צעירה יהודייה ממקסיקו תדליק את משואת התפוצות - סרוגים

צעירה יהודייה ממקסיקו תדליק את משואת התפוצות

השנה נציגת יהדות התפוצות בטקס המשואות בערב יום העצמאות היא גבריאלה שטריגלר לו, מתנועת "חיל השלום היהודי". שרת התפוצות, ינקלביץ': "מגדלור מוסרי המפיץ אור בכל רחבי העולם"

צעירה יהודייה ממקסיקו תדליק את משואת התפוצות
  צילום: Hadas Parush/Flash90

לתפארת מדינת ישראל והתפוצות.

גבריאלה שטריגלר לו, צעירה יהודייה ממקסיקו, נבחרה להשיא את משואת התפוצות בערב יום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל. כך הודיעו השרים הממונים, שר התרבות חילי טרופר ושרת התחבורה מירי רגב. 

שטריגלר לו מייצגת את את ה-"SHALOM CORPS – חיל השלום היהודי", תנועת ההתנדבות היהודית העולמית שקמה ביוזמת משרד התפוצות והסוכנות היהודית. מדובר בארגון  גג לעשרות אלפי ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם, לצד כלל ארגוני ההתנדבות הקיימים בארץ ובחו"ל. בצל משבר מגפת הקורונה, מתנדבי ה-SHALOM CORPS, לצד ארגונים יהודים נוספים, סייעו לקשישים ולניצולי שואה רבים, כמו גם לצעירים ובני נוער שנזקקו לתמיכה בתקופה זו.

גבריאלה שטריגלר לו (קרדיט תמונה: קדנה)

מטעם השרים טרופר ורגב נמסר: "גבריאלה מייצגת את מנהיגותם של הצעירות והצעירים בתפוצות, הפועלים להעצמתה של עשיית הטוב לכל אדם באשר הוא אדם. בימי קורונה יזמה גבריאלה הנגשתם של חיסונים לקשישים ולשורדי שואה בארצה. עת שהתה בישראל הוסמכה כסייעת הומינטרית, תפקיד, שאותו היא ממלאת לא מעט שנים על אף גילה הצעיר."

גבריאלה, את מבטאת את העוצמה הרוחנית האדירה של הדור הצעיר בתפוצות ומהדהדת בתוכנו, את הבסיס לאחווה הישראלית ואת הכלל הגדול בתורת ישראל: 'ואהבת לרעך כמוך'."

שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', בירכה על הבחירה בגבריאלה שטריגלר לו להשיא את משואת התפוצות:

"גבריאלה, את מהווה השראה וגאווה עצומה לכולנו! פעילותה של גבריאלה ב"shalom corps – חיל השלום היהודי" במקסיקו מהווה מגדלור מוסרי המפיץ אור בכל רחבי העולם."

עומר ינקלביץ' (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש 90)

"זוהי התגלמותה של הרוח היהודית, רוח הערבות ההדדית והנתינה אותה מפיצים גבריאלה וחבריה בכל מקום בו הם מתנדבים. אני מבקשת להודות לשותפינו בייסוד 'חיל השלום' – פרוייקט 'מוזאיק', הסוכנות היהודית ויו"ר הסוכנות מר בוז'י הרצוג על השותפות והפעילות החשובה והמבורכת."

באמצעות משואת התפוצות אנחנו מעבירים מסר ברור וחד לעולם היהודי: אתם חלק מאיתנו. תמיד תתקבלו כאן בברכה, כחלק מהמשפחה. תודה רבה על תרומתכם!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו