בשיא הצילומים: סופת טייפון תקפה את האי של ''הישרדות VIP''

בשיא הצילומים: סופת טייפון תקפה את האי של ''הישרדות VIP''

לאחר שהקורונה דחתה לא מעט פעמים את הצילומים, כעת בשיאם של צילומי העונה החדשה של ''הישרדות VIP" סופת טייפון תקפה את האי. מרשת 13 נמסר: "הפקת התכנית נקטה באמצעי בטיחות על מנת לשמור על בריאות ובטיחות השורדים"

(צילום: מתוך יוטיוב/ רשת 13)

אחרי שהקורונה שיבשה ודחתה לא מעט פעמים את הצילומים, ביממה האחרונה הפקת "הישרדות" נאלצה להתמודד עם משבר נוסף.

בשיאם של צילומי עונת ה-VIP החדשה, המתמודדים וצוות ההפקה נאלצו להתמודד עם סופת טייפון שתקפה את האי פיליפינים, שם בימים אלו נערכים הצילומים. מנחה התכנית, גיא זוארץ העלה סטורי מהסופה וסיפר כי הצילומים ממשיכים להתקיים למרות הקושי.

צפו: 

(צילום: אינסטגרם גיא זוארץ)

על פי הפרסום ב"ישראל היום", הסופה גרמה לשיבושים רבים בצילומים וככל הנראה משבר כזה עשוי להביא בהמשך להפסדים של הרבה מאוד כסף ואף להשפיע גם על התקדמות העונה.

מהפקת הישרדות נמסר בתגובה: "עם היוודע דבר הסופה המתקרבת הפקת הישרדות נערכה מבעוד מועד ונקטה באמצעי בטיחות על מנת לשמור על בריאות ובטיחות השורדים והצוות בזמן הסופה והצילומים נמשכים.״

עוד באותו נושא

תהיה שבת על האי? ג'קי אזולאי טסה ל'הישרדות VIP'


13

כזכור לפני כשבועיים מתמודדי "הישרדות VIP" טסו לצילומים באי פיליפינים. בין המשתתפים, נמצאים: השפית הדתייה ג'קי אזולאי, כוכב הילדים יובל המבולבל, אוהד בוזגלו וגרושתו פאני בוזגלו, מייקל לואיס, כוכבת המירוץ למיליון אלה אייבנדר, משתתפי "האח הגדול" לשעבר אודליה סויסה וגדי פניבילוב, שחקן התיאטרון הנרי דוד ועוד

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו