תקווה חדשה: "בנט ולפיד - לא מאוחר להגיע להבנות" - סרוגים

תקווה חדשה: "בנט ולפיד – לא מאוחר להגיע להבנות"

בתקווה חדשה הסבירו מדוע לא המליצו לנשיא על אף מועמד להרכבת הממשלה וקראו ליאיר לפיד ונפתלי בנט: "עדיין לא מאוחר להגיע להבנות ולהסכמה גם בסוגיית ההמלצה"

author-image
תקווה חדשה: "בנט ולפיד - לא מאוחר להגיע להבנות"
  (צילום: סרוגים)

רגע אחרי פגישתם עם הנשיא, נציגי מפלגת תקווה חדשה הסבירו הערב (שני) מדוע בחרו שלא להמליץ על אף מועמד להרכבת הממשלה. בדבריהם קראו ליו"ר יש עתיד גדעון סער ויו"ר ימינה נפתלי בנט להגיע להסכמות ולאפשר את הטלת המנדט על אחד מהם לצורך הקמת ממשלה.

"יצאנו למערכת הבחירות האחרונה מתוך אמונה כי ניתן להביא לשינוי במדינת ישראל, והמתאים ביותר להביאו הוא גדעון סער" אמרו. "לאחר תוצאות הבחירות, הודיע סער כי מפלגת תקווה חדשה תפעל ללא אגו ושיקולים אישיים לשם הקמת ממשלת שינוי וכך עשה. בנסיבות הקיימות, ממשלה כזו יכולה לקום על בסיס אחדות פריטטית כשמתקיימת רוטציה בין נפתלי בנט ליאיר לפיד".

עוד באותו נושא

ללא הכרעה: תקווה חדשה לא המליצה על אף אחד


6

"בשבועיים האחרונים, עשינו מאמצים גדולים כדי להביא את הצדדים לשבת ולהגיע להסכמות, אך רק לפני יומיים התחילו להתנהל מגעים ישירים ביניהם" הסבירו. "הזהרנו כי עיסוק באיסוף המלצות לא יביא לתוצאה הנדרשת וכך קרה – התהליך לא מוצה והתוצאה היא שכל אחד מהם המליץ היום על עצמו. אין לנו עניין להשתתף בתהליך שלא מביא לתוצאה של הקמת ממשלת שינוי, ואף מרחיק אותנו מהיעד הזה – ולכן בשלב זה לא נכון שנמליץ על מי מהם".

"יחד עם זאת, המליצה היום תקווה חדשה לנשיא המדינה לנצל את הזמן שעוד נותר עד למועד שבו על הנשיא להודיע על החלטתו ולזמן את יו"ר ימינה נפתלי בנט ואת יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לפגישה משותפת – כפי שנעשה בעבר עם נתניהו לגנץ למשל – על מנת לנסות ולאפשר את מיצוי האפשרות להגיע להבנות עקרוניות. גם אנו נמשיך לפעול מול הצדדים להשגת תכלית זאת".

"תקווה חדשה מצידה מודיעה מראש כי מתווה ההבנות וההסדרים הפריטטי שיגובש בין הצדדים יהיה מקובל עליה" סיכמה בקריאה לראשי המפלגות: "בנט ולפיד, עדיין לא מאוחר להגיע להבנות ולהסכמה גם בסוגיית ההמלצה. צו השעה הוא ממשלת שינוי מאחדת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ימח שמה של השופטת פלדמן המרשעת
ימח שמה של השופטת פל | 05-04-2021 20:33
ימח שמה של השופטת פלדמן המרשעת
2
סער תקןה חדשה...
מרים | 05-04-2021 20:52
סער תקןה חדשה בבחירות הבאות אתה ובנט נעלמים מהפוליקה. שנכם צבועים.
3
סער יכל להתמודד...
דני | 05-04-2021 21:07
סער יכל להתמודד היום מול ברקת על הנהגת המדינה אבל עכשיו שום דבר לא יסולח לעד
4
סער ובנט העם לא יסלח לכם
עדו צדיק | 05-04-2021 21:20
נ