אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

איני יכול להיות שותף למגזר שהצביע לסמוטריץ' ובן גביר

הרב עידו פכטר מביע דאגה מכך שרוב הציונות הדתית הצביעה למפלגתם של סמוטריץ' ובן גביר: "לא זו התורה שבה אני מאמין. לא זה הדרך. הגיעה העת מבחינתי למגזריות מחודשת"

איני יכול להיות שותף למגזר שהצביע לסמוטריץ' ובן גביר
  (צילום: יוטיוב/עידו פכטר)

הרב עידו פכטר, רב קהילת 'ישראל הצעיר' בנתניה, ועורך העלון 'מסביב לשולחן', מתייחס להישג של מפלגת הציונות הדתית ואומר כי העובדה שהמון סרוכים הצביעו לה, מאלצת אותו לברר את שיוכו לציונות הדתית.

הפוסט המלא של הרב עידו פכטר

זה זמן לחשבון נפש. שלי. של מקומי בחברה שבה אני חי. הבחירות אמש לא היו רק בחירות לממשלה אלא הייתה בהן גם הכרעה ברורה על דרכה של הציונות הדתית.

אינני יודע כמה מתוך הציונות הדתית הצביעו לבנט. אבל מה שכן ברור לי הוא שאחוז המצביעים לבנט מתוך הציונות הדתית נמוך מאחוז המצביעים לסמוטריץ', בן גביר ומפלגת נעם, מאותו המגזר. וזה מראה בבירור להיכן רוחה הכללית של הציונות הדתית נושבת.

עוד באותו נושא

בנט או סמוטריץ': מי קיבל יותר קולות במגזר?


19

המתינות והממלכתיות המפד"לית של פעם, הודחה לטובת דרך קיצונית וברוטלית, שמחלחלת שנאה בתוך החברה הישראלית, שמסכסכת בין המגזר הערבי ליהודי, ושליבה אינה פתוח לפשרות שיאפשרו לכולנו לחיות כאן יחד.

זו הסיבה שאינני יכול להיות שותף לאותו מגזר, שרובו בחר בנציגים הללו. פלורליזם אינו יכול להכיל את הקנאים השוללים באופן עקרוני את הפלורליזם. דמוקרטיה לא יכולה להכיל מי ששולל את הדמוקרטיה. מי שאינו מציב את ערך האדם שנברא בצלם אלוהים ביסוד תורתו, מי שלוקה בגזענות קשה, אינני יכול לראות עצמי יושב יחד איתו, ותהא כיפתו אשר תהא.

עוד באותו נושא

היעד לא הושג: קואליציית 61 היא כאב ראש לנתניהו


17

אינני כותב זאת מעמדה של התנשאות, אלא מעמדה של חולשה ודאגה גדולה לחברה שבה גדלתי. כאמור, דווקא דרכו של סמוטריץ' הוכיחה שכוח רב לה במרכזי הכוח של הציונות הדתית. הדתיים הליברליים, לעומת זאת, כוחם דל. ואני, שרואה עצמי כדתי ליברלי, נמצא במיעוט. אני רואה את ההתעצמות של ש"ס ויהדות התורה ושל החרד"לים הקרובים להם, ואני אומר: לא זו התורה שבה אני מאמין. לא זה הדרך.

הגיעה העת מבחינתי למגזריות מחודשת. מגזר של מתונים וממלכתיים. אלה שאוהבים את המסורת ולא צועקים להדתה, אלה שמחפשים את המכנה המשותף הרחב בחברה הישראלית ומכבדים כל אדם שנברא בצלם אלוהים, אלה שרואים חובה במתן זכויות אזרחיות שווות לציבור הערבי החי בינינו ומתנגדים להפלייה מכל סוג שהוא, אלה שחשובה להם דמותה המוסרית של המדינה ושל מוסדותיה, אלא שרואים ערך בשמיעת מגוון רחב של קולות ומוכנים להתפשר כדי שלכל אדם ששותף לדרך יהיה ייצוג.

עוד באותו נושא

הרב עידו פכטר לרב אליהו: "עולם הפוך ראיתי"


120

אין זו מגזריות דתית או חילונית, יהודית או ערבית, אלא מגזריות של מתונים. כחול לבן הייתה אמורה להיות כזאת, ולכן אני מאד שמח שהיא השיגה הישג נאה בבחירות. הייתי שמח שבנט, יחד עם אנשיו, יצא מן המגזריות שכובלת את מפלגתו, ויחבור אליה. אולי אז באמת יתחיל משהו חדש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
348 תגובות - 223 דיונים מיין לפי
1
פרסום הכתבה הנ"ל
בנימין | 24-03-2021 12:31
אתר סרוגים, מה אתם חושבים שתשיגו מפרסום הדברים. הרבה קליקים תגובות ומעל הכל הגברת השסע והשנאה בקרב הציבור הדתי לאומי. ממש מטרה נעלה!
בזמן המקדש נשלחו חולי מין מחוץ למחנה
העם הקדוש | 25-03-2021 12:51
''כל צרוע וכל זב וכל חולה מין נשלחים מחוץ למחנה חמשת אלפים אמה. טומאתם גרועה מטואת נכרי. והיה מחנה ה' קדוש''. ובמפרשים ''חולי מין, היינו להטבי''ם בלע''ז''.
תגובות כאלה פוגעניות ברב מביישות את " סרוגים
נועה | 25-03-2021 0:16
הרב דר עידו פכטר רב מוסמך ומכובד בישראל. כיצד אתר סרוגים מאפשר כאלו קללות שקרים ועלילות ? בווינט לא היו מפרסמים כאלו תגובות.
משתמטים כי הם...
עמי | 24-03-2021 22:03
משתמטים כי הם בטלנים שחשבו איך לקדם את עצמם
אתר סרוגים נא להסיר תגובות עם הסתה
יהודי | 24-03-2021 21:44
תגובה של נוחי כאן שאומרת שלהטבים לא ראויים להמשיך לנשום. גם אני חושב שלהטבים הם סוטים, אבל חס וחלילה להסית נגדם לאלימות. נא למחוק מהר.
יש רגעים...
נוחי | 24-03-2021 20:00
יש רגעים שאדם רואה תגובה של חלאה שכל חייו הם חיים עים בן זוג,שני ארורים עושים מעשה מתועב,אתם חייבים סקילה כי יצורים כמוכם לא ראויים לשום חסד להמשיך לנשום,ובעזרת השם שהשם יקח את מה ששיך לו מיכם,ולא מבקש יותר ובמהרה בימינו אמן,
ר' איתמר שליט''א שליחנו
משה דיין | 24-03-2021 19:50
רבי בצלאל ורבי איתמר, אלה שני תלמידי חכמים מהדרגה הגבוהה ביותר שיש. בציונים הדתיים. האחד ר' איתמר ניסה להתגייס, רק השמאל מנע ממנו זכות זו. לכן אינו כאוב על כך שקיבל פטור בצעירותו מצבא הגנה לישראל , הת''ח השני שירת 27 חודשים במקום הקדוש ההוא. אלה אנשי תורה !! אלה אנשי מוסר !! ומה עם הצניעות שלהם ? בדרגת צדיקים ממש. מה יש להם במקום השני ? חסד ואהבת אדם. איך הם לא מתביישים אנשי בנט ש''ט ? אלה אינם בקיאים בשום דבר ובן גביר וסמוטריץ' בקיאים בעולם המשפט החולני - חילוני כמו להבדיל במשפט היהודי .הם מעדיפים להיות בוגרי מכללה סוג אל''ף ומאושרים להיות אברכים בני כולל. ר' בצלאל נמצא תמיד במקום לימוד תורה בישיבות ההסדר גם הלך ללמוד לימודי חול . בפקודת רבותיו. זה איש תורה !! אולי הוא זיהה ובצדק כי שווה גם ללמוד תורה בהסדר כי במילא אין שם אללא רק תורה ואין שם כלום מהזוהמה החילונות. כי אנשי תורה אמיתיים צריכים להיות בקיאים בהלכה וחלק מהם אמורים להיות בוגרי הסדר ולא חפיפניקים. פשוט בושה וחרפה שיש אנשים שונאי תורה עאלק. אין ספק כי גם חוץ מדף היומי שמוסר ר' איתמר שיעור הוא פתח באמת שער לדף הגמרא לבעלי תשובה מתי שהוא בחייו הוא ידע שעתידו להיות שר חשוב במדינה. וגם בדף היומי בטוחני שהוא יתן שיעורים בכנסת. והחכי''ם החילונים יביט ו בו כתרנגול בבני אדם.
ואתה גולש...
שחר | 24-03-2021 18:28
ואתה גולש ב''סרוגים''... פחחח...
* 1. שמד...
משה | 24-03-2021 17:49
* 1. שמד - כי הרבה דתיים הופכים להיות פחות דתיים בגלל הצבא ולכך התכוונתי. 2. ארור - אני מוכן להחליף מילה זאת במילה גרוע. תודה רבה.
עבאס והאחים המוסלמים לא קרובים אלינו יותר
תגובה לשאול | 24-03-2021 16:37
מהפרוגרסיבים. אלה ואלה גרועים מוסרית ורחוקים מהקדושה. אלה צריכים להתחזק בשמירת האיסור לא תרצח, ואלה בלא תנאף... (חוץ מזה עבאס בעד לעגן בחוק פוליגמיה, שזה לא נורמלי בדיוק כמו שמשכב זכר זה סטיה ולא נורמלי, ואם יטען הטוען שכן - אז עובדה שיש חרם דרבינו גרשם).
עבאס והאחים המוסלמים יותר קרובים אלינו מפכטר
שאול | 24-03-2021 15:59
יש לנו שפה וערכים משותפים עם האחים המוסלמים לא עם הליברלים הציוניים!
רבי בצלאל ורבי...
משה | 24-03-2021 15:43
רבי בצלאל ורבי איתמר ? אלה עמי ארצות מהדרגה הנחותה ביותר שיש. ציוניים ארורים. האחד כאוב על כך שקיבל פטור בצעירותו מצבא השמד לישראל , השני שירת 17 חודשים במקום הארור ההוא. אלה אנשי תורה ? אלה אנשי מוסר ? מה עם הצניעות ? למה יש להם במקום השני אישה ? איך הם לא מתביישים ? אלה בקיאים יותר בעולם המשפט החולני חילוני מאשר ביהדות . מעדיפים להיות בוגרי מכללה סוג ח' מאשר להיות אברכים. בצלאל במקום ללמוד תורה בישיבת ההסדר הלך ללמוד לימודי חול . זה איש תורה ? אולי הוא זיהה ובצדק שלא שווה ללמוד תורה בהסדר כי במילא אין שם תורה ואין שם כלום כי אנשי תורה אמיתיים צריכים להיות בקיאים בהלכה ולא להיות בוגרי הסדר חפיפניקים. פשוט בושה וחרפה. אנשי תורה עאלק. אני בספק אם חוץ מדף היומי איתמר פתח באמת גמרא מתי שהוא בחייו וגם בדף היומי בטוחני שהוא מביט כתרנגול בבני אדם.
הפכטר מחפש פירסום, ויהיה לו לרועץ
בהצלחה בצלאל ואיתמר | 24-03-2021 14:32
אשריכם ר' בצלאל סמוטריץ' ור' איתמר בן גביר שליט''א, שזיכתם להיות שליחי הציונות הדתית. ואשרינו הציונים הדתיים ועולם התורה בכללו שזכינו לשליחי ציבור כאלו. יהי ה' עמכם למען התורה העם והארץ הקדושה. כמה חרדנו שהרפורמים ישתלטו על הכנסת. הימש''ו קריב ממראשי הרפורמים במדינה - מפלגת עמלק בראשות נכדת קסטנר ימש''ו יטרטר ח''ו את היהדות כולה בעולם. והוא יש''ו לא צריך סיוע מהרפורמים בנט וזוגתו שקד
שמח שנטשת אותנו
יהודי | 24-03-2021 13:52
כדאי שתאסוף איתך עוד טיפוסים דומים לך!
2
אתה אדם בושה . ראשי הישיבה בה למדת מתבישים בך
אריק | 24-03-2021 12:32
אני יודע שהצבעת יש עתיד וגם על בנט יש לך בטן מלאה.....
אתה מסורתי, לא דתי!!!!!!!!!
אלה | 25-03-2021 0:22
דתי שעד כדי כך לא אכפת לו מהדת, ומדבר על ליברליזם, איזה רב אתה????? אתה רוצה את בני גנץ??? הוא דמות ערכית בשבילך???? בושה!!!!!! ( ואנחנו לא מעוצמה ולא מנעם!)
זה ההבדל ביננו
אריק | 24-03-2021 16:46
לך יש דברים אחרים בסדר העדיפויות כשאצלנו במקום הראשון נמצאים דבר ה' והתורה... זה בדיוק מה שעשו הרפורמים.
אתה לא...
אורי | 24-03-2021 15:31
אתה לא שיך,אתה שמאלן שניכנס להנדס את התודעה,לך לאתר של פגועי מוח כמוך,
מעניין שלא סובלת את פכטר הזה עם רעיונותיו
לאריק | 24-03-2021 15:02
צודק בהחלט, איזה טיפוס דוחה - זה רב בישראל???? מי המליץ עליו לרבנות? מה שבטוח הנכדים שלי לא ילמדו אצלו!!!!!
יש הבדל ענק בין המתנחלים לישראלים
קו או גוש | 24-03-2021 13:27
צודק פכטר, המתנחלים והחרדלים כבר לא יהודים כמונו, צריך להפרד מהם. שיעשו קואלציה עם אחיהם הרוחני עבאס. אנחנו נשב עם כחול לבן.
3
הרב פכטר. יישר כוח...
שמואל רוגובסקי | 24-03-2021 12:35
הרב פכטר. יישר כוח כל מילה בסלע
אשריך
משה | 25-03-2021 15:30
הרב פכטר אשריך, רק אתה הרב שלי. כי רק אתה באמת מתחשב ומתיר לי לחיות עם הבן הזוג שלי בגלל שאני הומו. אשריך שכל הרבנים יהיו כמוך. אגב הרב, שאלה: מותר לי התחתן עם עוד גבר או שבגלל שאני אשכנזי אז החרם דרבנו גרשום חל גם על זה. בתודה מראש.
גם לימח...
רועי | 24-03-2021 15:30
גם לימח שמו וזיכרו שהיה הרבה יותר מתלמיד חכם,אתה אומר ישר כוח?
לא רב
שמואל מיטב | 24-03-2021 13:30
בן אדם שנהנה לצאת על כל מה שרבני הציונות הדתית עושים כוון שנו רק צינות וצרכים להתקבל בחברה ובמודרנה ודת זה תרבות נחמדה
4
ממליץ לך לקורא שוב את ספר דברים
אלי | 24-03-2021 12:36
התורה שלנו היא תורה לאומית כדאי לחזור שוב על החומר בעיקר על ספר דברים
5
תרגיש בנוח לפרוש...
שירה כהן | 24-03-2021 12:36
תרגיש בנוח לפרוש
בדיוק. אף אחד לא צריך "רב" שיקבע לציבור
עופר | 25-03-2021 10:53
מה לחשוב.
6
דיי לפילוג.
ציון | 24-03-2021 12:39
פסילה אישית של יהודים יראי שמים, אוהבי ישראל, ציוניים אינה עומדת בדרכיה דרכי נעם וכל נתיבותיה שלום. משיטתך שבענו דיי. עדיין לא שכחנו את פירות השלום של אוסלו.
7
פ'סדר, לך תעסוק בהלכות לבישת מכנסיים לנשים
שי | 24-03-2021 12:40
שיבוט של בני לאו
עוד רפורמי מוצהר כמו בני לאו
אסף | 24-03-2021 18:49
שילך לחתן את האחיין של גואטה משס
לא תלמיד...
גדי | 24-03-2021 15:28
לא תלמיד ולא נעלים,מותר לאמר עליו את כל מה שעולה על דעתך,תלמיד חכם לא אומר בגלוי מה הוא חושב, מזמן יצא לתרבות רעה מעוות לא יוכל לתקון,אומר זאת החכם מכל אדם,
לשון הרע...
ו | 24-03-2021 14:26
לשון הרע על תח
גדול ...
בנימין | 24-03-2021 12:50
גדול
8
עידו פכטר, מזמן...
שמעון | 24-03-2021 12:43
עידו פכטר, מזמן אני לא במגזר שלך...
9
אתה לא רב...
יוסף | 24-03-2021 12:46
אתה לא רב מבחינתנו, מה לא הבנת? אתה סתם ליצן עם זקן. איך אמר לך מישהו פעם- הדברים שלך הם חוסר רצינות הלכתי
מיזמן לאחרונה...
פיני | 24-03-2021 15:26
מיזמן לאחרונה מי שעושה את התורה קרדום לחפור בה שילך לכל הרוחות,תלמיד חכם לא מישתלח ביהודים ואומר את מה שאמר,זה פירחח חסר שכל,
הוא תח...
אלמוני | 24-03-2021 14:26
הוא תח
10
יש לך מגזר...
יעקב | 24-03-2021 12:49
יש לך מגזר שלם בארה''ב ויש גם כמות של קהילות רפורמיות מתונות ומכילות בארץ. למה תמיד לפלג ולרצות עוד מגזר?
11
ביקורת עניינית
יהודי | 24-03-2021 12:49
הכותב היקר נכנס למלכודת מסוכנת ביותר. ההשקפה הפלורליסטית אצלו היא לא פחות מדת. הוא קיצוני וקנאי לא פחות מאשר בן גביר (אליבא דהרב פכטר, לא שבן גביר באמת קיצוני כפי שהוא מנסה לצייר אותו). וההבדל היחיד ביניהם אילו ערכים מובילים אותו. את בן גביר מובלים ערכים כמו ארץ ישראל השלמה ושלמות התורה והעם. ואילו אצל הרב הכותב הערכים שלו הם ליברליות פלורליזם והומניזם. גם הכותב הוא קיצוני. הוא מנסה לעשות דמוניזציה והשתקה מעל במה זו של אתר סרוגים לכל מי שלא חושב כמוהו. המגזר הפנה אליך עורף כיוון שאתה הפנת את ערפך קודם לכן. אתה מנסה לחנך את הציבור היקר הזה באמצעות ערכים שיצאו מהפרופורציה הנורמלית שלהם בחסות השמאל הרדיקלי וכעת הם בבחינת לא מבית ישראל המה. הצביעות הגדולה של הפלורליסטים שהם פועלים בדיוק באותן השיטות הפסולות של הקיצוניים - בהשתקות ודמוניזציה. האמת תורה דרכה, מי ששואף לחבר עולמות באמת ולהביא שלום אמיתי בעולם הוא דווקא מי שיודע לזהות את הרע ולהלחם בו. כל עוד העולם לא מטוהר מהרע, אסור לנהוג בפלורליסטיות, זו התאבדות וסכלות. אפשר לעניין בהרחבה בדברי הרב קוק במאמרו למלחמת הדעות והאמונות בספר אורות מאמר ו
חביב אדם שנברא בצלם
חביב אדם שנברא בצלם | 24-03-2021 19:16
חביב אדם שנברא בצלם היא משנה יהודית של גדול התנאים רבי עקיבא שבעצמו היה בן גרים. ועין שם במפרשים וביכין ובעז שמדבר על אומות העולם ושאסור להתגאות עליהם כי לכל אחד גם לישראל וגם לגוים יש יחוד משלו. סמוך לפסח אנחנו לומדים מה החוויה של עם שמשעבד עם אחר בכל מקום בהסטוריה שבה עם חווה חוויה של השפלה לאומית התוצאות היו קשות. הגישה אל הגויים סולפה בעקבות הסטוריה של מאורעות קשים ואנטישמיות אבל זה לא אומר שצריך לשאוף אליה ולכונן חברה יהודית מתוקנת שתהיה אור לגוים בבחינת וביתי בית תפילה יקרא לכל העמים. ועיין במגילת סתרים לרבי נחמן מברסלב שמשיח יעסוק הרבה עם אומות העולם ובשיחות הר''ן שכתב שיכול לקרב את הגויים קרוב לדת ישראל. הלכך ראוי לעשות חשבול נפש ולהבין ששכרון הכחניות אינה דרך ישראל המקורית וצריך לחזור אל המקור על הענווה של אברהם אבינו שארח ערביים בביתו והתפלל על סדום. לבכח ולא בחיל כי עם ברוחי אמר ה יישר כח לרב פכטר
אכן! ...
שחר | 24-03-2021 18:25
אכן!
אין בעיה להיאבק על ערכי השבת והיהדות בכלל
נתנאל בוגר ישיבת קו | 24-03-2021 17:13
ולשדר לצד האחר שיש לך מה לקבל ממנו,וזה מה שנקרא אמפתיה שמתבטאת בהקשבה ואהבת חינם וכבוד לנברא בצלם.שני דברים שמוכיחים את העניין: 1.הרב שרקי אומר,שלנוכח האחר ובמיוחד אלה שההבדלים בינך לבינו מחודדים,השאלה שצריכה להיות לך היא מה חסר בי שהוא מחפש מאפייני תרבות מסוימים כמו פלורליזם ,או דברים אחרים,במקומות אחרים איפה זה חסר בי שהוא הולך למצוא זאת במקומות אחרים.עצם העובדא שהמצב הוא כזה סימן שאני חסר,וצריך לפתח את זה בי וזה גם אמור להיות חסר לי עצמי אי ביטוי בצורה יותר עוצמתית וחדה באישיות שלי. וידוע הסיפור המפורסם על שני תלמידי הרצי״ה שחזרו ממפגש עם בני קיבוצים,שגער בהם לאחר שהשיבו לבני הקיבוצים שאין להם מה ללמוד מהם,,שהם צריכים להתבייש בעצמם בכך שהן לא מרגישים ומכירים בחיסרון מסוים מוסרי ערכי תודעתי שהזולת ממלא אותו ומדגיש את חסרונו,מה שתובע מהת״ח לרדת לעומקו של עניין מתוך אמיתה של תורה.
יפה מאוד. אין מדוייק מזה
יחיאל | 24-03-2021 15:04
עלית בול על הנקודה. בבחירה בין קיצונות פרוגרסיבית לבין קיצונות תורנית (ככל שישנה), אני מעדיף את השנייה
12
נסה אצל הרפורמים,...
בנימין | 24-03-2021 12:50
נסה אצל הרפורמים, מחפשים שפ דינים לבתי הדין לגיור. שם תוכל להתפרע. לך על זה אנטישמי.
13
כל שבועיים יש לו חשבון נפש כזה, מעניין מי קהל
צדוק | 24-03-2021 12:52
היעד שלך.. עדיין אותו מגזר שממנו אתה פורש כל פעם. דבר עם הקבה על כמה מהציויים שלו.. מוסריות היא ההיפך הגמור ממתן הלחי השניייה לאויבינו. מוסריות היא אחריות כלפי דמם של תושבי דרום תל אביב, של תושבי הנגב, יוש - וכל הארץ כולה שסובלת מהרתעה מפני האלימות הערבית. מתי הגבת על הנערות היהודיות הנחטפות לכפרים? רק בן גביר וחביריו שם לעזור להן. בטח לא רתה
14
היה נעים להכיר. להתראות
יוסי | 24-03-2021 12:53
אני בטוח שאצל הרפורמים יקבלו אותך בזרועות פתוחות
15
תגובה
יצחק | 24-03-2021 12:53
מילה אחת. לך.
16
נו נו.. ...
ששון ברדוגו | 24-03-2021 12:54
נו נו..
17
כל מלה בסלע
אזרח יהודי | 24-03-2021 12:54
תוכן מאלף וראוי להערצה על האומץ של חשבון הנפש. חבל שלא פרסם את דעתו לפני הבחירות והיה עוזר לשכנע את אלה שנפלו ברשת של צעקות הגוואלד של ביבי וסמורטיץ ושל הכפשות בנט
18
סליחה מי זה...
חיים | 24-03-2021 12:55
סליחה מי זה בכלל. אדוני הרוח נושב לאותו מקום בו הייתה נושבת עוד לפני שי אתה לאויר העולם . כנראה שרוחות רפאים נשבו לך באוזניים
19
תודה שהשמעתם את...
ישר אל | 24-03-2021 12:56
תודה שהשמעתם את קולו של הרב פכטר מנחם לדעת שחא כל הדתיים הלאומנים פשיסטים
20
שימשיך לערוך עלונים
מ | 24-03-2021 12:59
זה אולי הכי מתאים לרמתו. אולי שילך להיות עיתונאי? כדאי לו לשקול את זה. לפחות בזה הוא טוב.
21
במטותא
מודאג | 24-03-2021 13:02
אדוני יקח במטותא את דעתו וילך לכל הרוחות!!!!
22
רוב הציבור הדתי...
דוד | 24-03-2021 13:02
רוב הציבור הדתי לא ליברלי וטוב שכך. הוא לא קיצוני וגם אלו שאותם אתה מכנה קיצוניים לא כאלו. הקיצוניות בצד שלך!
יפה כתבת...
יגור | 24-03-2021 14:31
יפה כתבת אצלו סובלנות זה רק באלו שתומחים בליברליזם יעני שלו
23
סוף סוף
יהודה | 24-03-2021 13:05
זה נהדר!!! אדם שאומר פסקי הלכה הזויים שרבנים גדולים ורבים לא מסכימים איתם כלל וכלל בהחלט מקומו לא בציונות הדתית (דגש על דתית) אדם שאומר שמה שהרב אבינר אומר זה רשעות בהחלט טוב שהוא לא מרגיש חלק מהציונות הדתית , עכשיו אחרי שהוא אמר שהוא לא רוצה להיות חלק מהציונות הדתית אני יכול סוף סוף להתגאות שאני מהציונות הדתית.
24
פח-טר ...
עידו | 24-03-2021 13:06
פח-טר
25
חחח דעותיך אינן מייצגות...
משה | 24-03-2021 13:07
חחח דעותיך אינן מייצגות אף אחד בציונות הדתית וגם לא מחוצה לה. אתה מתהדר בפלורליזם אך רק כשזה מתאים לדעותיך ברגע שלא נראה לך, פתאום אתה הכי פחות פלורליסט. בנוסף, חזל כתבו דברים קשים על תורה שאין לה בית אב. נדמה שגם במקרה דנן זה הסיפור, או שתאמר לנו מי הם רבותיך. או שפשוט אתה בוחר להיות סתם פובלציסט ולא רב
26
כבר מזמן אתה...
אבי | 24-03-2021 13:10
כבר מזמן אתה שייך למגזר הרפורמי.
טעות תיבדוקאם...
בני | 24-03-2021 15:20
טעות תיבדוקאם למדתה גמרות,או משניות,תראה כמהתלמידי חכמים שיצאו לתרבות רעה,ויש את ימח שמו וזיכרו,שהיה תלמידו של רבי יהושוע בן פרחיה,וראה איזה אסון הוא הביא על העולם היהודי,וגם על המוסלמים,
זה עדיין...
ינון | 24-03-2021 13:24
זה עדיין תלמיד חכם....
27
שלום ולא להתראות
אבי | 24-03-2021 13:13
אני בטוח שתרגיש יותר טוב אם הריפורמים וכופרים אחרים. אז לך. אבל לפני שאתה חולך תלמד קצת על אחד מ-613 מצוות שנקרא לא תחונם (מצוה 41 במצוות בלא תעשה- רמבם) אז תבין שתורת ישראל היא לא הולכת כמו המחשבות שלך אלא לפי משהקבה קובע. כדאי לך גם להוריד את הכיפה כדי שלא יתבלבלו אחרים לחשוב שאתה יהודי יראת שמיים.
אני גזעני
מכלוף | 25-03-2021 15:47
אני גזעני שזה אומר שאני מתעב את כל מי שלא כמוני, את כל מי שלא ליברל לא פלורליסט, את כל מי שלא חשב שאשה וגבר זה אותו דבר בדיוק - נפשית פיזית מנטלית ואיך של תרצו, וכל מי שלא חושב שלאשה יש זכויות יותר מכל גבר, וכל מי שלא חושב שההומואים טבעיים לגמרי וזכותם לחיות כך (רק שמה אני יעשה ובתורה כתוב שאסור (אבל לפי הרפורמים והקונסרבטיביים זה מותר, ואצל האורטודוקסים יש גם כמה אהבלים שמתירים, וכל ההומואים הדתיים בעצמם נוהגים ככה. אז לכן יש את הכלל שהולכים אחרי הרוב ומותר...) ולכן אני שונא את כל ההומופובים. ואת כל הימנים שהולכים אם הדרך שלהם לגמרי ולא מוכנים להתייפייף, ועם כל אלה ששונאים את בית המשפט העליון בגלל שהוא מקדם צדק ושוויון טבעי לפי דעתי. בקיצור אני גזען ושונא את כל אלה!
אני מבין...
רוני | 25-03-2021 7:17
אני מבין שיש לך דף מסרים שאתה חייב לסים אותו, כי מוח אין כאן,ורק דיקלום של מסרים נבובים,שמבצעים יצורים חלולים כמוך,לצערנו התופעה של יצורים כמוך מנוצלת על ידי השמאלנים חסרי השכל,ולכן חסרי מוח כמוך נופלים לרישתם, ואתה כמו מריונטה ביד השמאל,
רוני, אני...
יוסי | 24-03-2021 18:36
רוני, אני שמח שאתם בעד מנסור עבאס אבל בבקשה אל תקראו לעצמכם ימין כי רק דביל חסר חוליות בריבוע יקרא לעצמו איש ימין וירוץ לשבת עם מנסור עבאס.
לא ממש....
שחר | 24-03-2021 18:24
לא ממש. אם כי, מוסלמי שמקבל על עצמו את עולם המדינה היהודית - ברוך הבא!
אחריך בעזרת...
רוני | 24-03-2021 17:28
אחריך בעזרת השם,רק כשתגיע לשם חולה נפש תן קריאת כיוון לראות לאן ירדתה דביל חסר חוליות,
רועי, יש...
יוסי | 24-03-2021 16:09
רועי, יש לך הרבה זעם קדוש. אני לא נאור ולא נעליים. אתה יצור בעצמך. לא פסלתי אף אחד. לא הוצאתי דיבה על הארץ. לא הוצאתי דיבה על יהודי. אמת ורק אמת דיברתי. אתה יצור ולא אני. לך אתה לכל הרוחות.
כל עבודה...
רוני | 24-03-2021 15:17
כל עבודה שהיא לא עבודת השם היא עבודה זרה,והאיש הקטן הזה קנה אותה ביושר,
אתה חושב...
רועי | 24-03-2021 15:15
אתה חושב שאתה נאור,כשאתה קורא גזען למי אתה מכון?יצור שפוסל יהודי,אן לו חניה כלל כלול בשיבעת העממים,ראה ערך המרגלים,הוצאת דיבה על הארץ, כמה הם נענשו,קל וחומר להוציא דיבתם של יהודים,אז ליצור כזה עדיף שילך למקום מתאים לו ולדעותיו,כי בננו לא יכול להיות עים דעות גזעניות לאנשים שלא עשו משהו שמצדיק את אמירותיו
מי שטוען שלא...
שימי | 24-03-2021 13:55
מי שטוען שלא תחנם מתייחס אך ורק לעובדי עבודה זרה יש לו בהחלט על מי להסתמך.
צ
יהודי | 24-03-2021 13:44
למגיב על דבריו....זה לא נכון הגם אם היה מקום לטעות בזה........לא תחונם הם גם לאנשים אשר אינם עובדים עז.
לאבי הגזען, ...
יוסי | 24-03-2021 13:32
לאבי הגזען, לא תחנם מתייחס לעמים עובדי עבודה זרה ולא לערבים שמאמינים באל שלנו. ערביי ישראל הם גם בני דודים שלנו,גם מאמינים בקדוש ברוך הוא וגם חיים אתנו באותה מדינה ומשלמים המון מיסים לממשלתנו. ( חלקם הלא קטן משרת בכבאות והצלה, בשירות בתי הסוהר , במשמר הגבול, ביחידות המיעוטים בצהל ובשירות הלאומי ). הם בני דודים מאוד קרובים. כמעט כמו אחים . הם יותר קרובים אלינו בהרבה מאשר יהודי חסיד סאטמר בניו יורק. בהרבה יותר.
28
בהחלט אין לאדם...
שמשון טאוב | 24-03-2021 13:14
בהחלט אין לאדם זה שום מקום בציונות הדתית, הוא מוזמן לפתוח מגזר חילוני חדש.
29
האב דר פכטר....
גדי | 24-03-2021 13:14
האב דר פכטר. אין דבר כזה 'יהודי ליברל'. זה נקרא רפורמי חו. יש תורה ויהודי שומר תורה ומצוות. היום יא ניסן היארצייט של הרמבן. להלן ציטוט מדבריו: וירשתםם אותה וישבתם בה*(דברים יא לא). *בזכות שתירש תשב. ....אנו ניצטוינו להרוג האומות ההם בהלחמם עמנו, ואם רצו להשלים נשלים עמהם, ונעזבם בתנאים הידועים. אבל הארץ לא נניח אותה בידם ולא ביד זולתם מן האומות בדור מן הדורות *
היהדות היא...
יגור | 24-03-2021 14:29
היהדות היא סוציאלית מתחשבת דנה קובעת הלכה . הליברליזם ההשכלה החילונית בלבד הפוסט מודרניזם ראה.מה עשתה לעבודה .למפלגה שמאל מנותקת . הציונות הדתית משלבת דת ומדינה דת ועבודה . ולא רק בתחום הפרטי אלא רואה במדינה במולדת מהות
30
בת אל הרב פכטר!!!! יש...
בת אל גרינשפן | 24-03-2021 13:15
בת אל הרב פכטר!!!! יש לך עוד הרבה מה ללמוד ולגדול שתיקה יפה לחכמים
אני חושב...
בני | 24-03-2021 15:08
אני חושב שכל זב חוטם שחושב שרק הוא קים ואן חוץ ממנו, עפר לפיו,ליד גדולי ישראל שקוראים לאחד כוחות,ולא פוסלים, המום שלך ממש גדול, הפוסל במומו פוסל,וחוץ מזה לא צריך להאריך בתגובה ליצור קטן, וחסר חשיבות,
צודקת. החילונים...
משה | 24-03-2021 13:31
צודקת. החילונים הידרדרו מוסרית בעשרים השנים האחרונות. הרמבם היה מתבייש ברב הליברל הזה
31
קיצר בתמצות אתה...
לא מתנצלים | 24-03-2021 13:17
קיצר בתמצות אתה אומר שאתה לא רוצה להיות חלק ממגזר שלא מתבייש בדתיות שלו וששואף לבניין מקדש ולהשבת סנהדרין ולגאולת ישראל באמת אתה לא רוצה להיות במגזר שמאמין במושג גר תושב לפי הרמב״ם אתה רוצה להיות במגזר שחושב שהוא האלוקים קובע לעצמו חוקים שרירותיים לפי ההסתכלוות שלו. ממש מגשים את נבואת יחזקאל בונה לעצמו אליל עץ רואה שיכול להישרף רק פה אתה פשוט בונה אליל בשר ודם אחר- עצמך
אכן.בדיוק נמרץ!...
שחר | 24-03-2021 18:21
אכן.בדיוק נמרץ!
32
מי זה? אעשה גוגל
ויסברג | 24-03-2021 13:24
מי זנ
33
לא מבין למה סרוגים נהנים להקריץ רבנים בגלל א
שמואל מיטב | 24-03-2021 13:28
במקום להביא רבנים גדולים ודעת תורה מבאים רבני קהילה מנתניה בשביל להביא אנשים לאתר כי זה מעניין תתבישו לכם כמו אתר הארץ
רפורמי חסר...
רועי | 24-03-2021 15:04
רפורמי חסר חשיבות,
34
לך ...
רפאל | 24-03-2021 13:31
לך
35
האיש הזה מעניין לי תתחת עאלק "רב:
בת ים | 24-03-2021 13:32
הף
36
ברוך שפטרנו
יהודי מאמין | 24-03-2021 13:33
סוף סוף זכינו לברור את הסיגים והחמץ מהיהדות האורתודוקסית מתאים לעשות זאת לפני פסח
37
פרכטר ימין ושמאל..פעם...
אלכס | 24-03-2021 13:36
פרכטר ימין ושמאל..פעם עשית תס בצבא..יופי כנראה שלא או לא מספיק. ללמדך בהבל פיך אתה פותח את הדרך לגלות.אתה ממהרסיך וגם ממפלגיך . אתה ראוי לפרס על חורבן ישראל בעת החדשה.תתקדם הפגלנות מחלה קשה רבנים רופאיםומטפלים אמורים לדעת על מחלת או גדלות לשם כלומניק .מהפועל כלום. ביום ההוא דממה וחושך על פני כנען המתחדשת.
למה אתה...
רועי | 24-03-2021 15:03
למה אתה נותן לו רוח גבית,היצור הזה הזוי וחסר צורה,לא יודע חוץ מהשמאלנים שמגיבים כאן לא ניראה שיש לו מישהו מאחריו,
38
הציונות הדתית הושחתה
מילים כדורבנות | 24-03-2021 13:40
לא משאירים לנו ברירה אלא להתנתק מהמגזר. הציונות הדתית של היום כמגזר עושה יותר נזק לעם ישראל מתועלת.
ח ח...
שחר | 24-03-2021 18:21
ח ח ח... ברוררר
39
יהדות
יהודי | 24-03-2021 13:42
אתה מוזמן להקים כת חדשה.
יש יותר...
רות | 24-03-2021 15:23
יש יותר מדי כתות במדינה שמוקטריץ ואמינון יסחק וכהנה וכהנה. מספיק עם זה
40
פשוט תפסיק לאונן...
פכפכ | 24-03-2021 13:50
פשוט תפסיק לאונן ואז יתיישר לך השכל בחזרה.
וואו
אמת | 25-03-2021 15:50
וואו צדקת. בהחלט הרב פכטר נשמע כזה שמעונן בכל שעה פנויה (כי הוא באמת הומו, והוא רב אז הוא לא יכול להרשות לעצמו לחיות עם בן זוג.) עכשיו עליתי על הנקודה משם כל הדעות שלו
41
כל הכבוד. סוף...
אני | 24-03-2021 13:51
כל הכבוד. סוף סוף חובש כיפה נורמאלי. מה שמצער כמה קשה לימצוא כאלו. הציבור החרדלי שאני מכיר הולך ומקצין , מגדל דורות של ילדים שטופי מוח וקיצוניים
המזל של...
רוני | 24-03-2021 15:01
המזל של המיגזר שיצורים חלולים כאלה הם מיעוט,שלא ירבו רפורמים שמחפשים לפלג,תיצטרף לאחיך בני לאו גם רפורמי, אן חדש במיגזר,
42
יאלללהההה... ...
מיכה | 24-03-2021 13:53
יאלללהההה...
43
אני מקווה שבין פרישה לפרישה אתה נרשם מחדש
יוני | 24-03-2021 13:54
פעם עשיתי מנוי ל'הארץ' כדי שאוכל לבטל אותו בזעם כשתהיה כתבה שממש תרגיז אותי. הבעיה היא שאחרי פעם אחת, הכיף הזה נגמר.. תזכורת, אם שכחת שכבר פרשת מהמגזר: https://www.srugim.co.il/379369-%D7%91%D7%A2%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%94%D7%9C%D7%9A-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99-%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94%D7%97%D7%9C
44
יש כבר מגזר כזה- קוראים לו יהדות מתחדשת
ישראלי | 24-03-2021 13:59
או בשמם הידוע יותר- רפורמים
45
עידו....לוטפת שהיית קטן...
נדב בנבנישתי | 24-03-2021 14:11
עידו....לוטפת שהיית קטן
46
"ענוותנותו של הרב עידו פכטר החריבה את חברתנו
ליברל לא פחות מהרב | 24-03-2021 14:13
וקלקלה את מדינתינו ייאמר על כבוד הרב. אם אין בעיה לכבוד הרב שסמוטריץ לא היה עובר את אחוז החסימה ואז לפיד היה ראש ממשלה שייתן מדינה לפלסטינים שתאמלל הן את הישראלים במטחי רקטות והן את הפלסטינים בשלטון טרור (ראה ערך החיים הקשים של תושבי עזה אחרי שיצאנו משם) ותגרום סבל לכל מי שבעל צלם אלוקים הן ערבי הן יהודי. אם אין בעיה לכבוד הרב שסמוטריץ לא היה עובר ואז רק בנט היה עובר, ואז כבוד השבת, שגם בן גוריון סבר שהיא הסמל שלנו - היה נרמס במדינה, שכל אדם בעולם יכול להתגייר בגיור רפורמי ולהיות אזרח המדינה ונצטרך להחזיק ספרי יוחסין כדי לדעת עם מי להתחתן, שילדי ישראל יחונכו על זה שיש הורה א והורה ב ולא אבא ואמא ויצאו עם עיוותים פסיכולוגים משפחתיים קשים. אם אין בעיה לכבוד הרב שכל זה ייקרה העיקר שמפלגה שהיא המשך של המפדל ובלית ברירה מונה את מספר 2 שלה שמחזיק בעמדות כהנסטיות - לא תכנס לכנסת (אפשר לחשוב שאם בן גביר נכנס לכנסת אז ביבי יתחיל לגרש ערבים מהמדינה...) אז על כבוד הרב יאמר: ענוותנותו של הרב עידו פכטר החריבה את חברתינו, הרסה את ביטחונינו, וקלקלה את מדינתינו.
47
בהחלט דעה מעניינת...
קפוסטה יעקב | 24-03-2021 14:18
בהחלט דעה מעניינת ומרעננת !!! והשאלה הנשאלת היא - מכאן לאן ???
48
מצדיע לך הרב פכטר
ה | 24-03-2021 14:21
תודה על הדברים. כן ירבו אנשים כמוך ששואפים למצוא את החיבורים וליצירת מודל הישראלי החדש - שנשען על ערכי היהדות, העבודה וארץ ישראל, אך גם ריאליסט, פרגמטי ופלורליסטי במידה, אינו תובע מהציבור ליישר קו עם אמונותיו או גחמותיו, אינו מבדיל את עצמו מן הכלל. תודה לך, כן תרבה ותפרוץ.
התורה פלורליסטית?...
שחר | 24-03-2021 18:19
התורה פלורליסטית?
49
שכויח שאתה פורש
עמרם | 24-03-2021 14:21
תודה רבה
50
חבל שאתה מדביק תוויות לאחרים בלי להכיר לעומק
רפי | 24-03-2021 14:25
אישית, התאכזבתי!
51
מי זה? ...
אחד העם | 24-03-2021 14:28
מי זה?
52
הציבור הדתי בכללותו...
מורה באולפנה | 24-03-2021 14:28
הציבור הדתי בכללותו הפך ברובו למעוז גזענות פלגנות ואנטי דמוקרטיות - זמן לחשבון נפש - לא למדתם כלום מרצח רבין - אני אומר זאת בכאב גדול
קשקוש. ...
שחר | 24-03-2021 18:18
קשקוש.
53
נה נה נה...
יוסף ואחיו | 24-03-2021 14:33
נה נה נה נה נה נה...
54
יאללה לך !!!
דוד | 24-03-2021 14:35
אתה לא מעניין אף אחד. סע לשלום המפתחות בפנים
55
התייפיפות. יש הלכה של גדולי ישראל
יהודי | 24-03-2021 14:42
א
56
תתנגד גם לפנחס.
ציון | 24-03-2021 14:45
גם הוא קיצי בשבילך.
57
הצעה למגזר הנכון עבורך:
משה | 24-03-2021 14:47
רפורמים!
58
מצחיק שאינו מרגיש משוייך. הוא באמת לא שייך
ישראל | 24-03-2021 14:48
עד מתי הרפורמה תנגוס בציבור הדתי!
59
חתיכת הומו אנטי...
רמץ | 24-03-2021 14:51
חתיכת הומו אנטי ציוני. הר הבית לא מעניין אותך ויהודה ושומרון לא מעניינת אותך ואתה מוכן שתהיה התבוללות עם המסתננים ועוד. אלוהים ישלם לך בסופו של דבר.
לא ואתה....
מור | 24-03-2021 18:34
לא ואתה. ממש הראית לנו לאן יהודי אמיתי צריך לשאוף. אור לגויים
איזו תגובה...
שש | 24-03-2021 16:34
איזו תגובה שקולה...
60
הכומר פכטר הוא ליצן !! עבד נרצע של השמאל!!!
א | 24-03-2021 14:54
ועבד נרצע של התרבות המערבית. מה לו ולדת היהודית בכלל? הוא כמו הגוי עם הכיפה בוותיקן...
61
רוב היהודים...
ציוני | 24-03-2021 14:58
רוב היהודים נשארו גלויים למרות שנולדו חופשיים בישראל, זו הבעייה העיקרית.
62
וואוו!!! ממש הלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חרדל | 24-03-2021 14:58
מצד אחד - הרב דרוקמן, הרב ליאור וכל גדולי הרבנים בציבור הדתי לאומי. מצד שני עידו פכטר ובני לאו. ממש מחלוקת שקולה. מה נעשה ?? :) רפורמי עלוב. שילך לרקוד מה יפית אצל חבריו בשמאל. אנו ההולכים עפ התורה נסתדר בלעדיו....
יאללה אז...
חכמולוג | 24-03-2021 16:43
יאללה אז תהיה חרדי, כי הרבי אמר... הרבנים שהזכרת כבודם במקומם מונח, אך לא חייבים להסכים איתם. זה בדיוק כמו שחרדי יזלזל ברבנים שלך. בלי קשר, זו גם לא הבחירה הטבעית של הרב דרוקמן, מאחר שהבית היהודי נמחק הוא עשה את ההעדפה שלו ותמך בבן גהיר על פני בנט. והם צירפו את בן גביר מחשש שלא יעברו את אחוז החסימה. סמוטריץ' עוד בסדר, אבל השאר הם אסון לאומי. נעם זו מפלגה שחרטה על דגלה שנאה. רבאק, אין עוד נושאים לעסוק בהם חוץ מלהטבים?!?!?!
במקום להסיר...
עדי | 24-03-2021 16:33
במקום להסיר החמץ מלבך לקראת פסח, אתה תשאר איתו בחג נכשלת במצוות
שצוק חצוף...
שלמה | 24-03-2021 15:36
שצוק חצוף
אפשר לחשוב...
ארז | 24-03-2021 15:24
אפשר לחשוב איזה גדולה יש לדרוקמן בתורה... בסהכ הוא מכשיר כל שרץ שביבי מבקש. גמד תורני
בושה לקרוא...
מירה נאמן | 24-03-2021 15:12
בושה לקרוא את דבריך,אם זו דרכך לדבר על אנשים שלא חושביםם בדיוק כמוך אין ערך לאמונה ולדת שבך.
63
זה עדיין תח...
ם | 24-03-2021 15:05
זה עדיין תח חבל....
64
דמוקרטית הוא רפורמי....
רונן | 24-03-2021 15:19
דמוקרטית הוא רפורמי. לא ראינו דבר כזה. במקום שנאת אחים שלו שייפעל נגד מחבלים
זה ערב...
מאקו | 26-03-2021 13:08
זה ערב רב לא רב ולא נעליים עוד רב כזה והלכה המדינה
65
בפסח הזה בררנו...
מאיר | 24-03-2021 15:20
בפסח הזה בררנו בציונות הדתית את התורניים משאר הלייטים/מסורתיים/אנשים שהביאו את הגלות איתם לארץ ישראל ורק נראים כמונו. בה. עכשיו הזמן להגדיל את המגזר ולתת במה לספרדים שבו.
66
קנאים כולם
יהודה צבי | 24-03-2021 15:27
אם סמוטריץ היה קצת יותר גבוה ומרשים הייתי אומר שהוא נועד לגדולות הוא אשף פוליטי גאון עם כריזמה יוצאת דופן
67
פכטר בור ועם...
שלומי | 24-03-2021 15:32
פכטר בור ועם הארץ חילוני גמור
68
עידו יקירי - שטפו לך את המוח בתקשורת! זו האמת
או טיפש או רשע | 24-03-2021 15:40
שלום עידו, נפלת בפח של התקשורת. האם יצא לך לדבר עם בן גביר פעם פנים אל פנים? עם סמוטריץ'? על איזו קנאות אתה מדבר? הרי התקשורת מנסה כמה שיותר להשוות - שכמו שיש אצל הערבים קיצונים, כך גם אצלנו, אבל אתה יודע טוב מאד שיש הבדל בין תג מחיר של ריסוס כתובות או תפילה על הר הבית, ובין רצח של משפחת פוגל???? הרי גם את כפר דומא - הצליחו להוציא הודאה רק אחרי איומים, וזה המעט שהתקשורת משחררת לנו. בצלאל ואיתמר, שומרים על עם ישראל, הסגנון בתקשורת הוא חד, אבל אל תיפול... ועם כל זה, מכיוון שכפי שכתבת - אין זו התנשאות, למרות שריח ההתנשאות שלך נישא למרחקים, עם ישראל לא יבכה עליך... בהצלחה בהמשך...
69
שלום ולא להתראות....
בני | 24-03-2021 15:45
שלום ולא להתראות. אנחנו הציונות הדתית ואם לא מתאים לך יש הרבה מקום אצל יאיר לפיד. עוד שטרן אחד לא יזיק לו....
70
נורה אדומה
שלמה | 24-03-2021 15:50
הפוסט המלא של הרב עידו פכטר זה כבר מדליק נורה אדומה.
71
ממש לא רוב...
הקורא בסטטיסטיקה | 24-03-2021 15:52
ממש לא רוב המגזר. יש בערך 450 אלף מצביעי ציונות דתית או 500, תלוי את מי סופרים. סמוטריץ לקח בערך שליש מהם. כנראה פחות. השאר זה חבד ומסורתיים תומכי בן גביר. וקצת ביביסטים שהצביעו אסטרטגית להציל את ביבי.
72
למה אתם נותנים לו במה?
סרוג | 24-03-2021 15:55
מגבב אוסף של שטויות.
73
אשרייך
אבי | 24-03-2021 15:58
אשרייך!!! לצערי אתה מיעוט, והאנשים שאיתם גדלתי בחרו במעריץ של הרב גולדשטיין ויגאל עמיר. אתם אינכם דתיים בעיני, דרכם אינה דרך התורה(זו איננה הדרך של הרב קוק). אפשר להיות ימין מדיני ודתי, בלי להיות גזען(יש לנו חובה מוסרית בתור יהודים שיודעים מה קורה מגזענות שמייצג בן גביר) אבל אסור לנו להתייאש, ובזכות אנשים כמוך אולי נוכל להחזיר את כל אלה שאיבדו את הדרך.
אתה נבלה...
בני | 25-03-2021 7:13
אתה נבלה בן של נבלות מיתחפש לאישה? לך מתועב בו מתועבים,זה שאתה נושם,לא ביזכותך,אז לך חזרה למאורה המקוללת שלך ותן שקט חולה נפש,
ג'יזס !!!...
חרדה למדינה | 24-03-2021 21:57
ג'יזס !!! כמה קללות. ואני אישה, למרות שעפ היהדות הלא-מתקדמת אסור לאישה להעיד, לחשוב וכו'.
שמאלן עמלקי...
פיני | 24-03-2021 19:19
שמאלן עמלקי שמיתחפש לנקבה,לא ילבש גבר שימלת אישה,ואתה לא שיך לכאן,יש מיגזר מסוים ולא משמעותי ששם לא עלינו הופכים את מה שהשם יצר, אתם ראויים למדור התחתון בגהינום,אצל דומה,כל הגברים שהפכו לנשים,ונשים שהפכו לגברים,ארורים תהיו אמן,
1) הרב...
חרדה למדינה | 24-03-2021 17:46
1) הרב קוק האב השתדל לקרב בין כל חלקי היישוב היהודי בתק' המנדט ואף ביקר בקיבוץ עין חרוד. 2) הרב קוק הבן היה משיחיסט ותומך אי השלמה, שממנו התפתח הפאשיזם המתנחבלי.
זו אינה...
חרדה למדינה | 24-03-2021 17:32
זו אינה הדרך של הרב קוק האב, שביקר בקיבוץ עין חרוד וניסה לאחד את כל מרכיבי היישוב היהודי בפלשתינה-אי בתק' המנדט. בנו המשיחיסט ותומך גוש אמונים שלאחר מלחמת ששת הימים הוא לא המשכו של אביו. נ.ב. - לפני שמזדעקים, השם פלשתינה-אי היה השם הרשמי של השטח בו היה המנדט הבריטי.
מה אתה...
ציוני פשוט | 24-03-2021 16:28
מה אתה יודע על הדרך של הרב זצל. יהיר וחוצפן. רוב התלמידים של הרב צבי יהודה תומכים במפלגה ת אז מי אתה בדיוק?
74
אני חושב שהאשכנזים...
מיואש | 24-03-2021 16:04
אני חושב שהאשכנזים דתיים וחילונים חייבים לעשות חשבון נפש גדול ...מהעדה הזאת יש כלכך הרבה טהרנים שילכו עם הגרועים שבאויבנו אבל לא עם אוהבי יהודים
ב. אתה...
א. 'אשכנזים' זו לא עדה אלא עדות. | 25-03-2021 13:53
ב. אתה גזען.
הללו נמצאים בישיבת הרב המור
הטהרנים האשכנזים | 24-03-2021 17:22
רק עם הרבה חיוכים ,דיבור עדין וגלגול עיניים לשמיים.לא צריך בשביל זה להיות בן גביר.
75
אני לא מבין...
ה' יעזור | 24-03-2021 16:09
אני לא מבין איך אנשים כאלה נחשבים כרבנים?
אתה כנראה...
דור | 24-03-2021 18:29
אתה כנראה לא יודע מי זה הרב פכטר שאתה מדבר ככה. אחד האנשים החכמים ביותר היום שמחזיקה היהדות בכל מקרה מסתובב חופשי היום הרב אמנון יצחק ומפיץ שקרים על חיסונים ו5g לא ראיתי את הפוסט שלך בעניין אולי פספסתי
76
לא רוצה, לא...
אני | 24-03-2021 16:11
לא רוצה, לא צריך. החזקתי ממך פעם, פכטר. פייר, ביאסת
77
קצת פופוליסטי, אבל...
חכמולוג | 24-03-2021 16:44
קצת פופוליסטי, אבל בדבריו מונח יסוד של אמת. באמת חברים, בן גביר ונעם על חשבון בנט?
78
כל הכבוד, ככה...
גולדי | 24-03-2021 16:45
כל הכבוד, ככה צריך אפשר להיות דתי, מבלי להיות קיצוני, התורה שלנו מדברת בין היתר על אהבת האדם ועל האחדות בין כולם לכולם
79
לו היתה...
שוקי | 24-03-2021 16:45
לו היתה חי בנגב לא היתה לך טענות כאלה אנחנו צריכים לתלות את מפתחות הבית והרכב בחוץ ??? ככה נחיה איתם בסדר????!!!
אבל בנט...
אסף | 24-03-2021 18:18
אבל בנט הוא זה שצעק את צעקת הנגב הרבה לפני בן גביר אין טיפת קשר בין מה שכתבת לעובדה שבן גביר הוא גזען וכהניסט
80
לא מכירה אותו...
ימנית ציונית | 24-03-2021 16:47
לא מכירה אותו אבל אם לא נוח לו יכול לעזוב:) סוף סוף יש מי שמייצג את הציניות הדתית באמת!! שאפו לבן גביר וסמוטריץ
81
איך הצליח להוציא את כולנו מהכלים?
יאיר - תחשבו רגע... | 24-03-2021 16:49
בטח יושב לו ומתפוצץ מצחוק... תארו לכם שלא היתה לו שום תגובה??? היה באמת מרגיש שהוא יצא מהמגזר. למה זה כל כך מפריע לנו שהוא מבקר אותנו? לי לא אכפת שכלב נובח עלי..
82
חדשות מהמגזר: כבוד...
פופטיץ | 24-03-2021 16:58
חדשות מהמגזר: כבוד האדם זה לחלשים! יאללה בלאגן, טרנספר עכשיו!.
83
זה לא אותו...
רפאל | 24-03-2021 17:07
זה לא אותו רב שהתחיל ללכת עם כיפה סרוגה שחורה כדי לא להיות מדוייק לציונות הדתית? בעל מקרה אתה צריך להבין משהו אחד הציונות הדתית היא לא רק אתה אלא גוונים שונים, מהרב טאו או הרב אליהו ועד אלעזר שטרן ובני. מגוונת בגודל הכיפה וביחס למצוות , מגוונת בדעה הפוליטית. אני בחרתי בציונות הדתית כי יש שם אנשים המייצגים אותי ואני בטוח שיש שם גם כאלה המייצגים אותך ויש המייצגים אחרים.
84
בגלל אנשים כמוהו...
מיכאל | 24-03-2021 17:11
בגלל אנשים כמוהו היטלר הצליח . מי הוא שיפרש את התורה או את הציונות . שעיקרה שמירה על ישראל והציונות הדתית . אני שם אותו על המזבח כפרות לערביי יהודה ושומרון . העיקר טרנספר למי שלא מוכן להשבע לחזון קיומה של המדינה כציונית דתית וישראלית ! לעד .
85
עוד מפגר
אורי | 24-03-2021 17:13
פחחחטר
86
אדון פכטר! תזהר...
גד מקדומים | 24-03-2021 17:15
אדון פכטר! תזהר שלא נחשוף למה החלטת להגיד זאת!
87
טוב לדעת שהציונות...
חרדה למדינה | 24-03-2021 17:26
טוב לדעת שהציונות הדתית האמיתית נשארה שפויה גם אם מחזיקיה מתמעטים. מפלגת המתנחבלים הפאשיסטית של סמוטריץ' בן-גביר סטרוק היא לא ציונות כלל וכפי הנראה גם לא דתית לאור חזונם של נביאי ישראל (כפי שמוזכרים במגילת העצמאות).
אל תיתיחס...
רוני | 24-03-2021 19:15
אל תיתיחס לשמאלן שמיתחזה לנקבה,זה חלק מהכישוף של עמלקים,תיתעלם מהיצור הזה גם ארסנל של כדורים לא יעזרו לו לפגיעה המוחית,
אתה מיתחזה...
בני | 24-03-2021 19:14
אתה מיתחזה לנקבה,תיתבישנלך שמאלן עלוב נפש,איך אתם בשמאל מנסים להנדס את התודעה,לא יעזור לך שמאלן עלוב ושפל,כמו כל העלובים כמוך,ובשבילך יש ציאניד להפסקת התופעה של החרדות,
הנה דוגמא...
טל | 24-03-2021 18:01
הנה דוגמא לחוסר הכבוד , ולדרך הפצת השינאה שנוהגים בה רבי עידו ודומיו המועטים (יש לציין) , לזה קוראים במילה אחת - צביעות . שימו לב , הוא זה שבמאמר מטיף שינאה כנגד בצלאל המדהים ושותפיו , ואחכ מאשים את בצלאל במומיו שלו, כל הפוסל במומו פוסל !!, הלוואי עליך את הליברלית והכבוד ההדדי שבצלאל נוהג במתנגדיו, בנט שאתה כל כך מעדיף אותו על פני בצלאל , עד שאתה רוצה להחליף מגזר, הוא זה שבמהלך הקמפיין כינה בכינויים לא מכבדים את בצלאל כמו קיצוני ילד כאפות ועוד , ואילו בצלאל בכל מהלך הבחירות הזה שמר על כבוד הדדי , וכיבד את הציבור שהוא מייצג . חבל שאתה לוקח לך דרך של הכפשה של האחר , אני הצבעתי לבצלאל גם בשביל ליברליות אמיתית מתוקנת, שמצד אחד מכבדת את האחר, ומצד שני עומדת איתנה על עמדותיה . כואב הלב על הרכילות הקשה שלך.
88
הוצאת לי את...
שפוי | 24-03-2021 17:43
הוצאת לי את המילים מהפה. כל מילה שלך בסלע. ולפי סגנון התגובות הבוטה והאלים של מתנגדיך, הם רק מחזקים את טענותיך לגבי הסגנון שלהם. בהחלט לא הייתי רוצה להשתייך אליהם.
חשוך היא...
רועי | 24-03-2021 19:12
חשוך היא ההגדרה?שפוי לא קים בשמאל,
89
צר לי, אין...
שכל ישר | 24-03-2021 17:47
צר לי, אין קשר למציאות. התורה ממש סבבה עם זה, אין הקצנה שאני יודע עליה בבן גביר, ואתה לא כתבת, שזה הוצאת שם רע אם כבר מדברים על יהדות. ''כולם טועים'', נו באמת, מזכיר את גדעון לוי שאמר צריך להחליף את העם. יש שיקולים גדולים יותר מעבר (לתחושתי) בחוסר ההבנה שלך בבן גביר.
אם יהיו מספיק...
יוסי כהן | 24-03-2021 18:58
אם יהיו מספיק טרוריסטים כמוהו אולי יהודים יוכלו להסתובב בלי פחד ברחבי ארצנו
כבר ממזמן...
אמת- נא לפרסם!! | 24-03-2021 18:53
כבר ממזמן אין לו את התמונה,תהיה מעודכן ודבר שני מישהו בכלל יודע מי היה גולדשטיין? או יותר נכון דר גולדשטיין,גולדשטיין חי בזמן אוסלו מרחצי הדמים שהביאו עלינו השמאלנים,יום יום פיגועים ודר גולדשטיין המלאך היה מנסה להציל קורבנות פיגועים יום יום כשרבים מהם פשוט מתו לו בידיים,כל הדם הזה כל הכאב והטראומה שחווה גרמו לו לעשות את המעשה שעשה, מה שגם לו מספרים, את מה שהוא שמע כשהוא עבר ליד המסגד,בקעו מתוכו קריאות אללה וואכבר איטבח אליהוד והוא ידע שאם לא יעשה מעשה,כל המסגד הזה הולך לבצע פיגועים ולהמית עוד עשרות עד מאות יהודים חפים מפשע,זהו גולדשטיין שהתשקורת השמאלנית,מוציאה לשמצה...חבל שהימנים לא מוציאים את האמת החוצה ומעבירים אותה הלאה. וגם על כהנא מעלילים עלילות,כהנא מעולם לא אמר טרנספר לכל הערבים כמו שמציגים אותו,כהנא אמר ערבי שנאמן למדינה אין לי בעיה איתו והוא יכול להשאר,אך כל מי שפוגע ומשמיד את עמי שיצא מהמדינה,איזה בן אדם נפלא שאהבת עמו הייתה נר לרגליו ורק השמאל הנתעב והבוגדני עשה לו רצח אופי,כמו לגולדשטיין ולעוד הרבה אחרים שלא זרמו עם האג'נדה של השמאל!!!
בן גביר הוא...
מני | 24-03-2021 18:31
בן גביר הוא תומך טרור. עד שנפטרנו מהיבא יזבק אוי לבושה נתקענו עם בן גביר .
אין הקצנה...
רמי | 24-03-2021 18:16
אין הקצנה בבן גביר? תגיד אתה עיוור? יש לו תמונה של ברוך הרוצח בבית!!! / אני הצבעתי בנט בגללו חזק ואמץ הרב עידו פכטר העם איתך
90
לצערי רבי עידו...
טל | 24-03-2021 17:58
לצערי רבי עידו כתב כאן דברי רכילות קשים , נטולי ליברליות !! שרק מרבים שינאת חינם , חבל מאוד. שים לב , הוא זה שבמאמר מטיף שינאה כנגד בצלאל המדהים ושותפיו , ואחכ מאשים אותו בהפצת שינאה חו !! כל הפוסל במומו פוסל !!!, הלוואי עליך את הליברלית והכבוד ההדדי שבצלאל נוהג במתנגדיו, בנט שאתה כל כך מעדיף אותו על פני בצלאל , עד שאתה רוצה להחליף מגזר, הוא זה שבמהלך הקמפיין כינה בכינויים לא מכבדים את בצלאל כמו קיצוני ילד כאפות ועוד , ואילו בצלאל בכל מהלך הבחירות הזה שמר על כבוד הדדי , וכיבד את הציבור שהוא מייצג . חבל שאתה לוקח לך דרך של הכפשה של האחר , אני הצבעתי לבצלאל גם בשביל ליברליות אמיתית מתוקנת, שמצד אחד מכבדת את האחר, ומצד שני עומדת איתנה על עמדותיה . כואב הלב על הרכילות הקשה שלך.
91
לא יכול? אתה...
עומר | 24-03-2021 18:15
לא יכול? אתה גם לא חייב!!!
92
אף אחד לא...
אנגל | 24-03-2021 18:15
אף אחד לא חושב כמוך הרב עידו ומי שגרם לכך שבן גביר ילך בנתיב מסוים זה בגלל הסבל שעוברים יהודים בשומרון עכשיו כשאדם נכנס ליהיות שר ההנהגות שונות יש יותר מחשבה וזה לגיטימי. מעניין שהרשימה המשותפת לא מפריעה לך ולשכמותך וחבל שיהודי כמוך לא שותק
93
פשוט לך תזד**ן,...
יאללה | 24-03-2021 18:18
פשוט לך תזד**ן, דתי ליברלי-דתי חילוני
לא ואתה,...
מור | 24-03-2021 18:32
לא ואתה, ממש הראית לנו מה זה יהודי אמיתי לרמה הזו כל יהודי צריך לשאוף
94
הרב מאוכזב שפעם...
הרב דון | 24-03-2021 18:22
הרב מאוכזב שפעם ראשונה ששמענו פוליטיקאי ביום הצלחתו עושה קידוש השם ומברך בשם ומלכות לפני עם ישראל על הצלחתו. הרב לא מבין למה הציבור הדתי לא הצביע למפלגה עם בן של רב קונסרבטיבי ואישה שמקדמת נישואי להטבים בימים שבגץ רוצה להחליט להלכה מי יהודי, השם ישמור. הרב צריך לרוץ ולבדוק את רבנותו כי בטענותיו פה הוא לא קבל על הציבור אלא על ההלכה עצמה כאילו צריך להתבייש בה חו כי היא לא עומדת בסטנדרטים הגבוהים של הגויים?!
הכפייה גם...
הערבוב בין דת ומדינה הוא דו כיווני | 25-03-2021 14:00
הכפייה גם דו כיוונית.
95
אב אידיוט! אם...
אכפתלי | 24-03-2021 18:23
אב אידיוט! אם זו היתה חשיבה של אבותינו כשנכנסו לארץ,- לא היתה לנו טרץ. מה בסכ רוצה בן גביר וסמוטריץ'. לממש את נבטל6תי6 לבוחריו והם: ביטחון בדרום ובמזרח מפני בדואים ופלסטינים טרוריסטים. מה לא נכון הלכתי לחשוב כך?
96
לא כול אחד הוא רב ולא כל אחד יאמר את דעתו בתו
יצחק | 24-03-2021 18:26
לצערנו סרוגים נותנת במה לכל אחד שרוצה להביע את דעתו בתורה, בכל תחום מומחה. הסטזארים אינם ממוחים.
97
לא מעניין ...
דני | 24-03-2021 18:30
לא מעניין
98
מי שמך לראש...
נתי אלי | 24-03-2021 18:34
מי שמך לראש ?? עידו הכלומניק
99
מי זה היצור...
שמעון | 24-03-2021 18:42
מי זה היצור הזה?
100
רב של בי"כ שבו החזן מפריע לחברה לדבר
נתנייתי | 24-03-2021 18:45
ממש אסון שהציונות הדתית אשכרה דתית ולא כמו שחינכו אותנו אנשי הפועל המזרחי שיהדות זה סתם פולקלור לא מחייב ושאפר לעקור כל חלק ממנו כדי למצוא חן בעיני הסמאל שונא היהדות. אני חרדי לאומי ששמח שגדל שתוך הדתיות לייט שאתה וחביריך הנלוזים והעקומים החריבו ובה ניצלתי וחזרתי בתשובה ליהדות כהלכה ולא לפי מה שייתן כותרת יפה בידיעות כרב מכיל ומקבל. בושה שאתה בכלל עם כיפה.אתה יותר רפורמי מהרפורמים
כל מילה בסלע
צודק | 24-03-2021 20:41
אשריך
101
התנשאות הכללה והוצאת שם רע
דוד בן מאיר | 24-03-2021 18:56
כמו שאומרים כופרי הדמוקרטיה - לך! - גם אני אומר לך, המתנשא ומייחס לעצמו כל מידה טובה ולחולקים עליך כל מידה רעה: לך, כי אתה רוצה ללכת. ממש לא נפלתי מן הכסא. מסתמא לא הצבעת לציונות הדתית. למה מתנשא? כי אתה חושב דאתה יותר כלל ישראלי מן הרב חיים דרוקמן, יותר אוהב אדם? קצת צניעות.
102
בקיצור אתה רפורמי...
נתי | 24-03-2021 18:58
בקיצור אתה רפורמי למה ללכת סחור סחור לנסות להסוות את עצמך
103
את הפח טר...
יוסי כהן | 24-03-2021 19:00
את הפח טר הזה צריך צריך לכנות רבישוף. נוצרי עם כיפה
104
מודד
עמית | 24-03-2021 19:06
לא נורא הרב פכטר היסתדרנו עד עכשיו ונמשיך להסתדר, במגזר, בלעדיך. חשבת כבר על שם למגזר החדש והלא מתנשא אל מתחסד. ביננו לא ממש בדקת את עמדותיו של סמוטריץ' אפילו לא של בן גביר...
105
מי שואל אותך...
שב בשקט | 24-03-2021 19:06
מי שואל אותך ? עבמ מעניין יותר ממך .
106
לא הבנתי? לתת...
יקיר | 24-03-2021 19:10
לא הבנתי? לתת לערבים זכויות שוות? ומה יהיה ביום בו הערבים יתקפו? האם חברי הכנסת הערבים הנבחרים שנתנו להם מקום שווי זכויות יתהו לנו להלחם חזרה באויב? וודאי שמגיע להתייחס עליהם כבני אדם שנבראו בצלם אלוקים, לדאוג לכל צורכיהם, אך לא כאזרחים שווי זכויות, אלא כגר תושב
107
ברור שאתה לא...
סאלח | 24-03-2021 19:15
ברור שאתה לא מאמין בתורה אתה רפורמי
108
חתיכת בישוף נוצרי...
מומי בת ים | 24-03-2021 19:22
חתיכת בישוף נוצרי מסריח הרב שלך זה גלעד קריב
כומר או שייח
צודק | 24-03-2021 20:40
תעבור דת
שם...
עופר | 24-03-2021 19:52
שם רשעים ירקב אל תזכיר את הנוצרי רפורמי באתר הזה,הוא סתם מתועב וחסר צורה
109
תמיד היהודים הסתדרו בקרב גויים ועכשיו הזדמנות
חגי | 24-03-2021 19:36
עכשיו הזדמנות פז לקיים את המתינות ובניית אמון ביננו לבין החיים בקרבנו. שיתקרבו בן גביר ועבאס בשילוב עוד מבוגר אחראי-גנץ? ויתנו לערבים שרוצים לחיות ביחד את הכח לשנות ולשלוט באוכלוסיה שלהם..... יש פה הזדמנות וצורך כדברי הרב לבנות אמון במתינות ובפיקוח...
110
אינני מתווכח על...
מיקי | 24-03-2021 19:37
אינני מתווכח על דעות, חבל שאתה פוסל בעלי דעות מסוימות. בכל מקרה מכיוון שכמעט כולנו רוצים לבישאר אחים - תוכל למצוא את עצמך במיגזר הקיבוץ הדתי. חילוקי דעות לא צריכים להביא לפסילת אנשים או מיגזר.
111
נו
ט | 24-03-2021 19:38
בגלל זה אתה ובני לאו עובדים כבר שנים על הקמת מגזר רפורמי במדינת ישראל, ומנסים לטעון שזו דרך ציונית דתית. הציבור הצביע נגדכם- שלא יטוש ה' עמו. בהצלחה באמריקה
112
לא יודעת מי...
אמרת די | 24-03-2021 19:43
לא יודעת מי זה - אבל יאללה בי!
113
היית ציונות דתית...
רפאל | 24-03-2021 19:43
היית ציונות דתית ולא ידענו אדוני?? מה הראיון הבא פה אחרי זה, עם כבוד הרב סטלה ויינשטיין?
114
הרב עידו פכטר...
יואב | 24-03-2021 19:44
הרב עידו פכטר חזק ואמץ! טוב שיש עוד קולות מתונים ושפויים כאלה בין הסרוגים
115
בני לאו2. ממש...
לכו כבר | 24-03-2021 19:45
בני לאו2. ממש רק חיכינו למוצא פיכם...אתם לא מייצגים אף דתי לאומי ממיחא, למי אכפת חח ביי.
116
היום כל רפורמי...
אמיר | 24-03-2021 19:46
היום כל רפורמי קורא לעצמו רב. אתה לא ראוי להקרא רב.
117
הוא להטבי?? ...
??? | 24-03-2021 19:47
הוא להטבי??
118
מי זה ולמה...
?????? | 24-03-2021 19:49
מי זה ולמה הוא מעניין ?
119
ישר כוח לרב פכטר המציל את היהדות בעיני.
ימותו הקנאים | 24-03-2021 19:51
הדרך הלאומית אימונית מובילה לאבדון... חברים שלי בזכויות אבות, גרושים חילונים בתל אביב, התלהבו מהבטחות של סמוטריץ. יתר הסחורה לא משנה להם. אבל סמוטריץ כבר שוכח את הבטחות הבחירות שלו. אני הצבעתי יז ירון זליכה, כפתק לפח, כמחאה כי הכל מלא פמיניזם קיצונית הדוגלת בעדות שקר...
זה רב שמואלני
מה הסיפור? | 24-03-2021 20:39
סוג של חילוני
120
מילים כדרבנות! ישר...
משה | 24-03-2021 19:51
מילים כדרבנות! ישר כוח הרב פכטר!
121
עוד פסיכי חדש...
דוגו | 24-03-2021 19:54
עוד פסיכי חדש
122
היית אומר מהתחלה...
רחמים | 24-03-2021 19:58
היית אומר מהתחלה שאתה ליבראלי, זה היה חוסך ממני לקרוא את הכתבה. הבעיה היא שהיום מחלקים תואר רב למי שיש ידיעות בתורה ואפילו שאין לו את המידות המתבקשות לכך.
... אבל...
. | 25-03-2021 9:54
... אבל בבני ברק עוד סופרים את הגויות ... גם של אימך הנפקנית בשקל ....
לך לכל...
בני | 25-03-2021 7:10
לך לכל הרוחות חולה נפש שמאלני,הגיע הזמן להיכנס למחלקת קורונה להרדמה של מפיץ הנגיף,חולירע
... כי...
גם לאל קשה עם השקר , הצביעות , המוסר הכפול ... של כל הטובלים ושרץ בידם ... | 24-03-2021 20:34
... כי הרבנים החרדים הם סמל לנקיון כפים , יושר , מוסר , וצדק ... לא פלא שאפילו השם הכה בחברה החרדית ללא רחם במגפת הקורונה ...
123
מצטער שהמציאות טופחת...
חי בהם | 24-03-2021 20:04
מצטער שהמציאות טופחת על פניך... בה האמת בסוף יוצאת לאור וכל השקר נפלט החוצה!
... אתה...
אתה צודק ... | 24-03-2021 20:31
... אתה מתכוון להפסד הנוסף של נתניהו ושותפיו הטבעיים ... אלה שרובם לא עושים צבא , לא משלמים מסים , אבל רוצים קצבאות , הטבות והנחות ...
124
זה אדם ערכי!...
מוישיק | 24-03-2021 20:09
זה אדם ערכי!
ערכי? מלא בערך של דעת חילונית
לא מבין | 24-03-2021 20:38
רפורמי חילוני
125
אז יאללה ביי.......
ניצן הורוביץ | 24-03-2021 20:19
אז יאללה ביי....
126
כבוד הרב בא...
עמית | 24-03-2021 20:21
כבוד הרב בא נסכם כך- אתה לא חלק מהמגזר. בבקשה מעכשיו תפסיק לכתוב באתרים ובעלונים של המגזר. שמח שהסכמנו
127
תודה שלום נסתדר בלעדיך
שמואל | 24-03-2021 20:21
הרב שבכל עלון הצליח למצוא עוד הלכה שאפשר פחות לקיים מכנסייפם לנשים כיסוי ראש ועוד כהנה וכהנה הליברל הגדול שלא מסוגל לחיות בצידם של רבנים שרחמנא לצלן לא מוכנים להעניק זכויות שוות לחד מיניים נגד ההלכה המפורשת של ואהבת לכל סוטה כמוך. אל תטיף בשער אתה יכול ללכת לאיזה מחנה שבא לך נסתדר
128
לא מכיר אותו...
דוד | 24-03-2021 20:27
לא מכיר אותו ומוכן להתערב שהוא רפורמי
129
לך לעזה
רועי | 24-03-2021 20:32
תתפוצץ שם ותצביע רעם כי זה המגזר שלך
130
יארפורמי
עמית | 24-03-2021 20:36
לא קשור ליהדות לך מהעם אתה רק מזיק
131
אה, נכון, שכחתי.. לפי...
יהודיה ושמחה בכך | 24-03-2021 20:40
אה, נכון, שכחתי.. לפי דבריך התורה שלנו מאוד קיצונית וברוטלית... נכון... גם המן אמר לאחשוורוש את אותה טענה כשלך- ישנו עם אחד מפוזר ומפורד... למה להיפרד?! בוא נתערבב עם הגויים... למה להיות כאלו מסכסכים? למה לא נתחבק ונתחתן עם הערבים?! איך א-לוהים מצווה אותנו להיות מבודלים מכל עם? ו'קדושים תהיו'? אוי ווי!! אדוני הרבאי ... אני מוצאת את עצמי מודה לה' יתברך שאתה נמצא במיעוט.זה החלק הכי משמח מתוכן מכתבך.
שוב אותו...
מנדי | 25-03-2021 7:09
שוב אותו נאלח שמאלני ארור,מה יהיה איתך חולה נפש? אתה חיב טיפול בחשמל למוח,אולי יצליחו להחזיר לך פרומיל מהמוח, דביל וחסר חשיבות,שמאלן מכוער עם פני חזיר,לך לכל הרוחות,אפילו ההורים שלך זרקו אותך,כי אתה חולה נפש,
... את...
הצדקת ... חביבת האל ... ממש קדושה ... | 24-03-2021 20:52
... את ממש אור לגויים ... עוד קדושה כמוך ... והשמיים יתהפכו עלינו ....
132
איזה כיף ללקק...
טורי טימרמן | 24-03-2021 20:43
איזה כיף ללקק את ה..... של התקשורת והשמאל.....
133
עוד איזה...
יהודי | 24-03-2021 20:49
עוד איזה שמוק שמדבר. כמו שמאלן עוף מהארץ הזאת
134
בושה וחרפה. את...
משה זיכמר | 24-03-2021 21:11
בושה וחרפה. את הרב עידו פכטר הערכתי מאד. אבל עכשיו כשעמדותיו פוזלות מימינה שמאלה, הרי שברור לאן שייך את עצמו. מכאן הדרך קצרה וסלולה לקונסרבטיבים ומשם קצר מאד לרפורמים. מי שמאמין בדרך הזו שלך שילך איתך, רק תביט ביהדות ארהב.
135
עוד פעם מחליף...
זוכר | 24-03-2021 21:12
עוד פעם מחליף מגזר כבר עשית את זה...אולי יעוץ מקצועי יעזור....https://mobile.srugim.co.il/article/379369
136
עידו צר לי...
משהו ענייני בלי לרדת רמה ולקלל | 24-03-2021 21:20
עידו צר לי לאכזב אותך, אבל הצדק עם ה' ותורתו המתוקה שנתן לנו עי מנהיגי ישראל, קרי, הרבנים שמעבירים המסורת מדור לדור. זה שאתה ושכמותך במיעוט זה רק מחזק אותי שה' מקדם את הגאולה קמעא קמעא ולאט לאט אתה ושכמותך לא רק תהיו מעט אלא תיעלמו, ובמקסימום נשאיר אחד במוזיאון זכר ל... שיהיה מה לספר לנכדים בזמנו..
137
נאד נפוח.מי אתה?ולמה...
ירמיהו | 24-03-2021 21:27
נאד נפוח.מי אתה?ולמה דעתך חשובה? לא בחרתי סמוטריץ אבל מה הבעייה עם בן גביר?? כולכם צבועים שצועקים כהניסט אבל עם המשותפת שאינה מכירה בזכותינו להתקיים פה.אין לכם בעייה. אתה ושכמותך לכו חפשו מי ינענע אתכם.
138
מעולה. שהרב יצא.
יהודי נורמלי | 24-03-2021 21:31
המתינות של המפדל?! שר התחבורה פנקס ניסה לחוקק חוק איסור לנסוע בשבת ברכב פרטי! המפדל הפילו ממשלה על חילול שבת של ראש הממשלה. איפה הגזענות של הציונות הדתית? כי האלוהים הכל יכול, הלוא היא האקדמיה, קבע מה גזענות ומה לא?
139
אתה כל כך צודק-פשוט מזמן אינך שייך
יב"א | 24-03-2021 21:36
מזמן נדמה לי שאתה מתאים לבני לאו מתומכיו של בני גנץ. כנראה שם מקומכם, אז תפסיקו לבלבל לנו את המח עם החדת שלכם
140
בגלל כל אחד...
מ.נ | 24-03-2021 21:49
בגלל כל אחד ואחת מכם שיוצאים בהצהרות ההזויות האלה אנחנו כל העם הלך לבחירות ארבע פעמים. תקציבים נעצרו, כספים בוזבזו העיקר שהחילוני לא ישב עם הדתי והציוני לא ישב עם השמאלני. די כבר. חינוך אתה יודע? לא חייבים לחשוב אותו דבר אבל חייבים לכבד ולבוא לקראת כל אחד. לצאת בהצהרות כאלה זה בסדר כשזה על המגזר שלך? אנחנו עם אחד כולנו. כל אחד צריך להתפשר ולהבין שהוא צריך לרדת מהעץ הגבוה שלו ובמקום לומר לבוחרים עם מי הוא לא מוכן לשבת לחשוב על טובת העם והארץ ולהתגמש ולהתפשר. בושה שזה מה שהילדים שלנו רואים. כל מי שמקבל במה אומר את הדעה שלו ועם מי הוא לא מוכן לשחק. גן ילדים מנוהל טוב יותר.
141
לך
פשוט | 24-03-2021 21:51
מדוע אתם נותנים במה לכותב הזה? אף אחד לא מכיר אותו והוא לא מייצג שום דבר חוץ מאת עצמו....
142
דת זה מנגנון...
עמי | 24-03-2021 22:01
דת זה מנגנון שליטה בקבוצות מוחלשות, כך את דעות הרב כהנא ואת החלטות ועידת ואנזה וכל ההבדל גרמנים יהודים ויהודים ערבים והינבץה דעות אלו זה המיינסטרים של הדתיים, אגב לזכות הגרמנים הם שרתו ביחידות הקרביות שלהם לא כמו סמוטריץ וחבריו שהשתמטו מצהל
... מרושעת...
האמת מכוערת וזקנה ... | 25-03-2021 0:07
... מרושעת אולי ... פסיכית ממש לא ... יש הרבה קווי דמיון , לך תתעניין איך היטלר עלה לשלטון , מה הבטיח לציבור , איזה חוקים קידם ... ואולי תבין למה סגן הרמטכל בשעתו אמר לך שהוא מזהה תהליכים ... ויש לא מעט ניצולי שואה שראו בחוק הלאום את תחילת התהליך הפעיל של ההזיה הזאת ... והכי חשוב אל תשכח מה קרה בסוף לרייך השלישי ...
מנוול השואות...
תמם | 24-03-2021 22:47
מנוול השואות מרושעות ופסיכיות
143
נו אז תצביע למרצ זה הכיוון שלך
מד | 24-03-2021 22:17
שמאל
144
כל הכתבה הזו...
חיים | 24-03-2021 22:22
כל הכתבה הזו היא שינאה לרוב הציבור הדתי לאומי, העיקר הוא טוען שסמוטריץ מפיץ שנאה
עכברוש שמאלני,...
בני | 25-03-2021 7:06
עכברוש שמאלני, למה אתה מטנף את אתר סרוגים,שמאלן עלוב ומיתרומם,,חסר מנוחה,אני מבין שמאז שבן הזוג שלך היתפגר אתה לא מוצא מנוחה,יצור עלוב וחסר מוח,כבר לא נישארת תחתית לרדת אליה,אתה במקום הכי שפל ונמוך מבחינת הטינופת שיכול בן אנוש להגיע,מגעיל וחולני,שתדע הרבה צער,ומכאוב ללא הפסקה,
... ...
מגלגלי העיינים ... מנשקי המזוזות.. אוהבי האדם .... איכס , גועל נפש | 25-03-2021 4:28
... שמעת פעם את סמוטריץ ? הפטריוט הגדול שבקושי עשה צבא , ההומניסט הגדול שקשה לו שאשתו תלד ליד ערביה , ובמיוחד שופע אהבה לבעלי חיים ... ראה מצעד הבהמות ...
145
הערכה וכבוד גדול...
אני | 24-03-2021 22:24
הערכה וכבוד גדול לרב פכטר. זה איש ישר ונקי כפיים אשר ירא את השם.
146
המגזר הדתי התרחק...
אני | 24-03-2021 22:25
המגזר הדתי התרחק מדרך הישר, והוא מרבה בשינאת חינם.
147
זבשך נשמה. תודה...
ששון | 24-03-2021 22:34
זבשך נשמה. תודה שהבעת את דעתך. מוזמן לחפש מגזר אחר
148
פכטר אתה יותר...
אבי | 24-03-2021 22:44
פכטר אתה יותר קרוב לרפורמים מאשר לציונות הדתית
אז כנראה...
ירא שמיים | 25-03-2021 13:36
אז כנראה שהרפורמים הרבה יותר בני אדם ישרי דרך ומכבדים כל אדם באשר הוא אדם. אין אף אחד שהוא נעלה על מישהו אחר, כל אחד בדרכו ובחייו, ולקרוא כאן מה שחובשי הכיפה כותבים והסגנון שלכם בבקשה הורידו הכיפה מהראש אתם מביישים אותה.
149
רב שמוכן להכיל...
חשבון נפש עושים מול ה' | 24-03-2021 22:46
רב שמוכן להכיל ולקבל הכל רק לא את המגזר ממנו הגיע היות שלא הצביעו כמו שהוא רואה לנכון והכל בשם הליברליות והפלורליזם. זה נשמע כמו שיח של שנאה ופילוג.
... אז...
אז אולי הגיע הזמן ? | 25-03-2021 4:29
... אז אולי באמת תעשו פעם ?
150
בה . תוצאה...
תהלה | 24-03-2021 23:03
בה . תוצאה מרשימה לציונות הדתית. הגיע הזמן שלציבור כל כך איכותי יהיו נציגים ראויים כמו בצלאל סמוטריץ ! אבל תמיד יש משביתי שמחות. next
... תשימי...
. | 25-03-2021 12:51
... תשימי את במנוש... כי הסירחון... עד לב השמיים
- שים...
זקלין כריסטופר | 25-03-2021 11:54
- שים חומר סתימה לחור של המיכל שלך כיון שהמיץ של הזבל נוזל/זולג החוצה ומלכלך ומסריח.
את יודעת...
יאיר | 25-03-2021 9:08
את יודעת על ברוך גולדשטיין רק מה שהתקשורת רוצה שתדעי, אל תשכחי את זה. אני יודע שאני לא יודע מה היה שם באמת.. ומי ששטוף מח לא רואה מעבר לכותרות העיתונים
... כל...
גם את מאד איכותית ... זבל | 25-03-2021 4:31
... כל כך איכותי , סמוטריץ המשתמט השקרן ובן גביר עם תמונת הצדיק גולדשטיין בסלון...
151
כמה פעמים אפשר לפרוש מהציונות הדתית
דניאל | 24-03-2021 23:08
כבודו כבר הודיע בעבר שהוא פורש מהצד וכסימן לכך בוחר בכיפה בצורה אחרת. כמה פעמים אפשר לעזוב שוב ושוב את אותו מקום, ולכתוב שוב כתבות באתרים (כלומר, פוסט שמיועד לאתרים) על הצעד החדש?
קוראים לזה.....
...... | 24-03-2021 23:33
צומי
152
......
עידו יקירי..... | 24-03-2021 23:31
שחרר אותנו...ולך...אנחנו נסתדר היטב
153
מילים כדורבנות. הלוואי...
ניבה גלבוע | 24-03-2021 23:33
מילים כדורבנות. הלוואי שיצליחו לחלחל לאחרים, ולעזור ליצור כאן חברה שוויונית, סובלנית, בה אדם מכבד את רעהו מאפשר ועוזר לו לחיות בדרכו. הלוואי שיהיה קץ לשנאה לתוקפנות לשיסוע ולעוינות. הלוואי שיפתח כאן דף חדש אופטימי ונעים יותר.
154
את החשבון נפש...
אבא | 24-03-2021 23:51
את החשבון נפש שלך תעשה עם עצמך. לא כולם צריכים לקרוא את החשבון נפש שלך.
155
לא הצבעתי לסמוטריץ...
שי | 25-03-2021 0:05
לא הצבעתי לסמוטריץ אך שכנעת אותי להצביע חו בפעם הבאה! תודה
156
עידו פכטר הוא...
נהוראי | 25-03-2021 0:17
עידו פכטר הוא פרובוקטור, ואנשים חשים מקשיבים לחידושיו כנראה הוא מאסכולת ישעיהו ליבוביץ ואברום בורג.ספר במדבר - פרק ל״ג - פסוק נ״ה, פירוש אור החיים: ואם לא תורישו וגו' והיה וגו'. לדבריהם ז''ל (מגילה י:) שאמרו כל מקום שנאמר והיה הוא לשון שמחה כאן נתכוין לומר שהגם שהם יותירו אותם לצד הרצון והשמחה בהם לצורכיהם הוא מבשרם שיהיו לשיכים וגו': וצררו אתכם על הארץ וגו'. פירוש לא מלבד שיחזיקו בחלק מהארץ שלא זכיתם בו אלא גם חלק שזכיתם בו אתם וישבתם בו וצררו אתכם על חלק שאתם יושבים בו לומר קומו צאו ממנו, ופירוש תיבת על כדרך אומרו (כ' כ''ד) על אשר מריתם פי על אשר לא קדשתם (דכרים לב נא):
פששש....... ...
זקלין כריסטופר | 25-03-2021 11:52
פששש.......
157
זה מה שקורה...
מאור | 25-03-2021 0:26
זה מה שקורה כשמצביעים אסטרטגית- התוצאות מתעוותות לגמרי. לסמוטריץ' אין מספיק קולות בציונות הדתית בכדי לעבור בבטחה את אחוז החסימה. הציונות הדתית כבר מזמן לא מגזר אחד ורוב אלו שמגדירים את עצמם ככאלה קרובים יותר לבנט מאשר לסמוטריץ' ורשימתו.
זה ממש...
מתן | 25-03-2021 8:34
זה ממש הפוך. סמוטריץ בלי בן גביר ונעם אפילו היה על גבול 4 מנדטים בסקרים. לעומתו בנט פנה לשמאלנים והרבה מהקולות שלו בכלל לא מהמגזר.
158
בדיוק קראתי את...
אורה בר לב | 25-03-2021 0:28
בדיוק קראתי את הצהרתו של אברום בורג יקירינו בעיתון הארץ הוא ממש מאוכזב וקרא לציבור להצביע למפלגות הערביות רק בימים האחרונים קראתי כמה כתבות בסרוגים מסכנתי: כל הכתבות בסרוגים מוטות לכוון מאוד מסויים, מנסים ללבות שנאה בעיקר נגד סמוטריץ ובכן המשיכו במלו המרץ לחרטט
159
לא! בבקשה! אל...
חלפון | 25-03-2021 0:47
לא! בבקשה! אל תעשה לנו את זה! אל תצא מהמגזר בבקקקשששהההה
160
מזמן החלפת לכיפה...
ישראל השעיר | 25-03-2021 0:49
מזמן החלפת לכיפה לא ציונית דתית אז מה אתה רוצה
161
אדון פכטר 1....
שאול | 25-03-2021 1:14
אדון פכטר 1. אני לא יודע מי נתן לך הסמכה לרבנות, אבל לא כל מי שלמד כמה הלכות, זה עושה אותו רב!!! 2. גם אני לא מעוניין שאדם עם דעות כשלך ייצג אותי. 3. זה שרוב הציבור בחר במפלגת הציונות הדתית , זה בשביל סמוטריץ ולא בגלל בן-גביר. 4. אם אתה לא מאמין בערכי התורה שהיא הבסיס לכל דבר בחיינו- אז שוב אני אומר, בדוק את דעותיך, הם אינן מתיישרות עם התורה (אאכ אתה רב רפורמי, אז זה כבר משהו אחר). 5. מפלגת הציונות הדתית, אינה עוסקת אך ורק בימין או שמאל, אלא הבסיס שלה הוא יסודות התורה - ואני מאווווד שמח שזה הבחירה העיקרית שמעסיקה את רוב הציבור שלנו. 6. אם ערכי המשפחה ונושא הלהטב אינם חורים לך, כנראה שהתורה שלנו, זו לא אותה תורה. בדוק עצמך היטב! זו לא הפעם הראשונה שדעותיך אינן מתיישרות עם אורייתא. תלמד, תגדל ואז תבין!
אתה יודע...
יהודי אמיתי | 25-03-2021 5:12
אתה יודע לקרוא? כנראה שלא להבין את מה שהרב מקריא לך כנראה שגם לא.
162
כנראה שבעקבתא דמשיחא,...
שאול | 25-03-2021 1:18
כנראה שבעקבתא דמשיחא, הבירור נעשה ברור יותר ויותר.
163
מרגש לפגוש רב...
רודף צדק | 25-03-2021 2:10
מרגש לפגוש רב מהציונות הדתית שמעדיף ערכים דמוקרטיים על פני אינטרסים - כל הכבוד!
הוא לא...
קובי | 25-03-2021 7:03
הוא לא רב,לא היה רב, ולא יוסמך לרב, אצל הרפורמים יש רבאי, והוא מסיטרא אחרא,ולא שיך
164
???????????????????????????? ...
Gil | 25-03-2021 2:59
????????????????????????????
165
נשמע שהשלב הבא...
אלחנן | 25-03-2021 3:09
נשמע שהשלב הבא שלו זה ללכת להיות רפורמי
זה כבר...
להוריד המסכות מהדתילונים | 25-03-2021 6:48
זה כבר השלב הקודם, השלב הבא: ירחם השם...... גם ימינה תהיה מדיי דתית עבורו
166
הרב פכטר צודק
שולמית אלוני | 25-03-2021 3:40
הוא מדייק למעט הדיבורים על בנט בסוף. אני חוששת שהוא יותר קרוב אל סמוטריץ' מאשר אל חילי טרופר!
167
מי אתה בכלל...
ער | 25-03-2021 4:44
מי אתה בכלל שתגיד לנו או לכל אחד מה להצביע ליצן שמלאן. סע תן גז כל אחד יצביע מה שהוא רוצה
168
זה בסדר אף אחד לא מחפש שותף כושל... אתה יכול
תרגיש טוב | 25-03-2021 5:15
לרוץ בעצמך לכנסת ונראה אם יהיה לך מניין של מצביעים, אגב אתה בטח תשמח במרץ שיענו לדעותיך הליברליות , אז שלום ולא להתראות
169
סוף סוף קם...
אופטימיות קוסמית | 25-03-2021 5:35
סוף סוף קם צדיק בישראל!! ישר כח לא מובן מאליו... שהגמל סוף סוף ראה את הדבשת של עצמו! דיי לשנאה ולגזענות אנחנו.. היהודים מתלוננים על אנטישמיות, בעוד שאנחנו העם הכי גזען בעולםם!!!!
מאז שאחיך...
. | 25-03-2021 9:19
מאז שאחיך ספר לי עליך .... זבל
מתי אתה...
רוני | 25-03-2021 7:01
מתי אתה הפכתה להיות סנגור של מיתרוממים? זה לא רב,הוא סתם יצור חסר זהות שמנסה לתפוס כותרות ודבילים כמוך,
170
למה אתר סרוגים...
רועי | 25-03-2021 6:59
למה אתר סרוגים לא מורידים את המפגר ההזוי הזה? הוא לא מעניין,והוא יכול ללכת לכל הרוחות,לא דתי,לא שומר מיצוות,המעיל לא מועיל,הכובע לא קובע,הזקן בחינם,והכיפה 20 שקלים,אז תזיזו את היצר הרע הזה לא מוסיף אוירת חג,פרצוף של חולה נפש,לפני טיפול,
הגדרת עצמך...
יהודי טוב | 25-03-2021 13:29
הגדרת עצמך בדיוק , שונא אדם שכמותך. והאות על מצחך..
אתה כניראה...
בנצי | 25-03-2021 11:49
אתה כניראה חסיד שוטה של המפגר הזה,כדאי שתיתרחק ממנו הוא פוגע ביצורים חסרי ישע כמוך,
מי שמדבר...
רועי הגדול | 25-03-2021 8:07
מי שמדבר על יצר הרע, תראה מה אתה כותב.
171
אם זה רב...
בנת | 25-03-2021 7:15
אם זה רב שאמור לחבר, מי צריך רב כזה? חוץ מזה שהוא טועה, ולא חכם להבין, רוב הציונות הדתית הצביע לבנט. בנט קיבל יותר מנדטים, כמעט שאין לו מצביעים שאינם מהמגזר. לסמוטריץ הצביעו הרבה מאוד חרדים ואוכלוסיות שונות שאינם מהציונות הדתית שהביא בן גביר.
172
עידו פכטר. ...
יוסף | 25-03-2021 7:21
עידו פכטר. אמרו חזל אחרי רבים להטות. אתה אברום בורג של העת הסאת. יבוא יום ותיסע להפגנות בשבת במכונית ותתרץ זאת ב.. זה פיקוח נפש..
... שמעתי...
איזה טמטום ... | 25-03-2021 9:19
... שמעתי מרבנים פסיקות הזויות מזו ... הקוף של השכן יכול להדליק אצלך אור בשבת ...
173
למה הוא נשמע...
הדר | 25-03-2021 7:50
למה הוא נשמע לי רפורמי? העיקר מכיל את כל העולם ואת המגזר שלו לא.... למי אתה מנסה להתחנף? למרץ? לך לשם את אף אחד זה לא מעניין... אתה לא תהיה חסר למגזר, אתה יכול להיות בטוח.
174
מי זה העידו...
עוד אחד | 25-03-2021 9:04
מי זה העידו הזה ? בחיים לא שמענו עליו. למה צריך לפרסם את דעתו של כל צרוע וזב חוטם ?
175
הגיע הזמן שיקום...
מהמגזר | 25-03-2021 9:10
הגיע הזמן שיקום מתוך המגזר הדתי איזה מישהו במקום הרב עמיטל זל ויקים מפלגה דתית, ליברלית, רודפת שלום ומכבדת כל אדם באשר הוא אדם.
