מתחיל לעבוד: שגריר איחוד האמירויות מגיע לישראל - סרוגים

מתחיל לעבוד: שגריר איחוד האמירויות מגיע לישראל

שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד אל-חאג'ה יגיע היום לישראל ויחל באופן רשמי את עבודתו - כשבכך יהיה השגריר הראשון ממדינות המפרץ שיתחיל בכהונה קבועה בארץ

author-image
מתחיל לעבוד: שגריר איחוד האמירויות מגיע לישראל
  (צילום: קובי גדעון\לע"מ)

היסטוריה יוצאת לדרך: שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-חאג'ה, יגיע היום (שלישי) לישראל ויחל באופן רשמי את עבודתו. בכך יהיה השגריר הראשון ממדינות המפרץ שיתחיל בכהונה קבועה בארץ.

השגריר יגיע לנתב"ג בטיסה המסחרית הראשונה של חברת התעופה "איתיחאד" מאבו דאבי לתל אביב, כשעם נחיתתו הוא ישתתף באירוע הרשמי של חנוכת קו התעופה החדש. בהמשך יפתח את שגרירות איחוד האמירויות בישראל, שצפויה להיפתח בחודש הבא.

עוד באותו נושא

נתניהו לשגריר האמירויות: "יחד משנים את העולם"

לפני כחודש אל-חאג'ה הגיע לביקור מדיני ראשון בישראל, במסגרתו נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החוץ גבי אשכנזי ונשיא המדינה ראובן ריבלין – שקיבל ממנו את כתב האמנה הרשמי שלו. "אני מתרגש לייצג את ארצי האהובה ולעבוד כדי לחזק את היחסים ושיתופי הפעולה בין המדינות שלנו" אמר השגריר לריבלין בטקס קבלת הפנים שנערך לכבודו.

בשבועות האחרונים צוות חלוץ של משרד החוץ האמירתי פעל לחיפוש אחר נכסים שיוכלו לשמש כשגרירות איחוד האמירויות בישראל וכן כבית הפרטי של השגריר ובני משפחתו, שצפויים להגיע ולהצטרף אליו בקרוב. לפי ההחלטה באבו דאבי, שגרירות המדינה תמוקם בתל אביב, זאת לאחר שהובהר כי לא תיפתח נציגות בירושלים לפני יישוב הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו