בנט לפני הפגישה: "מגיע עם הרבה רצון טוב" - סרוגים

בנט לפני הפגישה: "מגיע עם הרבה רצון טוב"

רגע לפני פגישתו עם רה"מ נתניהו בבלפור, יו"ר ימינה נפתלי בנט אמר כי הוא "מגיע לכאן עם הרבה רצון טוב, ומתחייב לעשות את כל מה שאני יכול כדי להקים ממשלה טובה ויציבה"

בנט לפני הפגישה: "מגיע עם הרבה רצון טוב"
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

לראשונה בבלפור: יו"ר ימינה נפתלי בנט הגיע הערב (חמישי) למעון ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה שבה השניים ידונו באפשרויות להרכבת ממשלה. רגע לפני תחילת הפגישה, בנט התייחס לאירוע והתחייב כי הוא "מגיע עם הרבה רצון טוב".

"מאז הבחירות פונים אליי אינספור ישראלים בבקשות, ממש תחינה, להוציא את מדינת ישראל מהכאוס המתמשך" אמר בנט. "אני מגיע לכאן עם הרבה רצון טוב, ואני מתחייב לעשות את כל מה שאני יכול כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהקים ממשלה טובה ויציבה למדינת ישראל. זה הזמן לאחריות לאומית".

בסיום הפגישה נמסר כי "הפגישה התנהלה ברוח טובה ובאווירה חיובית. סוכם כי ייפגשו שוב".

עוד באותו נושא

בנט לנתניהו: "מוכן להגיע לכל מו"מ קואליציוני"


21

מוקדם יותר היום נתניהו נפגש עם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', זאת בכדי לבחון האם אפשר לרכך את התנגדותו לממשלה בתמיכתה של מפלגת רע"מ מבחוץ. לתוצאות הפגישה עם סמוטריץ' תהיה השלכה ישירה לפגישה של נתניהו עם בנט, שכן אם סמוטריץ' לא ירכך את עמדתו, גם הבאתו של בנט לא תניב לנתניהו את 61 האצבעות הדרושות לו להקמת ממשלה.

בתום הפגישה, שנמשכה כשעתיים, נמסר כי נתניהו וסמוטריץ' סיכמו "שיש לעשות כל מאמץ לשכנע את בנט לא לפרק את המחנה הלאומי ולא ללכת לממשלת שמאל, ובכך להביא עוד שותפים לממשלת ימין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אחלה בנט מאמין...
כרמי | 08-04-2021 23:10
אחלה בנט מאמין לו הוא באמת רוצה הבעיה סער מקוה למרות הכל ובלי פחד יעשה מה טוב למדינה
2
בנט אתה איש...
דוידוביץ | 08-04-2021 23:48
בנט אתה איש ימין מובהק שכל התומכים בך רובם ככולם אנשי ימין תזכור המצע שלך והדרך את ימינה יותר מהליכוד גם שם המפלגה ימינה באם תפנה שמאלה תשנה גם השם שמאלה ותחבור למושחתים אמיתים למאפייה של השמאל יקיאו אותך אחרי שישתמשו בך ואז יהיה לא רק בנט
3
תודה רבה לבנט...
שלמה | 09-04-2021 0:46
תודה רבה לבנט על הרצון הטוב! גאוותן חוצפן.כל העם מתייסר!!!
4
בנט סער נשואים לשמאלניות מה אתם מצפים מהם?
א | 09-04-2021 1:13
בנט כמו סער נשואים לנשים שמאלניות מה הפלא כשעל יצועי מיטתךעולה חפרפרת שמאלנית ראו מה קרה לאולמרט אשתו שמאלנית קיצונית ואיך התדרדר לשמאל . גם בנט וסער בדרך לשמאל . מי שישן עם נחש צפע שמאלנית .מה הפלא שמקישים את בוחרי הימין ?
בנט הקירח וביבי...
טובעים השניים | 09-04-2021 9:11
בנט הקירח וביבי עם התוספת המודבקת לראש האחד צעיר ובהתחלה השני זקן ומלא מרמור שלא ידע לפרוש בזמן והשיא מזמן מאחוריו
5
נוכל פוליטי 7 מנדטים עלובים ובא לגנוב השלטון
א | 09-04-2021 1:17
בנט נוכל פוליטי 7 מנדטים עלובים ובא לגנוב השלטון. בבחירות הבאות נשלח אותו לישון עם נחש הצפע השמאלנית שלו בבית . לאן נעלמה השקדייה מתכננת הפוטש נגד 2 מיליון בוחרי נתניהו ! נבוא איתם חשבון בקלפי בבחירות הקרובות בעוד שנה ....
אתם שבמקלדת...
לכדניק מאוכזב | 10-04-2021 21:47
אתם שבמקלדת אומרים לא נצביע יותר לבנט כאילו הצבעתם לבנט חחחח בנט המלך אים יהיו בחירות אני ומשפחתי נעבור מהליכוד לבנט בטוח בנט מלך