צפו: סי היימן בשיר מרגש לזכרו של החייל הסרוג - סרוגים

צפו: סי היימן בשיר מרגש לזכרו של החייל הסרוג

במלאת 15 שנה לנפילתו, הזמרת סי היימן משיקה שיר מרגש לזכרו של סמ״ר יהונתן איינהורן ז״ל שנפל במלחמת לבנון השנייה. את השיר והקליפ מקדישה היימן לזכרה של אמו רויטל איינהורן ז"ל שהלכה לעולמה ממחלת הסרטן. צפו

צפו: סי היימן בשיר מרגש לזכרו של החייל הסרוג
  (צילום: מתוך יוטיוב)

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל ובמלאת 15 שנה לנפילתו של סמ״ר יהונתן איינהורן ז״ל, הזמרת סי היימן משיקה שיר מרגש לזכרו – "שיר ליהונתן".

היימן סיפרה: "הוריו דוד ורויטל איינהורן נכנסו לנו ללב ויחד רקמנו את חלום הקלטת וצילום השיר המרגש למילותיה של חמוטל בן זאב ולחן אלעד שודלר. אמו רויטל איינהורן נפטרה ביולי 2020 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. חלומה היה שאתם בבית תחבקו ותזכרו את יהונתן איינהורן בנה ז״ל".

(מילים: חמוטל בן זאב | לחן והפקה מוסיקלית: אלעד שודלר)

השיר הוקלט וצולם בשיאה של תקופת הקורונה, יום הזיכרון 2020 באולם בית יד לבנים תל אביב ללא קהל, לזכרו של סמ״ר יהונתן איינהורן ז״ל שנפל במלחמת לבנון השניה.

אימו של יונתן, רויטל ז"ל פגשה במקרה, במופע סלון את חמוטל בן זאב. בתום המופע ניגשה אליה, סיפרה לה על יהונתן ובקשה ממנה לכתוב עליו שיר. חמוטל מיד נענתה לבקשה, פנתה לאלעד שודלר, שילחין את השיר ומשם הגיע החיבור הטבעי לסי היימן שמבצעת אותו. קשר עמוק, נוצר בין סי להוריו של יהונתן, רויטל ודוד והוא נמשך עד היום.

השיר ראה אור, אך רויטל אמא של יהונתן לא זכתה לראות את הביצוע מאחר ונפטרה ממחלת הסרטן בחודש יולי האחרון. כעת השיר מוקדש לעילוי נשמתה.

האב, דוד איינהורן סיפר: "רויטל אמא של יהונתן הי"ד, נשמה גדולה בעלת אשת חסד ונתינה אין סופית. ראתה את האור בכל דבר והפכה לאורם של רבים בצרות. אשה של זוגיות ואהבה אין סופית.

החיים לא תמיד האירו לה פנים ובעיקר עם נפילתו של יהונתן הי"ד בקרב, אך היא האירה פנים לחיים תמיד, הייתה נוכחת בשביל כולם תמיד, הסתפקה במועטוהייתה מרוצה ממה שאין ובוודאי ממה שיש. גדלה את ילדיה לאהבת הארץ והאדם."

צילום: פרטי

סמ"ר יהונתן איינהורן חייל אמיץ שניהל קרב עז שלשה ימים לפני כן אל מול יחידת העילית של חיזבאללה בבינת ג'בל ואף הרג 14 מחבלי חיזבאללה. על קרב זה קיבל יהונתן ביום העצמאות תשס"ח תעודת הערכה מאלוף פיקוד המרכז.

במלחמת לבנון השנייה ב-1 באוגוסט, התחדשה הלחימה והצנחנים הסתערו על קיני המחבלים בכפר עייטא א-שעב, בקרבות שניהלו נפל מפקד הכוח סגן אילן גבאי הי"ד ואת מקומו תפס סמ"ר יהונתן אשר המשיך לפקד באומץ על הקרב שהתנהל מבית לבית עד אשר נפל אף הוא בקרב.

יהונתן הי"ד צנוע, לוחם אמיץ שהייתה טבועה בו אהבת האדם, אהבת הארץ ובעיקר אהבת ירושלים שם גם נטמן. מורשתו הפכה לנר עבור לוחמים ממשיכי דרכו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
וואוו איזה גיבור...
יוסף חדד | 06-04-2021 11:14
וואוו איזה גיבור ענק נפל לנו,הלב כואב,נשבר,אנחנו חייבים לזכור ולא לשכוח,יהי זיכרו ברוך נשמתו צרורה בצרור החיים,ה,י,ד,אמן.