עופר כסיף: "לא נתמוך בממשלה בראשות בנט" - סרוגים

עופר כסיף: "לא נתמוך בממשלה בראשות בנט"

עופר כסיף הבהיר הבוקר כי הרשימה המשותפת לא תתמוך בממשלה שנפתלי בנט יעמוד בראשה, והסביר למה לא המליצו על יאיר לפיד: "לא יכולים להמליץ על מי שהולך לעשות רוטציה עם בנט"

עופר כסיף: "לא נתמוך בממשלה בראשות בנט"
  הדס פורוש/פלאש 90

חבר הכנסת מטעם הרשימה המשותפת, עופר כסיף, אמר היום (רביעי) במהלך ראיון ברדיו 103FM כי מפלגתו לא תתמוך בממשלה בראשות נפתלי בנט.

כסיף: "בשום פנים ואופן לא ניתן תמיכה למי שלא שונה מנתניהו וממדיניותו, אין בכוונתנו לתמוך בממשלה שבראשה יעמוד נפתלי בנט".

עוד באותו נושא

המגעים של נתניהו: קודם החרדים, אחר כך הסרוגים


16

בנוסף הבהיר כסיף כי לרשימה המשותפת יש דרישות בכדי שיקבלו את תמיכתה: "כל הדרישות קשורות אחת לשנייה, מי שחושב שהפשיעה בחברה הערבית פלסטינית בתוך ישראל מנותקת ממדיניות הכיבוש – טועה; מי שחושב שהעוני הנוראי שדומיננטי בעיקר בחברה הערבית הוא איננו פונקציה של מדיניות גזענית כלפי החברה הערבית – טועה. הדרישות שלנו הן דרישות פוליטיות ברורות".

כסיף התייחס לאירוע בהשבעת הכנסת במהלכו התחייבו חברי מפלגתו להילחם באפרטהייד ובכיבוש: "אנחנו לא התחייבנו אתמול במובן הפורמלי של המילה, משום שכשיושבים שם גזענים כמו בן גביר צריך כחלק מהמשחק למחות נגד זה ולצאת".

לגבי אי המלצה על יאיר לפיד, אמר: "זה חלק מהמשחק, לא המלצנו משום שאנחנו לא יכולים להמליץ על מי שאומר, ואומר את זה גלויות, שהולך לעשות רוטציה עם בנט. במקום לתקוף אותנו על התנהלות לכאורה בלתי מנומסת, הגיע הזמן לתקוף את הגזענות".

לסיום, סירב, אך הדגיש: "אנחנו נגד רצח ואלימות וכמובן שאנחנו לא מקבלים חגיגות של רצח או רוצחים. המילה גינוי היא חלק מהשיח שמנסים לכפות עלינו השכם וערב, אני לא מוכן לשחק את המשחק הזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
סתם בלבול ראש. הם קיבלו כסף ויצביעו בעד
אימחי אסמו כסיף | 07-04-2021 11:45
אבל ימח שמו של הגוי עופר עפרא לפומיה. [שמו הקודם היה ''אבו עופר כסוף'' אימחי אסמו
2
ימח שימך אתה...
מנדי | 07-04-2021 12:17
ימח שימך אתה לא יהודי כלל,אתה סתם אסופה של טינופת ללא זהות,לך חזרה למיזבלה מימנה אספו אותך,ותמשיך להיתענג על הזבל מימנו חייתה,מכוער כמו פרעה,
יוסוף הכלב...
בני | 08-04-2021 16:37
יוסוף הכלב מהכפר כסייפה מישם בא המתועב הזה שניבחר ברשימה של המחבלים,אתה בטוח מכוער יותר מהמכוער הזה,ושני מכוערים יחד זה ממש מבחיל לראות יצורים כל כך מכוערים,מזל שלנו שאתם לא שיכים לעם היהודי,אז תיתחפף ותחזור לאוהל של בפזורה,
ערבי בן...
אורי | 07-04-2021 16:22
ערבי בן של כלבה,בטח חזיר הוא האבא שלך, לא פלא שחזירים כמוך מישתוללים בחיפה,עוד יצור כמו האשפה הזה,כסייפה,מי שתומך במטונפת כמוך וכמו האשפה הזה רק למיזבלה אתם והמיזבלה אתם יותר מסריחים, אז תיתחפף גוי מטומטם וההוא הזבל רגע..אתה בן הזוג של הזבל הזה? כי לא ראיתי מישהו מגן עליו חוץ מימך מסריח,מנשנש יא כלב,
מרן עבדאללה יוסוף...
יוסי | 07-04-2021 16:03
מרן עבדאללה יוסוף קוף מרקד עם טוסיק אדום. מנדי, תחזור לאוקראינה מולדת סבך.
3
בנט לא צריך...
מצחיק | 07-04-2021 13:29
בנט לא צריך את התמיכה שלכם.
4
כסיף לך תמות...
משה | 09-04-2021 1:11
כסיף לך תמות יבית שימוש