חדשות

יהודה גליק: "זה יהיה אסון אם נתניהו יתמנה לנשיא"

חבר הכנסת לשעבר, יהודה גליק, שמתמודד על תפקיד נשיא המדינה, התייחס לתרחיש בו ראש הממשלה בנימין נתניהו, יתמנה לנשיא: "נתניהו לא בקונצנזוס וזה יכול להיות אסון". צפו

יהודה גליק: "זה יהיה אסון אם נתניהו יתמנה לנשיא"
צילום: (צילום: סרוגים)

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, שהודיע על התמודדות לתפקיד נשיא המדינה, התייחס בראיון לאולפן סרוגים במשכן הכנסת לאפשרות כי נתניהו יתמודד לנשיאות המדינה.

לדברי גליק "זה יהיה אסון נורא אם נתניהו יתמנה לנשיא. הוא לא בקונצנזוס ומוסד הנשיאות יכול להיפגע מכך קשות". צפו בראיון המלא

ראיון עם יהודה גליק
ראיון עם יהודה גליק| צילום: יהודה גליק בראיון לסרוגים. ארכיון

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

20 תגובות
15
אריאל
06.04.21

אם קונצנזוס הוא תנאי בעיניך - למה אתה מתמודד?

הצטרפו אלינו