לפיד עם עודה וטיבי: "לא ללמשלת נתניהו בן גביר" - סרוגים

לפיד עם עודה וטיבי: "לא ללמשלת נתניהו בן גביר"

יו"ר יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד נפגש הבוקר פגישה נוספת עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עוד ועם יו"ר הסיעה ח"כ אחמד טיבי, השלושה דנו בדרכים למנוע הקמת ממשלת "נתניהו, סמוטריץ', בן גביר"

author-image
לפיד עם עודה וטיבי: "לא ללמשלת נתניהו בן גביר"
  המפגה הבוקר (ניתן לישמוש ללא קרדיט)

יום פוליטי בכנסת. לקראת ההצבעה על מבנה הוועדה המסדרת ובטרם הצהרות ראשי המפלגות בישיבות הסיעה, יו"ר יש עתיד, חבר הכנסת יאיר לפיד נפגש הבוקר (שני) פעם נוספת עם יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת, חבר הכנסת אחמד טיבי, השלושה דנו באפשרויות להקמת ממשלה חדשה שתמנע לדבריהם את "ממשלת נתניהו, בן גביר וסמוטריץ׳".

עוד באותו נושא

המבחן של בנט היום בכנסת: יתמוך בימין או בשמאל?


18

בפגישה המשיכו את הדיון במגוון הסוגיות הכואבות לחברה הערבית לרבות האלימות והפשיעה וביטול חוק קמיניץ, ונושאים בוערים נוספים ועל פתרונות אפשריים לסוגיות הללו. השלושה קבעו להמשיך את השיח בזמן הקרוב.

בשעה 14:20 צפוי מנסור עבאס למסור הצהרה לתקשורת בה ככל הנהרה ימסור כי הוא תומך בהצעה של אריה דרעי לבחירות אישיות רק לתפקיד לראשות הממשלה.

אתמול (ראשון), שעה קלה אחרי נאומו של יאיר לפיד, בו הוא קרא לנפתלי בנט להקים ממשלת אחדות, חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת, מבהירה כי מבחינתה אין הבדל בין נתניהו לבנט, ומפלגתה לא תתמוך בממשלה בראשות בנט.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 24-04-2021 12:28
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף