מה המשותף לכוכבת הבינלאומית גל גדות, אושיית האופנה המקומית פייגי קרויזר וכוכבי הטיק טוק? כולם נפגשו בקמפיין שחרך את הרשת למען ניצולי השואה.
אמש (ראשון) הסתיים בהצלחה קמפיין גיוס המונים, לעמותת 'לחיות בכבוד' למען שורדי השואה. מטרת הקמפיין הייתה לגייס מיליון שקל והנגשת מצוקת השורדים לדור הצעיר, כשמשרד הפרסום 'נקסט דיגיטל' הוביל קמפיין מבריק יחד עם חברת 'טיק טוק ישראל' שיזם גלעד גנץ ממשרד זליגמן תקשורת.
הקמפיין תפס תאוצה ולשיאו הגיע כשגל גדות, הוונדר וומן הישראלית, שיתפה ביום השואה פוסט אחד בלבד ובחרה לשים את הפוסט הקורא לתרום לעמותת 'לחיות בכבוד'.

הפרסומאי חגי אורן מסביר על הסיסמא שבחר להוביל 'לתרום ולא לשכוח' – "מרגש לראות איך בחירה נכונה ומוצלחת של מילים נגעו בכל כך הרבה אנשים, הצלחנו להעביר את המסר שעם כל הכבוד ליום זיכרון מלא טקסים בסוף היום יש ניצולי שואה שבמשך כל השנה נשכחים".

מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים