אחרי מספר ניסיונות והתרסקויות מתחת לאחוז החסימה, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הצליח סוף סוף להיבחר לכנסת, ושעה קלה לפני השבעתו הוא התארח בעמדת השידור של סרוגים במשכן הכנסת ואמר:
"אני בא לעשות שליחות, לפעול למען עם ישראל. באהבה למען החיילים, למען הצפון, למען הדרום ונקווה שנצליח"

ראיון עם איתמר בן גביר| צילום: איתמר בן גביר באולפן סרוגים בכנסת
עוד באותו נושא
בנט לנתניהו: "מוכן להגיע לכל מו"מ קואליציוני"אמיר אטינגר, אוריאל בארי

סער ובנט בואו הביתה
על הפלונטר הפוליטי: "סער ובנט בואו הביתה. אין ספק שהציבור בחר ימין – עם 65 מנדטים. והימין רצה את נתניהו כראש ממשלה על פני כל אופציה אחרת".
מי שהולך עם המושחת הוא נטול ערכים כמו יושר דתיים חסרי מוסר