סכנה מיידית לחייו: מצבו של איציק סעידיאן הוגדר אנוש - סרוגים

סכנה מיידית לחייו: מצבו של איציק סעידיאן הוגדר אנוש

מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית את עצמו בשבוע שעבר, הידרדר ומוגדר כעת כאנוש. בבית החולים שיבא אמרו כי הם "ממשיכים להילחם עליו, אך נשקפת סכנה מיידית לחייו"

author-image
סכנה מיידית לחייו: מצבו של איציק סעידיאן הוגדר אנוש
  צילום מסך: פייסבוק "שותפות מגן ישראלית"

נאבק על חייו: בבית החולים שיבא עדכנו היום (רביעי) כי מצבו של איציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית עצמו בשבוע שעבר מול אגף השיקום בפתח תקווה, הוחמר ומוגדר כעת כאנוש. לדבריהם, בבית החולים "ממשיכים להילחם על חייו של סעידיאן, אך מצבו אנוש ונשקפת סכנה מיידית לחייו".

כזכור, לפני שבוע סעידיאן הצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה, זאת במחאה על היחס שהופנה כלפיו. מבדיקה ראשונית עולה שסעידיאן הגיע למקום כשאיתו בקבוק שהיה נראה למאבטחים כמו בקבוק שתייה. לאחר שהוא המתין בלובי, הוא שפך על עצמו את הנוזל והצית את עצמו. מאבטחים שהיו מקום הזעיקו את כוחות מד"א, והוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבו מוגדר קשה. כעת, כאמור, מצבו הידרדר והוגדר כאנוש.

עוד באותו נושא

גנץ: נתחקר את הטיפול בנכה צה"ל שהצית עצמו


6

סעידיאן, נכה צה"ל בן 26 המתגורר באזור ירושלים, ששירת כלוחם בגדוד 13 של חטיבת גולני והשתתף בליל הקרב הקשה בסג'עייה במבצע צוק איתן. לפי ארגון נכי צה"ל סעידיאן היה זכאי רק ל-25% נכות, שהקשו עליו מאוד לנהל את אורח חייו. הוא ביקש מספר פעמים מהאגף לשיקום להעלות את אחוזי הנכות שלו ל-50% כדי להגדיל את הסיוע עבורו, אך באגף השיקום דחו את בקשותיו.

בעקבות האירוע, נכי צה"ל הפגינו בתחילת השבוע וחסמו את כביש איילון בתל אביב במשך שעות ארוכות. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש לאחר מכן עם יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן, והתחייב להביא תוך שבועיים רפורמה כוללת לטיפול בפצועים, בנכי צה"ל ובהלומי קרב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מנסיון משפחתי כואב ומר מאוד נדיר לצאת בחיים
אריק | 21-04-2021 15:53
ממיחם רותח אחות של סבתי נפטרה 5 ימים לאחר שמיחם רותח נפל עליה לפני 28 שנים . מאש צריך נס אלוקי לצאת מזה........