לראשונה מאז הפיצול: לפיד וגנץ נפגשו הערב - סרוגים

לראשונה מאז הפיצול: לפיד וגנץ נפגשו הערב

לראשונה מאז פיצול כחול לבן, בני גנץ ויאיר לפיד נפגשו הערב לדון באפשרויות להרכבת קואליציה. במקביל ליברמן אישר כי ימליץ על לפיד: "מי שיכשיל - ישא באחריות לבחירות 5"

author-image
לראשונה מאז הפיצול: לפיד וגנץ נפגשו הערב
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

המירוץ לקואליציה יוצא לדרך: שנה לאחר הפירוק של כחול לבן, בני גנץ צפוי נפגש הערב (ראשון) עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. השניים דנו באפשרויות להרכבת ממשלה ולהחלפתו של נתניהו, כשהשיח בין הצדדים צפוי להימשך בימים הקרובים.

 

עוד באותו נושא

היוזמה שתעמיד את בני גנץ בראשות הממשלה


104

 

ליברמן יקדם חקיקה נגד נתניהו

במקביל, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אישר כי ימליץ לנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על לפיד. "כפי שהודענו, אנו נמליץ על יו"ר המפלגה מגוש השינוי, שתקבל את מספר המנדטים הגבוה ביותר, כמועמד להרכבת הממשלה" אמר ליברמן. "כל מי שינסה להכשיל את המהלך ויעמיד את האגו שלו מעל האינטרס הלאומי ישא באחריות לבחירות 5. יציאה מהפלונטר הפוליטי מחייבת את כל המפלגות למצוא פתרונות יצירתיים מחוץ לקופסה".

עוד ציין כי יקדם חקיקה נגד נתניהו מיד עם השבעת הכנסת ה-24. "המצב הפוליטי המורכב בו אנו נמצאים היום הוא תוצאה ישירה של תוכנית ההישרדות הפוליטית והאישית של איש אחד – בנימין נתניהו, שנכשל כבר בפעם ה-4 להקים ממשלה יציבה ומתפקדת" טען. "כל בן אדם אחר שטובת המדינה נמצאת לנגד עיניו, היה מסיק מסקנות ברורות כבר מזמן ומעביר את המושכות למישהו אחר".

"לכן, עם השבעת הכנסת ה-24, ישראל ביתנו תגיש הצעת חוק שתגביל כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות בלבד, הצעה שנתניהו תמך בה בעבר.הצעת חוק נוספת שנגיש תחייב התפטרות ראש ממשלה עקב הגשת כתב אישום, כפי שעברה בקריאה טרומית בכנסת ב-21.5.2008 בתמיכת הליכוד, כולל בנימין נתניהו, המפלגות החרדיות, מפלגת העבודה, שהצעת החוק הוגשה על ידי אחד מחבריה, ומרצ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
השמאל בוגדים, הם...
אלחנן | 28-03-2021 20:29
השמאל בוגדים, הם שוקלים להתחבר לאיסלמיסטים בשביל להפיל את ביבי שנבחר על ידי רוב היהודים.
אמא שלך...
אריה | 29-03-2021 0:22
אמא שלך בוגדת
2
שני נוכלים חסרי...
רוני | 28-03-2021 20:54
שני נוכלים חסרי שכל,אסור שהניהול של המדינה יעבור לשני היצורים הללו,אסון לתת להם את ניהול המדינה,שני יצורים ללא כל תבונה או חוכמה,רדידות היא המילה המתאימה להם,
אמת שני נוכלים חסרי עכבות, לפיד סנחריב, יותר
מעשור בפוליטיקה עם | 30-03-2021 9:20
אפס עשייה ציבורית, רק חבלות שנאה ורוע ביחד מושחת שקבל סיקור אוהד תמורת תשלום לידיעות אחרונות, על כך את נתניהו העמידו לדין, יחד עם עבריין של הממד החמישי בראשות מפכל מחדל עם פרצוף של קאפו רוני אלשיך, את כל הכנופיה עם סער בבנייטו ושקדונה אותם בתשליך להשליך חיסול פוליטי מוחלט, כל אלה מנעו את מיגור הקורונה בישראל, עם שאשא פקה קקה ביטון, אלה הם האחראים לעליית התחלואה בסגר השלישי, ועכשו הגנץ שוונץ מונע הבאת מיליוני חיסונים עד שלא ימונה שר משפטים, כל זאת לאחר הבחירות, אלוהים יעשה מכולכם קצוץ אחד גדול, ערב רב פרעונים מסוכנים ביותר, מושחתים עד היסוד, נוכלים עם קבלות מוכחות,
3
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
מאיר -עברי אנכי | 28-03-2021 20:59
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
4
אין כמו ביבי...
שי | 30-03-2021 7:09
אין כמו ביבי אין חכם כבעל נסיון
5
הרבי
נועם | 30-03-2021 15:02
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
6
ליברמן
נועם | 04-04-2021 9:53
ליברמן רון קובי אביגדור ליברמן יאיר לפיד תוקפים את החרדים
7
אביגדור
נועם | 04-04-2021 10:17
אביגדור ליברמן ביבי סתיו שפיר שלי יחימוביץ' תוקפים את הערבים