הגאלה של שבוע האופנה: כוכבים, אג'נדות ומסכות - סרוגים

הגאלה של שבוע האופנה: כוכבים, אג'נדות ומסכות

ערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית תל-אביב סיפק את הסחורה והפעם לכל חובבי האופנה שיכלו לתצפת על תצוגת המחווה לשירה איסקוב, תצוגת הקיימות, תצוגת המסכות ובר רפאלי בשורה ראשונה מהסלון

הגאלה של שבוע האופנה: כוכבים, אג'נדות ומסכות
  פרס שינוי אידיאל היופי לנועה קירל צילום: נוי ערקובי

אמש (ראשון) התקיים ערב הגאלה המדובר של 'שבוע האופנה קורנית תל אביב' בהנחיית בר רפאלי ומוטי רייפ.

כאמור, שבוע האופנה שחוגג השנה עשור ישר קו עם ערי אופנה מובילות כמילאנו ופריז ועבר כולו למתכונת נטולת קהל לצערם של העיתונאים, הבלוגרים ומובילי הדעה שנאלצים לחלוק את השורות הראשונות עם כל חובבת וחובב אופנה בישראל.

התצוגות צולמו מראש ומשודרות לראשונה בערוץ 13, באופן שכל אחת ואחד יכולים לזנוח את הקמפינג לטובת התמכרות לאופנה כחול לבן שתוצג לפי לוח זמנים ידוע מראש.

ערב הגאלה של שבוע האופנה הוא תמיד אירוע שימשוך אליו כוכבים רבים מהתעשייה. הפעם מאחר ואחורי הקלעים נזנח לטובת האופנה עצמה, הכוכבים שהגיעו לאירוע גם השתתפו בו בפועל כפרזנטורים לאופנה המקומית שהיא ללא ספק אחת המעניינות והיצירתיות בעולם.

בשונה מתמיד, אז יש תצוגה אחת מרכזית, האירוע הטלוויזיוני היה מורכב מארבעה חלקים שכללו: מחווה אופנתית לקורונה, אג'נדות חברתיות, חלוקת פרסים, לא מעט שמלות צנועות ואפילו פרזנטורית אחת דתיה – ליבי ניחמובסקי 'ליבילנד' שצעדה עם מותג אופנה צנועה.

תצוגת מחווה לשירה איסקוב

על תצוגת המחווה לשירה איסקוב שחתמה את האירוע כבר כתבנו רבות. אל שירה שצעדה על המסלול הצטרפו 20 נשים מובילות בשמלות שעוצבו על-ידי מעצבים ישראלים. במרכזה של התצוגה שירה זכתה להוקרה מרגשת של הזמרת ריטה, עם ביצוע השיר "חזקה מהרוח", אשר מילותיו שונו על ידי אסתר שמיר שכתבה את השיר לבקשתה של ריטה בהתאמה לסיפורה האישי של איסקוב.

שירה איסקוב וגילה אלמגור מתוך תצוגת המחווה לאיסקוב
צילום: נוי ערקובי

רשימת הצועדות לצידה של איסקוב שלבשה שמלה לבנה של ויוי בלאיש, כללה את גילה אלמגור בשמלה של אריאל טולדנו, גאולה אבן בשמלה של מאיה נגרי, ליהיא לפיד בשמלה של אליאן סטולרו, יפעת שאשא ביטון בשמלה של שחר אבנט, ריטה בשמלה של דרור קונטנטו, , הילה רהב בשמלה של אסיה, מאיה ורטהיימר בשמלה של שני צימרמן, טיטי איינהו בשמלה של מישה גת, אורנה דץ בשמלה של ירדן מיינפלד, נטע גרטי בשמלה של סבינה מוסייב, נגה ניר נאמן בשמלה של עינב נסירי, רונית יודקביץ בשמלה של אניה פליט, אמירה בוזגלו בשמלה של הגר אלמביק אלמביקה, מירי נבו בשמלה של אפרת קליג, מירי מיכאלי בשמלה של מאי משיח, קרן מור בשמלה של שחר אבנט, לירז אסייג בשמלה של רעומה זקש, בל אגם בשמלה של אוריה עזרן ומיטל להבי בשמלה של הלן לוקאש.

חלוקת פרסים לנועה קירל ודורין פרנקפורט

המעצבת הוותיקה דורין פרנקפורט קיבלה פרס על מפעל חיים לשנת 2021, כשברקע עלו דוגמניות העבר של פרקפורט בדגמים המייצגים את פועלה לאורך השנים בינהן: חלי גולדנברג, שירלי גליק, פנטה פראדה, יעל רייך, סמדר קילצינסקי ועוד

פרס על מפעל חיים לדורין פרנקפורט
צילום: אבי ולדמן

הזמרת נועה קירל בחליפה של ASIA וכובע, קיבלה פרס חדש בשם "שינוי אידיאל היופי לשנת 2021" עליו אמר מוטי רייפ, יזם ומפיק "שבוע האופנה קורנית תל אביב" כי: "נועה מוכיחה כי להצלחה צריך כשרון, עבודה מאומצת, רצון ובעיקר אמונה בעצמך במי שאת, ללא קשר למידות שלך, לצבע העור שלך ולא לגובה שלך. נועה מהווה סמל לצעירות רבות, עד כמה חשוב לכל אחת להאמין בעצמה במי שהיא בדיוק. ואין חשוב מזה עבור כל ילדה, נערה ונשים בכל גיל"

תצוגת קיימות

בשנים החולפות הושם דגש רב על שינוי אידיאל היופי כאג'נדה לשבוע האופנה, השנה עדיין הנושא שומר על-ידי הפרס שהוענק לקירל, אך התפנה מקום גם לשיח חדש שהוא רלוונטי מתמיד עם התמורות שעוברת התעשייה בעקבות משבר הקורונה ועם חיזוק של חברת 'קורנית דיגיטל' שלקחה חסות על האירוע ומאפשרת באמצעות הטכנולוגיה שלה למעצבים ליצור הדפסים על בדים לפי דרישה תוך חסכון של משאבים על מלאים מיותרים.

על המסלול: שר פיטנס בדגם של אפרת קליג, עדן פינס בדגם של ינקי ונטף, יעל רייך בדגם של ששון קדם, דנה ברגר בדגם של ענוק לווג, דפנה בראל בדגם של נעמה בצלאל ועוד.

תצוגת קיימות שכולה בדים מודפסים בטכנולוגיה של קורנית דיגיטל צילום: אבי ולדמן

 

דנה ברגר בדגם של ענוק לווג צילום: אבי ולדמן

 

דגם של ניר לוין וסוף סולצינר  צילום: אבי ולדמן

תצוגת המסיכות

אחת התצוגות המעניינות הייתה מחווה לשנה המאתגרת שעברה עלינו. על אף שהאופטימיים שביננו רואים כבר את סופן, נכון להרגע המסכות הן עדיין האקססורי הדומיננטי שיכולה לחרב כל הופעה מוצלחת.

מי שאותגרו להפוך את המסכה להצגה הם הסטודנטים לעיצוב אופנה של "שנקר" ומעצבי האופנה לעתיד שהעלו על המסלול דגמים על הרצף שבין קונבנציונלי למשהו שליידי גאגא הייתה שמחה לאמץ.

דגם של ינקי ונטף
צילום: אבי ולדמן

 

ליבילנד על המסלול עם דגם של המעצבת הדתיה לאה שניאור
צילום: אבי ולדמן

 

דגמים של אופיר איבגי
צילום: אבי ולדמן

על המסלול: ליבי ניחמובסקי (ליבילנד) בדגם של מעצבת האופנה הצנועה לאה שניאור, טיטי איינהו בדגם של רועי ברדס משנקר, נטלי דדון בדגם של ריבי אביבי, אלכס בדגם של רוני עוצמי משנקר, דפנה בראל בדגם של ליאורה ארגן, פיי בדגם של ינקי ונטף, נורית גורדון בדגם של ירון מינקובסקי, רייצ'ל דורון בדגם של שחר אבנט ועוד

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אין על נועה...
שיר | 30-03-2021 1:09
אין על נועה קירל,אין השראה לכולם אוהבים אותך❤
2
פעם היה ייצור...
אמת מכאיבה | 30-03-2021 21:40
פעם היה ייצור בישראל ושבוע כזה של אופנה היה מביא קניינים לארץ היום זה סתם שואו אוף בלון נפוח