מוזיקה

צפו: עמיר בניון וגידי גוב בחידוש מרגש לקלאסיקה

הזמרים האהובים, עמיר בניון וגידי גוב התאחדו וביצעו יחד עם שלומי שבן את השיר "מי תרצי" שהפך לקלאסיקה, אותו כתב והלחין בניון לגידי עבור אלבום הסולו שלו. צפו

צפו: עמיר בניון וגידי גוב בחידוש מרגש לקלאסיקה
צילום: (צילום: מתוך כאן 11)

כמעט 2 עשורים לאחר שיתוף הפעולה ביניהם, הזמר והיוצר עמיר בניון וגידי גוב ביצעו יחד את "מי תרצי" במסגרת התכנית של שלומי שבן בכאן 11.

השיר "מי תרצי", הוא אחד מהשרים הרבים שיצר בניון עבור אלבום הסולו השביעי של גידי גוב – "בקצה ההר" שיצא בשנת 2005.

במסגרת התכנית המשודרת בכאן 11 ובדיגטל של כאן גימל, שבן אירח את עמיר בניון שסיפר על הסיפורים מאחורי שיריו האהובים ועל אהבתו לנעמי שמר.

צפו בתכנית המלאה:

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

9
9
רונה
05.04.21

שבן מראיין מופלא, והמרואיין, זמר אומן, שכייף לשמוע

8
אנה בר
04.04.21

יפיפה

7
פילי
05.04.21

עמיר בניון, הזמר של המדינה. מרגש ברמות