חולת קורונה בחודש 9 להריון מתה עם עוברה - סרוגים

חולת קורונה בחודש 9 להריון מתה עם עוברה

חולת קורונה שהייתה בחודש התשיעי להריונה מתה מסיבוכי הנגיף יחד עם עוברה. האישה הובהלה לבית החולים סורקה בבאר שבע ועברה פעולות החייאה, אך לבסוף הרופאים נאלצו לקבוע את מותה

חולת קורונה בחודש 9 להריון מתה עם עוברה
  (צילום: דוד כהן\פלאש 90)

חולת קורונה בת 45 מתל שבע שהייתה בחודש התשיעי להריונה מתה היום (שני) מסיבוכי הנגיף, כשגם העובר שלה לא שרד ומת יחד איתה. האישה הובהלה באמצעות מד"א לחדר ההלם בבית החולים סורוקה בבאר שבע, אך מאמצי ההחייאה לא הצליחה ורופאי בית החולים נאלצו לקבוע את מותה שלה ושל העובר.

כזכור, לפני כחודש דווח על מקרה מוות נוסף של חולת קורונה בהריון, כאשר חולת קורונה צעירה כבת 32, אשר הייתה בשבוע ה-30 להריונה, נפטרה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם. מאמצים להחיות את העובר לא צלחו אף הם, ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.

עוד באותו נושא

הקורונה בישראל: מקדם ההדבקה ממשיך לרדת

הצעירה, שהייתה בהריון מתקדם, אושפזה עקב מצוקה נשימתית ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בהדסה עין כרם במשך כשבוע כשהיא במצב קשה. בשלב מסויים היא החלה להתדרדר ופיתחה תמונה של כשל רב מערכתי. אל היחידה הוזעק צוות רב תחומי בכיר הכולל מומחי טיפול נמרץ והרדמה, מיילדות וגניקולוגיה, צוות אקמו ומנתחי לב חזה.

הצוות החל בטיפול מיידי וביצע החייאה ממושכת ביותר ואף בוצע ניתוח קיסרי (בשבוע 30) במטרה לנסות ולהציל את העובר. "לצערינו, מצבם של האם ושל העובר היה אנוש ולמרות חיבורה של היולדת למכשיר האקמו ועל אף מאמצים כבירים להצילה ולהציל את חיי העובר ביחידת טיפול נמרץ פגים, הם נפטרו" נמסר מבית החולים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 09-04-2021 16:22
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף