כתב אישום נגד אדם שתקף את אשתו וגרם לה לחבלות - סרוגים

כתב אישום נגד אדם שתקף את אשתו וגרם לה לחבלות

משטרת ישראל הגישה היום כתב אישום נגד תושב עראבה שתקף את אשתו לאחר שהחלה לערוך למענו שולחן עם אוכל, לעיני ילדי השניים. התברר כי האישה הותקפה מספר פעמים בחודשים האחרונים

author-image
כתב אישום נגד אדם שתקף את אשתו וגרם לה לחבלות
  אילוסטרציה (שאטרסטוק)

משטרת ישראל עצרה חשוד, תושב עראבה בשנות ה-30 לחייו, שתקף את אשתו וגרם לה לחבלות של ממש. היום (חמישי) הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

לפני כשבוע בשעות הערב התקבל במשטרה דיווח אודות חשד לאלימות כלפי בת זוג בכפר עראבה. מיד עם קבלת הדיווח פתחו שוטרי משטרת משגב בחקירת האירוע וגבו עדות מהאישה ועדים נוספים.

עוד באותו נושא

המחאה עזרה: כתב האישום נגד ירין שרף תוקן

במהלך החקירה התברר כי החשוד דרש מהמתלוננת להכין אוכל ולאחר שהחלה לערוך שולחן, התחיל החשוד לקלל אותה, תפס בשיערות ראשה והטיח אותו בדלת הבית. לאחר שנפלה המשיך החשוד לבעוט בה וכל זה לעיני ילדיהם. כתוצאה מהמכות נגרמו למתלוננת חבלות של ממש ושטף דם בידיים.

במהלך החקירה התברר כי במשך החודשים האחרונים תקף החשוד את המתלוננת מספר פעמים, הפיל אותה על הרצפה והיכה אותה. כתוצאה ממעשיו של החשוד נגרמו למתלוננת חבלות של ממש.

החשוד נעצר והועבר לחקירה במשטרת משגב. במהלך החקירה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות כנגד החשוד בגין תקיפה הגורמת חבלה ממש ותקיפה סתם.

מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט מעת לעת והיום הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

במסגרת המאבק בעבירות האלימות במשפחה ונגד נשים, משטרת ישראל פועלת לחקור כל דיווח על גילוי אלימות בתוך התא המשפחתי ולהעמיד את העבריינים לדין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אלימות
נועם | 27-03-2021 11:28
אלימות בבית ספר כישורית די תחזירו את אריה
2
הרבי
נועם | 04-10-2021 8:18
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף