המשטרה עצרה את הנער הערבי שסטר ליהודי ברכבת - סרוגים

המשטרה עצרה את הנער הערבי שסטר ליהודי ברכבת

טרור הטיקטוק. המשטרה עצרה נער בן 17 תושב שועפאט שצולם סוטר לנער חרדי ברכבת הקלה. בימים האחרונים מעלים ערבים עשרות תיעודים להתנכלויות ליהודים

המשטרה עצרה את הנער הערבי שסטר ליהודי ברכבת
  הנער שנעצר

טרור הטיקטוק הערבי. המשטרה עצרה את הנער הערבי שסטר ללא סיבה לנער חרדי ברכבת הקלה בירושלים.

החשוד תושב שועפאט כבן 17 נעצר לחקירת המשטרה. בימים האחרונים מעלים נערים ערבים עשרות מקרים בהם הם מתועדים מתנכלים ליהודים במכות, בירי זיקוקים, במעשי קונדס ובקללות ומעלים אותם לרשתות החברתיות.

עוד באותו נושא

סערת תקיפת החרדי: נעצר חשוד במעשה


13

מהמשטרה נמסר: "בעקבות סרטון שעלה לפני מספר ימים לרשת החברתית ובו נראה חשוד שסטר לאחד הנוסעים ברכבת הקלה בירושלים נפתחה חקירה במשטרת ישראל ונעשו פעולות מבצעיות ומודיעיניות לאיתור החשוד המרכזי שמאז נמצא בבריחה."

\

"הממצאים העלו שהחשוד ברח לשטחים ולפני זמן קצר הודות למאמץ מודיעיני וטכנולוגי משמעותי הביאו לוחמי משמר הגבול ושוטרי מחוז ירושלים למעצרו במעבר קלנדיה שבגזרת עוטף ירושלים. במשטרה ומג"ב ממשיכים לפעול בצורה נחרצת ונחושה למיגור אירועי האלימות תוך שימוש בכלל האמצעים והיכולות שעומדים לרשות השוטרים והלוחמים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
נאת הנער הערבי?...
לאב אנד פיס | 21-04-2021 15:39
נאת הנער הערבי? לתת לזה נופך של משובת נעורים סלחנית? מדובר בזבל אנטישמי ממוצא ערבי וככה צריך להגדיר אותו. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה פה אם חלילה וחס נערים מתנחלים היו מצלמים עצמם סוטרים לערבים בשביל הכיף והצחוקים ומעלים את זה לטיק טוק. זה קורה שוב ושוב כי סלחו לזבל הערבי שקשר עובד יהודי בסופר והתעלל בו והוציאו אותו ואת הסופר בזול. זה יקרה שוב ושוב עד שלא נגיד את האמת. פשעי השנאה של הערבים לא מגונים ולא נדונים ברצינות בתקשורת כי גם בין השמאלנים היהודים יש שונאים את החרדים סתם ככה.
2
הרבי
נועם | 24-04-2021 5:58
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
3
עכשיו הערבים כבר...
ארז | 24-04-2021 17:27
עכשיו הערבים כבר תוקפים יהודים גם במרכז העיר ירושליים ללא שום פחד.