לקראת הצבעת הוועדה המסדרת: בנט נפגש עם סער - סרוגים

לקראת הצבעת הוועדה המסדרת: בנט נפגש עם סער

לקראת ההצבעה על הרכב הוועדה המסדרת, יו"ר ימינה נפתלי בנט נפגש עם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער. בפגישתו עם רה"מ נתניהו בנט סירב להגיד כיצד ימינה תצביע בנוגע להרכב הוועדה

לקראת הצבעת הוועדה המסדרת: בנט נפגש עם סער
  סער ובנט, ארכיון (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

רגע אחרי הפגישה שלו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר ימינה נפתלי בנט נפגש כעת (שני) עם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער. במקביל, בכאן 11 דווח כי הפגישה של נתניהו ובנט הייתה מתוחה מאד, זאת לאחר שבנט סירב להגיב לראש הממשלה כיצד ימינה תצביע בנוגע להרכב הוועדה המסדרת.

כזכור, בליכוד מציעים לכלול בוועדה 22 חברים עם מפתח לכל חמש ח"כים: 6 חברים לליכוד, 3 ליש עתיד, 2 לכחול לבן ולש"ס ואילו שאר המפלגות יזכו לייצוג של ח"כ אחד.

מנגד, בגוש השינוי מציעים 33 חברים עם נציג לכל 4 ח"כים – 8 ליכוד, 4 יש עתיד, 2 ש"ס, 2 כחול לבן, 2 ימינה, 2 העבודה, 2 יהדות התורה, 2 ישראל ביתנו, 2 הציונות הדתית, 2 הרשימה המשותפת, 2 תקווה חדשה, 2 מרצ ונציג 1 לרע"מ.

עוד באותו נושא

סער נגד יוזמת דרעי: "יש אופציות להקמת ממשלה"


10

מוקדם יותר היום סער התייחס לאפשרויות העומדות להקמת ממשלה וכן לאופציה של בחירות ישירות לראשות הממשלה. לדבריו, "עמדתנו לא השתנתה – יש שתי חלופות להקמת ממשלה: אחת- ממשלת ימין בראשות מועמד אחר. אפשר להקים זאת בקלות ובמהירות. שנייה: ממשלה פריטטית שתאפשר לתקווה חדשה לעמוד על העקרונות שלה".

לדבריו, הממשלה הפריטטית עדיפה על בחירות נוספות – הן ישירות והן בחירות כלליות לכנסת בפעם החמישית. סער אמר כי הוא מתנגד להצעה שהציג יו"ר ש"ס אריה דרעי של בחירות ישירות לראשות הממשלה בלבד, כשלטענתו "לא נכון לשנות את כללי המשחק באמצע המשחק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
במשך שנים ביבי השפיל רמס - מה חשב לעצמו???
לא לעולם חוסן | 19-04-2021 17:05
במשך שנים ביבי רימה השפיל ורמס - ועכשיו הוא עומד על ברכיו ומתחנן???? מה חשב לעצמו?
2
נהנהנהנהננהננה
הגננת | 19-04-2021 17:14
עכשיו במקום שביבי יעשה נהנהנהנהנה אחרים יעשו לו את זה....
3
להקיא על ימינה!!!!!! תאבת...
גל גיל | 19-04-2021 19:45
להקיא על ימינה!!!!!! תאבת שלטון חסרת רסן!!! האדרת האדרת האני עברה את גבול השפיות .מלגה הכי מסורסת שקיימת. 7 מנדטים רוצים ראשות ממשלה!!! הבדיחה הכי גרועה שנשמעה.
הכל תוכנן...
לטוע | 20-04-2021 0:58
הכל תוכנן וסודר עם לפיד שבנט כאילו יצביע ויצא צדיק ואילו רעם שהבטיחו לה ניסים ונפלאות תלך עם שינוי הכל תוכנן מראש ובויים טוב.
4
אל תדאגו לא...
תי | 20-04-2021 1:01
אל תדאגו לא לנצח תנצחו לכל יום יש מוצאי יום ולגדעון פעם הבאה תחפש את המנדטים במקום אחר.