מיכאלי: "מדיניות נתניהו קירבה את איראן לגרעין" - סרוגים

מיכאלי: "מדיניות נתניהו קירבה את איראן לגרעין"

על רקע חידוש המגעים על הסכם גרעין, אומרת יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מיכאלי: "הדברים שנתניהו עושה כרגע מסכנים את היחסים של ישראל עם ארה"ב, דבר שישראל לא יכולה להרשות לעצמה"

author-image
מיכאלי: "מדיניות נתניהו קירבה את איראן לגרעין"

אחרי הדיווחים כי ישראל לכאורה עומדת מאחורי הפגיעה במתקן הגרעין נתנז שבאיראן, תוקפת יו"ר מפלגת העבודה את ראש הממשלה, על שבירת מדיניות העמימות.

בפתח ישיבת הסיעה, אמרה ח"כ מירב מיכאלי: "איראן היא אויב מר. זאת זכותה וחובתה של מדינת ישראל להגן על עצמה מפניה בכל דרך. וההישגים של מערכת הביטחון, טכנולוגיים ואחרים, כל השנים האלה, מרשימים בצורה בלתי רגילה. אבל הפרסום של הדברים, וההתרברבות בהם זאת התגרות וחרחור מלחמה שעלול להביא להסלמה מיותרת."

"ישראל תמיד ידעה להגן על עצמה מבלי לפרסם את הדברים כדי לא לגרום נזק ולא לחשוף מה שלא צריך לחשוף ולא להסתכן במה שלא צריך להסתכן. אלא שבמעשים האלה נתניהו מעודד הסלמה לא רק כלפי איראן, שהיא אויב, אלא כלפי ארה"ב שהיא הידידה הגדולה ביותר, החשובה ביותר, האסטרטגית ביותר של מדינת ישראל. נתניהו שוב גורם נזק, אולי בלתי הפיך, ליחסים עם ארה"ב, עם נשיא ארה"ב ובוודאי עם המפלגה הדמוקרטית. עומד ראש ממשלה בטקס יום השואה הממלכתי, תוקף את נשיא ארה"ב ואומר שישראל לא תהיה חלק מהסכם כשבכלל עוד אין הסכם. אולי ההסכם יהיה טוב למדינת ישראל? מה אתה קופץ?"

עוד באותו נושא

"פעולות צה"ל במזה"ת אינן נסתרות מהאויב"

"אני שומעת מהקשרים שלי במפלגה הדמוקרטית כמה ככל שיש שם מחויבות אדירה לישראל ולביטחון ישראל ורצון עז לשמור על האינטרסים המשותפים ועל שיתוף הפעולה, הם נמצאים במצב שבו הם פשוט חוששים. הם גם חוששים שתזמון המתקפות והפרסומים הוא לא מקרי והוא נועד לפגוע בסיכויים להשיג הסכם ושנית, כשהם שומעים את נתניהו מדבר הם לא בטוחים האם הוא מייצג את האינטרס הישראלי או את האינטרס האישי שלו."

