פתחו מטריות: מיצב המטריות של ירושלים חוזר - סרוגים

פתחו מטריות: מיצב המטריות של ירושלים חוזר

מיצב המטריות של ירושלים חוזר לסמטת יואל משה סולומון. במטרה להחזיר את הצבע לרחובות העיר ולהכין מבעוד מועד את הסמטה לבואם של התיירים הישראלים, על פי התכנון, יישארו המטריות עד לסוף חופשת סוכות

author-image
פתחו מטריות: מיצב המטריות של ירושלים חוזר
  (צילום: נועם פיינר)

עיריית ירושלים, באמצעות חברת עדן, תחל בשבוע הקרוב בהתקנת מיזם המטריות בסמטת יואל משה סולומון, אשר הפך למסורת בעיר, ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עם החזרה לשגרה, אנו משיבים את המטריות המסורתיות לרחובות ירושלים." המיזם, בן 1,000 המטריות, יתלה מתחילת הרחוב מכיכר החתולות עד למבנה המשביר בגובה 7 מטר מעל הקרקע.

מהעירייה נמסר כי על פי התכנון, יישארו המטריות עד לסוף חופשת סוכות. יצוין כי בשל החזרה לשגרה, הקדימה העירייה את מועד פריסת המיצב, אשר ביצועו תוכנן לסוף חודש מאי, במטרה להחזיר את הצבע לרחובות העיר ולהכין מבעוד מועד את הסמטה לבואם של התיירים הישראלים ולעודד תנועה סביב בתי העסק ברחוב.

עבודות התקנת המיצג ותחזוקתו, תתבצע על ידי חברת "סידהרתא" והוא מקודם על ידי חברת עדן, החברה הכלכלית העירונית, הפועלת, בין היתר, לפיתוח מרכז העיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עם החזרה לשגרה, אנו משיבים את המטריות המסורתיות לרחובות ירושלים. המיזם המהמם הזה יוסיף צבע למרחב הציבורי, זאת לצד פעילויות ואירועים נוספים המתוכננים לקראת הקיץ הקרוב לטובת בעלי העסקים, תושבי העיר ומבקריה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 20-04-2021 9:03
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף