חדשות בעולם

שיא חדש בהודו: 314 אלף חולי קורונה אובחנו ביממה

מעל 314 אלף חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה בהודו, בנתון המהווה שיא עולמי חדש לתחלואה. בעקבות ההתפרצות הנרחבת, המדינה סובלת ממחסור במיטות אשפוז ומכונות הנשמה

קורונה בהודו
קורונה בהודו | צילום: שאטרסטוק

שיא חדש למגפה: רשויות הבריאות של הודו דיווחו היום (חמישי) כי 314,835 חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה במדינה. מדובר במספר החולים היומי הגבוה ביותר שנרשם בכל העולם מאז תחילת ההתפרצות בפברואר 2020.

עוד נאמר כי 2,104 חולי קורונה מתו ב-24 השעות האחרונות – כשבכך מניין הקרבנות הכולל בהודו עומד כעת על 184,657 מתים. לפי הנתונים, בסך הכל נרשמו בהודו 15.9 מיליון מקרי הידבקות עד כה, כשהמדינה שנייה רק לארה"ב במספר הנדבקים.

התפרצות הקורונה בהודו נחשבת כחריפה במיוחד, ומגיעה בזמן שבתי החולים סובלים ממחסור חמור במיטות אשפוז ומכונות הנשמה. בעקבות המחסור, בית המשפט העליון בניו דלהי הורה לממשלה להעביר בלוני חמצן ממפעלי התעשייה לבתי החולים במטרה להציל חיי אדם. לפי פסק הדין, "אי אפשר לאפשר לאנשים למות בשל מחסור בחמצן. תתחננו, תשאלו או תגנבו, זה מצב חירום לאומי".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אריק
22.04.21

גם במגפת השפעת לפני 100 שנה היה כך 13 מליון הודו נפטרו לאחר שנה ב1919 ואילו קרבנות האמריקאים היה 758 אלף יותר מהרוגי מלחמת העולם הראשונה