לצדינו לסייע למטופלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עידית סלמן הבוגדת...
בת שבע | 23-04-2021 8:33
עידית סלמן הבוגדת הפוליטית הגדולה ביותר בהסטוריית מדינת ישראל. לכלוך מתהלך. לא שוכחים אין שדקות לפני הגשת הרשימות לכנסת היא ערקה מהבית היהודי לימינה. והיום עידית סלמן יעני סממן ימנית, הולכת בראש מורם יחד עם הבנט שלה לממשלת שמאל ערבים יחד עם לפיד וטיבי. בושה למגזר הדתי לאומי שזה החינוך שיש לנו כגון עידית סלמן. שתתחבק מעתה עם הורוביץ, מיכאלי, טיבי ליברמן ושחאדה החברים שלה. בושה ונדע לסגור חשבון פוליטי איתה על בגידתה במצביעי ימינה. עידית סלמן לא ראויה להיקרא ציונות דתית !!!! מבולבלת מגעילה אחת להקיא על התנהגותה. לאחר הבחירות העוקבות הרי ימינה תימחק ונסגור חשבון אז עם עידית סלמן ולא עוד נראה אותה בעיתונות דתית ציונית.
2
סלמן ממש עצמה...
אליאור | 23-04-2021 9:31
סלמן ממש עצמה לחבק את טיבי והורוביץ ! לבוגדים פוליטים במצביעיהם אן נתונים במה בתקשורת סרוגים ! אילו שבחרו להפיל ממשלת ימין ומסרבים לבחירות ישירות ליציאה מהפלונטר הפוליטי אחת ולתמיד ומעדיפים לחבור ללפיד ולשמאל הקיצוני בישראל כגון יאיר גולן ותמר זנגבר אין מקום בעיתונות הדתית ציונית כגון סרוגיםצלתת במה לאותם אנשים חסרי עמוד שדרה ומפירים את אבטוחיהם למצביעיהם !!!
3
לא להתרגש מסלמן...
חדווה | 23-04-2021 10:37
לא להתרגש מסלמן ! אין שום דבר חדש. היא לא אמינה בפוליטיקהנוזה לא חדש. לתפקיד חברת כנסת היא אפילו תאכל ביחד בארוחה עם הרשימה המשותפת ועבס . היא תעשה מהשהם ידרשו ממנה. העיקר להיות חברת כנסת אין שום ציפיה ממנה.
4
מגעיל לדעת שסילמן תשב עם המשותפת הורוביץ וליב
נעמה | 25-04-2021 11:45
אני תוהה איך סילמן מי שהייתה קרובה לרב פרץ ומונתה ליור הבית היהודי לא רק שהיא ערקה לימינה כמה דקות לפני הגשת הבחירות, אך חמור מזה לחשוב שהיא תשב בחיבוק ידים עם המשותפת אחמד טיבי ויחד עם הורוביץ ומיכאלי. אם עוד בעניינים פוליטים לעריקה לימינה, לצערינו אין כבר הרבה מוסר בפוליטיקה, אבל מי שתיארה את עצמה כל השנים כאשה דתיה ציונית בעד התיישבות ולאומיות והגדירה את עמה כל השנים כמי ששיכת רק למחנה ימין והתגאתה בזה שנים רבות, לראות אותה היום לפרוק כל אידאולוגיה וממשיכה כאילו לא היה כלום במסעו הנבזי של בנט ומוכנה אף היא לחבק את טיבי הורוביץ ומיכאלי בשביל נזיד עדשים . פשוט מבייש אותי כאשה שהערכתי אותה ואהבתי לראות את הנשיות שעידית שיגרה בצד האידאולוגיה שלה. כאשה אהבתי אותה והערצתי אותה. אך היום היא פשוט מאכזבת אותי. בעלי תמיד אמר לי שמאז שערקה ברגע האחרון לימינה זה דבר לא מוסרי למרות שבעצמינו תומכי ימינה ומצביעים לימינה. אך כאך כשבנט ושקד חוצים את כל הקווים האדומים דווקא מעידית סילמן חשבתי שהיא תקום תואמר בפה ברור שהיא לא תצביע בעד ממשלה עם שינוי ליברמן ואת כל השינאה שהם משדרים לחרדים. בלתי נתפס שעידית שותקת ! מאמינה ומתפללת שאולי ברגע האחרון היא תחזור בתשובה ושאולי ההורים שלה יגרמו לה להכריז בפומבית שיש גבול לפעולות של בנט