מתפקדי יו"ש בליכוד: לא לממשלה בתמיכה של רע"מ - סרוגים

מתפקדי יו"ש בליכוד: לא לממשלה בתמיכה של רע"מ

ראשי פורומים של מתפקדי יו"ש בליכוד קוראים לנתניהו "שלא לבסס בשום אופן ממשלה או קואליציה התלויה בסיעת רע״מ או סיעה אחרת כל עוד איננה מכירה במדינת ישראל"

מתפקדי יו"ש בליכוד: לא לממשלה בתמיכה של רע"מ
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ראשי קבוצות ופעילים מרכזיים בליכוד מההתיישבות פונים במכתב לראש הממשלה בדרישה שלא לקבל תמיכה של מנסור עבאס ומפלגת רע"ם לקראת הקמת הקואליציה הקרובה.

על המכתב חתומים, בין השאר: פורום ציון וירושלים בליכוד, קבוצת מלוכדים, קבוצת לאומי יהודי בליכוד, פורום דרור, ועוד קבוצות רבות וחשובות.

עוד באותו נושא

עבאס יחבור לנתניהו? רע"ם עדכנה הערב לגבי עמדתה


19

במכתב הם כותבים: ״אנו ראשי קבוצות וחברי מרכז בליכוד קוראים לך ראש ממשלתנו.. שלא לבסס בשום אופן ממשלה או קואליציה התלויה בסיעת רע״מ או סיעה אחרת כל עוד איננה מכירה במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי לבדו. ״

"נתניהו שחרר, ואפשר הקמת ממשלה ימין בעזרת מועמד אחר מהימין"

בתוך כך, יו"ר המטה הלאומי בליכוד נתן אנגלסמן פרסם בסוף השבוע קריאה לפיה על נתניהו לשחרר את עצמו מראשות הממשלה, ולא להסתמך על התנועה האסלאמית.

"בפעם אחרונה שממשלה בישראל נשענה על המפלגות הערביות, היה ב 1992, ממשלת רבין השניה.", כתב אנגלסמן, "ומה קבלנו? קבלנו טרור ועוד פעם טרור, את אוסלו והרבה שפיכות דמים ברחובות המדינה. האם לזה נתניהו מכוון?"

"מי זה מַנְסוּר עַבַּאס, מהפלג הדרומי של התנועה האסלאמית  ויושב ראש רע"מ?" המשיך אנגלסמן, "מה היא מדיניות של הפלג הדרומי: אי הכרה בזכות הקיום של מדינת ישראל כמדינה יהודית, נכונות להשתתף במוסדות השלטון ולהשפיע מבפנים על ההחלטות בה."

האם לשותף כזה, אנחנו בליכוד מייחלים? המסקנה המתבקשת: נתניהו שחרר ואפשר הקמת ממשלה ימין מלא מלא בעזרת מועמד אחר מהימין."

שיתוף פעולה שכזה איתם – בלתי אפשרי

גם פורום דרור בליכוד פרסם הודעה לפיה "תנאי הסף פשוטים למדי: א. הכרה במדינת ישראל כמדינה יהודית (עם זכויות אזרח לכולם), ולא מדינת כל אזרחיה. ב. התנערות טוטאלית וברורה מן היומרות של אויבי ישראל להילחם בנו (ולא רק גינוי האלימות מכל הצדדים). ג. הכרה בשלטון החוק האחיד והלא מתפשר בכל חלק של המדינה ללא יוצאים מן הכלל."

"אם התנאים האלה יתקיימו, ניתן יהיה להקים ממשלה בתמיכתם, ואם לא, אז שיתוף פעולה שכזה איתם הוא, לצערנו, עדיין בלתי אפשרי פשוט כי הוא לא לגיטימי."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אפשר לסמוך על...
יש על מי לסמוך!! | 04-04-2021 15:09
אפשר לסמוך על הגזענים מהאליטה המפדלניקית הלבנה ששוב יפילו את שלטון הימין
2
השאלה אינה מה לא, אלא מה כן. יש אלטרנטיבה?
אוריאל | 04-04-2021 15:18
עדיף בחירות שוב ושוב??? עדיף ממשלת שמאל עם כל הערבים וליברמן ולפיד והעבודה ומרץ לעקירת הדת??? אז קל להגיד לא, אבל מה כן? צריך לבחור ברע במיעוטו.
3
אני לדעתי עבאס...
אורי | 04-04-2021 15:29
אני לדעתי עבאס הרבה פחות גזען מסמוטריץ,אתה מכין את הקבורה של הציונות הדתית,ללא כל סיכוי לתחיה מחדש,אם לא תיתעשתו תישארו בחוץ,ויותר לא נצביע לרכרוכים הרסניים כמוכם,רק לזכור שכבר פעם אחת העברתם את שילטון הימין לשמאל,זאת תהיה בכיה לדורות של חסרי אחריות לאומית,זאת היתה ההצבעה האחרונה למיפלגה הזאת,כי אתם לא ראויים יותר להיות חלק מהפרנסים של הציבור,