השבעת הכנסת ה-24

הנשיא ריבלין נשנק מבכי: "סומך על העם שלי". צפו

נשיא המדינה ראובן ריבלין, ויו"ר הכנסת יריב לוין, נשאו נאומים בפתח הישיבה הראשונה של הכנסת ה-24. במהלך נאומו נשנק קולו של ריבלין והוא היה על סף בכי. צפו

הנשיא ריבלין נשנק מבכי: "סומך על העם שלי". צפו
צילום: (צילום: אולביה פיסטוסי/ פלאש 90)

ישיבת הכנסת הראשונה של הכנסת ה-24 נפתחה לפני שעה קלה. בפתח הישיבה נשאו דברים נשיא המדינה ראובן ריבלין ויו"ר הכנסת יריב לוין.

בין היתר אמר ריבלין: "אם לא נשכיל למצוא מודל של שותפות שיאפשר לנו לחיות כאן יחד, מתוך כבוד הדדי זה לזה, מתוך מחויבות האחד לשני, וערבות הדדית אמתית, חוסננו הלאומי יעמוד בפני סכנה של ממש".

ראובן ריבלין
ראובן ריבלין| צילום: נאום הנשיא ראובן ריבלין בפתיחת הכנסת ה-24 (ערוץ כנסת)

כשקולו נשנק מבכי אמר ריבלין: "העם בישראל נושא אליכם את עיניו, ומצפה מכל אחד מכם לגלות מנהיגות, והדבר מצופה לא רק מחבר הכנסת עליו מוטלת מלאכת הרכבת הממשלה, או הנשיא החדש שתבחרו, בשבועות הקרובים, אלא מכל אחד ואחת מכם, נציגי הציבור ומנהיגיו".

"אני מאמין בעם הזה. אני מאמין בו מכיוון שזה הלקח שלימדה אותי ההיסטוריה – הרחוקה והקרובה. אני מאמין בו מכיוון שהעם הזה הוכיח את כוחו בימי המגיפה הזאת. אני מאמין. האמינו גם אתם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

49
39
נוני
06.04.21

שיעוף לנו מהעניים הנשיא הזה.