דיבור נשי

ליגה ללא צדק: האם הבמאי של הסרט התעלל בגל גדות

מתברר שהחיים קשים בשדרת הכוכבים, תשאלו את גל גדות שנאלצה להתמודד עם יחס גרוע מהבמאי של ליגת הצדק

גל גדות בתפקיד וונדר וומן (צילום מתוך יוטיוב)
גל גדות בתפקיד וונדר וומן (צילום מתוך יוטיוב) | צילום: גל גדות בתפקיד וונדר וומן (צילום מתוך יוטיוב)

וונדר וומן עוברת קשיים כמו כל אחד אחר, כך מסתבר בימים האחרונים עם פרסומים כי הבמאי ג'וס ווידון התייחס בצורה שאינה נאותה לשחקנית גל גדות על סט הצילומים של הסרט "ליגת הצדק" בו השתתפה בשנת 2017.

הדבר יצא כבר לפני כשנה כאשר התפרסם כי אולפני וורנר חוקרים את הבמאי על התנהגותו ואף הזמינו את השחקנית לחקירה, אך כעת עם עליית הגרסה החדשה של 'ליגת הצדק' הסיפור עולה שוב עם פרטים נוספים שמעיבים על החלום ההוליוודי.

בראיון שהתפרסם ב"הוליווד ריפורטר", השחקן ריי פישר שגילם בסרט את סייבורג, שטח לראשונה טענות נגד ווידון על יחס קשה לשחקנים בינהם הכוכבת הישראלית.

המגזין הביא 'עדויות' של גורמים שהיו על הסט וסיפרו כי נראה שלגדות היו השגות בדבר דמותה של דיאנה נסיכת האמזונות שיוצאת יותר תוקפנית בגרסה של "ליגת הצדק" מאשר בסרט 'וונדר וומן' שהפך את גדות לכוכבת בינלאומית מוערכת. ווידון מצידו איים לפגוע בקריירה של השחקנית ולהוציא אותה 'מטומטמת' בסרט אם לא תקרא טקסטים שלא מצאו חן בעיניה.

ווידון לא היה הבמאי המקורי של הסרט, הוא הוזעק לצילומי השלמות לאחר שזאק סניידר נאלץ לפרוש עקב טרגדיה משפחתית (בתו בת ה-20 שמה קץ לחייה). ווידון כאמור שינה את טקסטים, קיצר את הסרט ועל הדרך גם רב עם השחקנים, סיבה מספקת לכך שבאולפנים החזירו את הבמאי המקורי להשלמת המשימה עם גרסה נוספת דומה אבל שונה, ארבע שנים אחרי צאת הסרט לאקרנים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
5
אייל
10.04.21

יחס גרוע זאת לא התעללות.

4
יעל
11.04.21

אהבתי שכתבתם לאחרונה. כל הסיפור הזה קרה לפני 3 שנים.... ואם כבר אתם רוצים לדבר על עוולות מי שנפגע יותר מהסיפור הזה זה השחקן ריי פישר.

3
אייל
10.04.21

אתר סרוגות שלום. להגיד התעללות על כל שטות זה מושך בני אדם ממגדר נקבה כדי לבוא ולעשות אוי וייי? בעצם זה מושך זכרים שלא מוצאים נקבה לזיווג ונמשכים כשיורדים על זכרים אחרים. הבמאי הזה פמיניסט גדול, רצה שגל גדות תשחק יותר "חזקה ומועצמת" הוא יותר פמיניסט מגל גדות כנראה. כמו הרבה זכרים שרצים לכתבות כאלה כדי לצקצק. הפמיניזם בדור הזה מגיע בכלל מזכרים. נקבות לא מעוניינות בו! אף אחד לא התעלל בגל גדות. היא אדם חזק ומועצם ממגדר נקבה.

1
רייצ'ל
11.04.21

אייל היקר שכחת לציין שובניזם בנושא . זכותה וזכותו של בת בן אנוש להרגיש . בחרת לא להרגיש זכותך המלאה