"מדינת ישראל זקוקה להגנה מפני הגרעין האיראני. אני חזרתי והודעתי שמפלגת העבודה תתמוך בהסכם שיימנע מאיראן להגיע לגרעין. המדיניות של נתניהו עד כה, במבחן התוצאה, קירבה את איראן לגרעין. הדברים שהוא עושה כרגע מסכנים את היחסים של ישראל עם ארה"ב, דבר שישראל לא יכולה להרשות לעצמה. נתניהו הוא היום נזק וסכנה אסטרטגית למדינת ישראל, ולו רק בשביל כך דחוף מאוד מאוד להחליף אותו."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
מיכאלי מזכירה עבר חשוך בו אנו אומרים כן לכל
א | 12-04-2021 15:54
כן לכל מה שהאמריקאים אומרים או חושבים, כדי לא להכעיס אותם חלילה. האמת היא שההפך הוא הנכון לעשות. ביבי היה הראשון להגיד לאובאמה לא ולהישאר בחיים. כשאתה עומד על העקרונות שלך, מעריכים אותך יותר ואתה לא נתפס כסמרטוט. היחסים עם ארהב ישארו לתמיד, לא בגלל שאנחנו אומרים כן לכל, אלא כי יש פה ברית אסטרטגית ואידיאולוגיה משותפת.
2
עוד מפגרת שהיתה...
רוני | 12-04-2021 16:19
עוד מפגרת שהיתה רמטכלית בעברה ברייך השלישי,מי את חולנית אלמנה שחורה,רק. בישראל בוחרים חולים בנכדה של נאצי, מי שעשה זאת ובחר ביצור הגזען הזה, הוא פשוט פגע בנטצולי השואה,ובהצבעתו לנאלחת הזאת,הוא מצהיר עליה שהיא כשרה אבל לענינו חולנית,לא את ולא המחבלת,ולא הרפורמי הארור,תשפיעו,או תחליפו את נתניהו,אתם תמיד כל עוד אתם בכנסת תיראו את העורף של הימין,ולא תיזכו להיות במקבלי ההחלטות,
3
מפלגת העבודה
יובל | 12-04-2021 16:21
לצערינו אנחנו עדים לתהליך שבו השמאל הישראלי לאחר שנכשל בהימורי הסכמי השלום עם הפלשטינים וירד מעל במת השלטון , החל במלחמה בימין הישראלי כאילו הוא האויב של מדינת ישראל... למזלינו רוב הציבור היהודי ישראלי מבין בשיכלו את כשלון השמאל ולאט לאט רבים מאילו שהחזיקו בדעות שמאליות נטשו אותן והוא הולך וקטן מאז. אילו שעדיין מחזיקים בדעות אילו החלו תוקפים את גוש הימין כאילו שהוא הוא האויב שלהם ורבים מהם מגלים שנאה כלפיו יותר מאןיבנו המסוכנים ביותר. בשכלותם אינם שמים לב שבזה הם נהפכים ממש להזויים ופשוט גורמים לגוש השמאל להיות יותר הזוי ומרחיקים את עצמם יותר ויותר מהשלטון...
4
הטמטום בהתגלמותו
ירושלים | 12-04-2021 16:36
כמה אפסה את יכולה להיות מי שנלחם בהסכם הגרעין זה נתניהו ההבנה שלך בנושא לא קיימת
5
מסורת אבות
קסטנר | 12-04-2021 16:48
גם הסבא שלה חשב כמוה מה איכפת לה שנושמד חבריה מהמפלגה הדמוקרטית ימלטו אותה לפני ה... כמו שהחברים מהמפלגה הנאצית מילטו את סבא קסטנר
היא תדאג...
יגור | 12-04-2021 17:55
היא תדאג לרכבת לעזה
6
נו באמת בחיית...
יגור | 12-04-2021 17:54
נו באמת בחיית זומזום את מדברת שטויות אולי תדברי אליהם בנקבה יפסיקו עם הגרעין
7
הרבי
נועם | 12-04-2021 18:07
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
8
אירן
חיים | 12-04-2021 19:50
לא ידעתי שקריינית של גלי צהל לשעבר נהייתה ממוחית לגרעין אכן נסתרות דרכי האל
מעצמה גרעיני...
עפולאי | 12-04-2021 21:09
מעצמה גרעיני עפולה,לא יותר,
9
עוד מומחית לגרעין...
Xxxxx | 12-04-2021 21:13
עוד מומחית לגרעין
10
עובדתית , אין...
צודקת , ראה דו"ח של סבא"א | 12-04-2021 22:07
עובדתית , אין ספק שמיכאלי צודקת , אירן הרבה יותר קרובה לגרעין לאחר הפרת ההסכם עי ארהב ממה שהיתה עם ארהב היתה נשארת בהסכם ... ראו דוח של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבבא) מלפני כחצי שנה ... אבל את רוב המגיבים העובדות לא ממש מעניינות... העיקר לקלל ...