המטרה של הבית היהודי: ראש עיר בקרית מלאכי - סרוגים

המטרה של הבית היהודי: ראש עיר בקרית מלאכי

הבית היהודי מריצה מועמדים למועצה ב-85 רשויות מקומיות, כולל במגזר הדרוזי. בנוסף 13 מתמודדים לראשות העיר: בקרית מלאכי, אופקים, בית שמש וטירת הכרמל

המטרה של הבית היהודי: ראש עיר בקרית מלאכי
  ראש עיריית קרית מלאכי הבא? זוהר אללו (יח"צ)

אמש (ג') הסתיים מועד הגשת הרשימות לבחירות המוניציפאליות, ומהנתונים עולה כי הבית היהודי מריצה את מספר הרשימות הגדול ביותר אי פעם במפלגה לגלגוליה השונים, וייתכן שאף הגדול ביותר לעומת המפלגות האחרות.

הבית היהודי מריצה רשימות ב- 85 רשויות מקומיות לעומת נציגי מפלגה ב- 48 מקומות בלבד כיום. הצפי הוא כי מספר חברי המועצות של הבית היהודי יוכפל לעומת 78 היום.

בין היתר מריצה המפלגה רשימות בקרית מלאכי, בנהריה, בדימונה, בירושלים, ברמת גן, בגבעתיים, בחיפה, בבאר יעקב, בבאר שבע, בגבעת שמואל, באלעד ובמודיעין עילית – שם נערכות הבחירות בשל מועמדות נציג הבית היהודי, צפריר שרוני, הצפוי להיבחר למועצה ולהיות הנציג הציוני היחיד במועצת העיר. המפלגה מריצה גם מועמד דרוזי בדלית אל כרמל – גסוב חסון.

כמו כן, המפלגה מריצה 13 מועמדים לראשי רשויות – רובן המכריע בפריפריה, כמו בקרית מלאכי, שם המועמד, אליהו (ללו) זוהר בעל הסיכויים המרביים לנצח. מועמדים לראשי רשויות יש גם באבן יהודה, באופקים, באלקנה, בבית שמש, בבני עי"ש, בגן יבנה, בחריש, בטירת כרמל שם גם ישנם סיכויים טובים לנצחון, בכפר יונה, בנשר (מועמד חילוני), בעכו, בקרית ארבע ובשדרות (בשיתוף עם הליכוד).

● מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

שיתוף פעולה עם יש עתיד והחרדים

במספר רשויות נרשמו שיתופי פעולה מעניינים עם יש עתיד, הליכוד, ש"ס יהדות התורה וחב"ד. בבית שמש קיים שיתוף פעולה עם יש עתיד, שייתכן שיתרחב לתמיכות הדדיות במספר רשימות נוספות. בתל אביב ובקרית ים רשימות הבית היהודי רצות יחד עם ש"ס ועם יהדות התורה. בשדרות ובהרצליה שיתוף הפעולה הוא עם הליכוד, כאשר בשדרות שתי המפלגות מריצות את אלון דוידי, בעל סיכויים מרביים לנצח בהתמודדות על ראשות העיר. עם חב"ד יש שיתופי פעולה במספר מקומות, וביניהם קרית מלאכי, בבחירות לראשות העיר, וברחובות.

אך יש גם פילוגים, במודיעין, ירושלים ורחובות תרוצנה רשימות ציוניות דתיות נגד הבית היהודי, בשל סכסוכים על קביעת הרשימות.

המפלגה שמה דגש לשילוב כוחות צעירים ורעננים ברוב מכריע של הרשימות: המועמד הצעיר ביותר הוא יו"ר הרשימה בטבריה, רפאל טרבלסי, בן 25. מלבדו, ראש הרשימה במבשרת ציון, מוטי חזיזה (29), ראש הרשימה ביהוד, שימי בונפיל (29), ראש הרשימה באשקלון, עמיחי סיבוני (29), ראש הרשימה בכרמיאל, רותם ינאי (35), ראש הרשימה באריאל, איתי אהרוני (34) ומועמדים ברשימות: יעקב שטרן (27) בגבעתיים, פז גליקמן (30) בחיפה, הודיה מאזוז (24) בנתיבות ועוד.

לדברי מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, "הצבנו לעצמנו מטרה- לשרת את האזרח דרך השטח והעבודה הסיזיפית של חברי מועצות עיר בכל מקום. כשנכפיל את כוחנו ברשויות המקומיות, אם ירצה ה', תוך המתווה של חיזוק הפריפריה ותוך פעילות בחירת ראש עיר בקרית מלאכי, בשדרות ובנציגים רבים בערים נוספות, נילחם כדי שהחיים של האנשים יהיו טובים יותר עם יותר ערכים וזהות יהודית שמביאה הבית היהודי".

מהבית היהודי נמסר כי, "שנת 2013 נפתחה בהישג מרשים בחירות לכנסת. שלהי שנת 2013 יביאו לקפיצה מרשימה בהישגים האלקטוראליים של המפלגה ברשויות המקומיות. משהו חש התחיל לפני שנה, ממשיך עכשיו, וביתר שאת יגיע כשנהווה מכפיל כוח בסיוע למען האזרח בצפון ובדרום, בירושלים ובמרכז".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נוכלי חבד לא יתנו לבית היהודי לנצח הבנות שלהם חלקן במעל
כשלונות ? חפס את חבד | 20-09-2013 16:33
2
איזה נסיון יש למועמד הזה??
מוראל | 15-10-2013 16:53
מה הקטע? העיקר להגיש מועמדים? הבנאדם לא עשה כלום בחייו- מה הקשר ראש עיר????... חבל שהבית היהודי מפילה את קרית מלאכי למטה.. עוד יותר נמוך עם מועמד לא מתאים ובלי נסיון ..