רכב התפרץ למסעדה בבת ים: 12 פצועים, אחת אנוש - סרוגים

רכב התפרץ למסעדה בבת ים: 12 פצועים, אחת אנוש

ברחוב רוטשילד בבת ים התנגש רכב באזור ישיבה של מסעדה חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי למספר נפגעים, בהם אישה מחוסרת הכרה

author-image
רכב התפרץ למסעדה בבת ים: 12 פצועים, אחת אנוש

תאונת דרכים קטלנית בבת ים. מכונית התנגשה באזור הפתוח בו ישבו סועדים ברחוב רוטשילד בעיר. במקום ישנם 9 נפגעים לפחות, אחת מהם במצב קשה.

מפרטים ראשונים בזירה, עולה כי נהג הרכב כבן 80, החל בנסיעה אחורה, ובשלב מסוים ייתכן ולקה בליבו. הרכב המשיך בנסיעה ודרס את היושבים במסעדה.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 10:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שהתנגש באזור ישיבה של מסעדה ברחוב רוטשילד בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון 9 פצועים, בהם: אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדמת ומונשמת ו-8 במצב קל"

מבית החולים וולפסון נמסר: "בהמשך לתאונה בבת ים: בשעה זו הגיעו לביהח וולפסון 6 פצועים. 3 פצועים נמצאים כעת בחדר הלם – אחד מהם במצב קריטי ושניים במצב בינוני".

החובשים של מד"א חגי נתני ומעוז ויברמן סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, הרכב עלה המדרכה ופגע במספר שולחנות. אישה כבת 60 שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה. נהג הרכב ישב באוטו כשהוא בהכרה ופצוע באורח בינוני ופצועים נוספים שנפגעו באורח קל התהלכו במקום. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו למקום בניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועים, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים וולפסון."

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תאונה דרכים ברחוב רוטשילד בבת ים לפיה רכב פרטי פגע באנשים שישבו על ספסלים במדרכה. עפ"י גורמי רפואה במקום ששה פצועים בדרגות שונות.

בוחני התנועה של מחוז תל אביב חוקרים את נסיבות האירוע וחסמו את קטע הכביש, לצד איסוף ממצאים בזירה."

עו״ד תומר נגולה ממשרדו של עו"ד לירום סנדה בא כוח הנהג:

"מדובר בתאונה מצערת שנחקרת ברגעים אלה ממש ע"י משטרת ישראל. בשל מורכבות זירת התאונה, מספר רב של בוחני תנועה הגיעו וחוקרים את האירוע. הנהג מאושפז בבית החולים וולפסון ומסר גרסה ראשונית, מעורפלת וחלקית לחוקרים וזאת לאור מצבו הרפואי הקשה. צר לי כי בכלל נעשה ניסיון לגבות ממנו גרסה לאור מצבו.

מיד לאחר אירוע התאונה יצאתי ביחד עם צוות עורכי הדין מהפירמה לזירת התאונה. לאור זיהום הזירה ופגיעה בראיות על ידי התקהלות גדולה קיים חשש גדול לעיוות דין עבור מרשי. לכן הוצאנו צוות בוחני תנועה של משרדנו ובשלב זה נראה כי התאונה, על אף תוצאותיה הקשות, לא התרחשה באשמת הנהג".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו