חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, שהודיע על התמודדות לתפקיד נשיא המדינה, התייחס בראיון לאולפן סרוגים במשכן הכנסת לאפשרות כי נתניהו יתמודד לנשיאות המדינה.
לדברי גליק "זה יהיה אסון נורא אם נתניהו יתמנה לנשיא. הוא לא בקונצנזוס ומוסד הנשיאות יכול להיפגע מכך קשות". צפו בראיון המלא

ראיון עם יהודה גליק| צילום: יהודה גליק בראיון לסרוגים. ארכיון
עוד באותו נושא
יהודה גליק פתח את קמפיין הבחירות לנשיאותגיא עזרא

אם קונצנזוס הוא תנאי בעיניך - למה אתה מתמודד?