176
מאמר ראוי ומדויק
אריק | 25-03-2021 9:34
תודה לסרוגים
177
עוד פעם אתר...
יורגן | 25-03-2021 9:42
עוד פעם אתר סרוגים קטרא לרפורמי ארור רב? מה נסגר?
178
הרבה מאוד אחרים...
אוהד | 25-03-2021 10:02
הרבה מאוד אחרים התעוררו והבינו שזו הדרך, וכך צריך להראות, וכך גם נעשה ונעשה. כדאי לך לבחור בדרך זו.
179
מה הומו כמוך...
שחר | 25-03-2021 10:04
מה הומו כמוך מבין ב-דת?
180
אתה מאמין בכלל בתורת משה?
דוד | 25-03-2021 10:39
אתה מאמין בכלל בתורת משה?
181
שלום ממרומי גילי...
איך אמר הרב אני לא צריך למצוא חן ולהיות רב מטעםופשרן לגמרי בטח בעיניני דת | 25-03-2021 11:13
שלום ממרומי גילי אני יכול להגיד לרב שהוא יותר מלומד עבל יש ניסיון חיים שלימדו אותי הורי נצולי השואה ז,,לשבשביל להיות דתי ליט צריך ללמוד במקום חרדי בשביל לרדת ולכן התורה שלך לצערי לא שלי ועל זה נאמר דרכיה דרכי נועם וכל נתיבות שלום
182
כבוד הרב יכול...
יעקב | 25-03-2021 11:16
כבוד הרב יכול לעצום את העיניים ולהמשיך הלה קדימה מה אתה מתיפיף לנו כאן
183
בהחלט כבוד הרב...
זקלין כריסטופר | 25-03-2021 11:48
בהחלט כבוד הרב צודק. צריך לעשות בירור יסודי לאיזה מגזר הוא שייך. לאיזה זרם בעם ישראל. יש כמה זרמים כידוע. הנושא מעניין. בעה בלנד נמתין בסבלנות לתוצאות הבירור.
184
במדינת ישראל יש...
זקלין כריסטופר | 25-03-2021 11:59
במדינת ישראל יש רק 15-20% אנשים שהם באמת עם ישראל. מה אתך?. לאיזה עם אתה שייך?
185
עקוב אחר הפעילות...
זקלין כריסטופר | 25-03-2021 12:05
עקוב אחר הפעילות של סמוטריץ. עזוב את הכשלים בהתבטאויות לשוניות בראיונות מעת היותו צעיר וחסר ניסיון פוליטי ותקשורתי. האיש יהודי תורני וציוני נלהב עם פעילות עניפה לשם שמים למען תורת ועם וארץ ישראל. אל תפול ברוחך עקב ציחקוקי הלשון של אנשים בחזקת ערב רב. מי שבאמת ובתמים איכפת לו מתורת ישראל, ומעם ישראל האמיתי ( בסהכ 25-20% מסהכ אלה שמכנים עצמם עם ישראל/יהודים) ומארץ ישראל, ורוצה מדינה שתתנהל כיהודית, אזי ט, או ג, או שס ואחכ ימינה. הסיבה להצבעה דווקא ט, משום שהמפדל למעשה כעת לא משתתפת בבחירות. ימינה לקחו להם את הפתק. הבוחרים של מפדל (כגון אני) מתפצלים בין ט לימינה. מאחר וימינה הולכת יותר על הבטחוני והכלכלי ופחות מגזרי תורני, החלטתי ט שהיא מייצגת את המגזר התורני. נעזוב את ההתייחסות לאנשים הספציפיים. להתרכז במצע. בדרך. זה מה שחשוב. סמוטריץ איש ראוי. בן גביר, צריך ללמוד עוד הרבה לשנות סיגנון ולהפסיק את ההתלהמות כנגד הערבים. בזה אני לא אתו. הקבה בכבודו ובעצמו אמר ....לא אגרשנו מפניך בשנה אחת.... הם נמצאים פה בגלל שהקבה החליט על כך בגלל שאנחנו לא כל כך בסדר מבחינה תורנית וקיום המצוות. למען תורת ישראל ועם ישראל האמיתי (בניכוי 80-85% הערב רב) וארץ ישראל, ושהמדינה בעה תתחיל סופסוף להתנהל כמדינה יהודית. לכבוד אבותינו ואבות אבותינו עד אברהם אבינו ואולי אף עד שם בן נח, ואולי אף עד שת בן אדם וחוה ואף עד אדם וחוה.
186
אתה בטוח שאתה...
אמי | 25-03-2021 12:21
אתה בטוח שאתה רב?
187
הייתי בטוחה שאתה...
נעמי | 25-03-2021 12:25
הייתי בטוחה שאתה כותב לבנט להתפלג מסמוטריץ. בדקתי את התאריך כדי לבדוק מה נראה מוזר כאן. ואכן טעיתי. המאמר נכתב עכשיו, אחרי בחירות 4, אחרי שנפתלי כבר מזמן החליט להיות לא מגזרי, אחרי שהוא יצר שבר גדול במגזר. אחרי שהוא עשה מה שאמרת כעת, בדיליי של שנתיים.... ופתאום הבנתי: אתה לא מעודכן. לא מעודכן באי המגזריות של בנט ולא מעודכן בריצה של סמוטריץ עם נעם ובן גביר מלית ברירה. ולא מעודכן בזה שסמוטריץ הוא פרלמנטר חרוץ ורציני שיילחם גם בשביל מי שמתנגד לו, כדי שיהיה לו טוב במדינה. ואז...נחה דעתי. אתה מנותק ולכן כל מה שאמרת, זה פשוט קישקוש. מנותק.
188
זו לא הציונות...
סרוג | 25-03-2021 12:50
זו לא הציונות הדתית, לא דומה למפדל, בושה לכל אזרח שבחר האנשים מסוכנים לקיום מדינת ישראל.
189
עידו פכטר, לך!!!!!...
שאול | 25-03-2021 13:14
עידו פכטר, לך!!!!!
190
איך זה שכל...
שומר מוסר | 25-03-2021 13:27
איך זה שכל כך הרבה אנשים כאן שהם ודאי חובשי כיפה תומכים בגזען ובמעריץ של רוצח ההמונים ברוך גולדשיין. אוותר על כל שעל אם אוכל להציל חיי אדם אחד ולא משנה מוצאו ומינו. כי חיי אדם הם מעל הכל, ואתם חובשי הכיפה חסרי המוסר גורו לכם כי עין האלוהים נתנה בכם סימן. ואות קין על מצחכם.
@כוכב צבוע,מתנשא,שרלטן...
כוכב | 25-03-2021 14:22
@כוכב צבוע,מתנשא,שרלטן שכמוך.אני מאמין שכשנרצחים יהודים,אף פעם לא הגבת בצורה כזו.רוב הערבים הם כנגע הצרעת שצריך לעקור.מחבלים ,חיות אדם,רוצחי תינוקות ,ובוגדים.סוף סוף יש עכשיו מישהו שיעצור את ההידרדרות הזו לתהום.ערבי טוב זה ערבי ....וטוב מוקדם....
191
אומר הזוהר לימות...
עו | 25-03-2021 13:51
אומר הזוהר לימות המשיח יהיו הרבה רבנים שעבודה זרה תצא להם מהשרוול אני בתור אחד בוחר שס הייתי בוחר אם הייתי יכול בציונות אנשים נפלאים יהודים מתוקים וכל הפוסל יהודי במומו הוא פוסל
192
יאללה לך.לא תחסר...
עמרם בולדוג | 25-03-2021 14:01
יאללה לך.לא תחסר לנו
193
כל הכבוד!!! גם אני ורבים כמוך חושבים כך!!
יוני | 25-03-2021 14:18
כל הכבוד!!! גם אני ורבים כמוך חושבים כך!!
194
החרדלים כמו החרדים אוהבים רק את הכסף שלנו !!
רענן | 25-03-2021 14:21
החרדלים כמו החרדים אוהבים רק את הכסף שלנו !!
אתה טיפש...
אלכס | 29-03-2021 19:50
אתה טיפש כמו הבהמה הזה קורה לעצמו רב
פה פה פה
מכלוף | 25-03-2021 15:52
מה הם לא מייצרים כסף? רק אתה בכבודך ובעצמך? חלאס אם כל הכספים שהמדינה נותנת לערבים!
195
רוב מוחלט של רבני הציונות הדתית אמרו להצביע ט
יהודי עם שכל ישר | 25-03-2021 14:42
ומי שלא טוב לו, יום טוב לו.. עוד אחד שקופץ בראש..
196
לאומנים-תורנים נוהגים להסוות עצמם כ-
עפר | 25-03-2021 15:09
ציונים-דתיים לצרכי בחירות, למרות שבחיים הרגילים הם מסתייגים מהמינוח ציונות-דתית. אבל אמת היא שגם הציונות-הדתית שטופת הבלים.
197
בן גביר לא...
שבי | 25-03-2021 15:16
בן גביר לא בדיוק כוס התה שלי .אבל אחד כמוהו ימסור את נפשו למען עם ישראל בעוד השמאל והחנפנים הדתיים שלהם ממלאים פיהם מים כאשר חברי המשותפת מביעים תמיחה באוייב בזמן נלחמה נגדנו . כמו כן מותר לשנוא אוייב ואין בעייה עם ערבי שמזדהה עם מדינת ישראל אלה עם שוללי קיומה אם יש בעיות לטפל במגזר שום בעייה אבל מי ששולל את מדינת ישראל וחותר להשמידה .החוצה יש 22 מדינות בתרבות ובשפה שלו
198
מתייפייף זה ההגדרה
משה הצדיק | 25-03-2021 15:25
עוד איזה חולה שמרגיש נחיתי בגלל העמדות של הדת שלו אל מול התרבות המתירנית, ולא יודע להכיל את זה, וגם לא מספיק מאמין בדרכו. יאללה תחזור בשאלה במקום לחיות בסרט!
199
יאללך עידו לך הביתה
הרמב"ם | 25-03-2021 15:39
יופי אני שמח שאתה לא רואה אותך במגזר שלי, לך לכל הרוחות, יש הרבה הצעות עבודה בקהילות רפורמיות שמחפשות רב. לפי דעתי אסור לקבור אותך בבית הברות עם יהודים, והיין והפת של אסורים, אתה גם כופר בשלש עשרה העיקרי אמונה, ומנסה להתייפייף כל הזמן, אז יאללה לך מעמנו, וחפש לך מקום אחר.
200
ה"רב" פח-טר הזה רפורמי.
מ. רבינו | 25-03-2021 16:01
.
201
איני יכולה להיות שותפה למגזר שזו רמת השיח שלו
אורית | 25-03-2021 16:54
רואה את התגובות ונחרדת(לפחות 90% מהתגובות). מתביישת להיות שותפה למגזר שזו רמת השיח. דרך ארץ קדמה לתורה.
אולי כי...
אליה | 31-03-2021 8:08
אולי כי נמאס לנו שמישהו מנסה לתפוס עלינו פטרונות ולהחליט מהי הדרך הנכונה של הציונות הדתית. שבענו משכמותו כבר בימי הבית היהודי שהחליטו שאנשי עוצמה לישראל הם לא הציונות הדתית. מי שמכם???
נו באמת
מכלוף | 25-03-2021 21:57
המגיבים כאן פיהם וליבם שווים. הם לא משתמשים במכבסת מילים. והם גם לא משקרים בשם איזה ערכים שהם מקבלים את השונה וכל החרטות האלה של השמאלנים, שאפילו הג'ונגל לא יקבל אותם.
202
צריך אנשים מסכנים כמו עידו בעולם
רבי נחמן מירושלים | 25-03-2021 19:18
רק על ידי שאנחנו מזהים את הרוע והשקר בקיצניות שלו, אנו יודעים לבדוק אם יש בזה גם קצת בתוך ליבנו. וכאן דווקא על ידי החולים האלה שמתייפייפים בהקצנה אנו יודעים התייפייפות מה היא, ועד איפה אפשר להגיע
203
אולי שיתנו במה גם לגחמות שלי?..
נועם | 25-03-2021 19:47
.......
204
מציע לך לקצר...
הצעה | 25-03-2021 22:43
מציע לך לקצר שם המשפחה לפח
205
האיש כדרכו, מפלג ומשסה נגד הציונות הדתיתתתתתת
משה שמיר | 25-03-2021 23:36
האיש מדבר על פלורליזם חברתי דתי מגזרי בנוסח מפדלי של פעם, ומצד שני מפלג ומשסה נגד החרדלניקים נוסח סמוטריץ ובן גביר שזכו לשישה מנדטים.
206
הנה עוד רב...
Mikyjam | 26-03-2021 7:50
הנה עוד רב שמחליט שרק היהדות שלו שהוא מכיר היא הנכונה. פוסל את כל השאר בשם הפלורליזם. רב שוטה ותו לא, לא סקופ... אף אחד לא אמר שיש אינסוף פנים לתורה, אבל שבעים יש, הוא בחר באחד והלך רק איתו, זה עבודה זרה בפשטות.
207
מזמן לא קראתי כל כך לשון הרע על אנשים !!
למשה | 26-03-2021 10:15
איזה טיפוס אתה משה? הקנאה מעבירה אותך על דעתך ! בטוח שאינך מגיע לקרסולי עוד בן גביר ועוד סמוטריץ - איך אינך מתבייש לכתוב דברים כאלה, גם אם הם לא שירתו בצבא, אתה כנראה אחד חרדי עלוב ולא יותר.
208
לא מחזיקים אותך בכוח
סגרנו- אל תהיה שותף. | 26-03-2021 10:50
נשמח שתמצא מקום אחר לתשומת לב
209
בין ליברליות לשנאה
דודו | 26-03-2021 16:02
זכותך בהחלט לחשוב אחרת מסמוטריץ' זכותך גם להציג טיעונים לטבות דרכך ונגד דרכו של סמוטריץ', אבל לטעון שאינך בא מתוך התנשאות ואז לכנות את דרכו של סמורטיץ' 'קיצונית וברוטלית' זו התנשאות. ולא רק התנשאות זו השפרצת שנאה.
210
נראה לי שאם...
יוכי | 28-03-2021 15:35
נראה לי שאם אכן תעזוב, השמחה תהיה רבה. אתה הוא זה שמפיץ שנאה, התנשאות והסתה. כל הכבוד לסמוטריץ, בן גביר נועם. לך חפש לך מפלגה שמתאימה להתנשאותך, תמצא אותה בשמאל, גם הם כמוך, שונאים, מתנשאים ומסיתים.
211
הרב הזה חנפן...
רואה ללבב | 28-03-2021 20:47
הרב הזה חנפן רקדן מה יפית, סתם מחפש צומת לב ואולי רפא שכל..
רפה שכל...
חן | 30-03-2021 14:17
רפה שכל
212
תגובות מביכות נקלעתי...
מאיר | 28-03-2021 23:05
תגובות מביכות נקלעתי לכאן בטעות ומה רואות עניי ציבור דתי לאומי שירד לרמת שיח של רחוב בושה וחרפה
213
זה מעורר שנאה
תת | 29-03-2021 1:09
עצם כתיבת השורות שלמעלה מעורר שנאה ופילוג - האתה ליברלי ? עד שזה מגיע לקבלת הדתי האחר את החילוני אפשר לקבל זה ליברלי אבל קבלת עמדותיו של הדתי/חרדי את זה אסור לקבל לשם המילה ליברלי לא הגיעה .
214
אתה לא רב...
יבגני | 29-03-2021 19:48
אתה לא רב ולא נעלים אולי רב בריח תצביע לפיד או ליברמן
215
לך לקיבינימאד ...
נשר | 29-03-2021 21:00
לך לקיבינימאד
216
למה כל אחד...
חיים | 30-03-2021 6:15
למה כל אחד שמתראיין איפה שהוא חייב לומר איזה שטות כדי להתבלט ?? בושה לעם היהודי !!!
217
קןראים, לזה מזרוחניק.....
אלי | 30-03-2021 7:38
קןראים, לזה מזרוחניק.. ברוך שפטרנו
218
מי זה ...
מני | 30-03-2021 9:24
מי זה ההומו הזה שחושב שהוא רב כמו רפורמי עושה את התורה קרדום כדי לחפור בה התורה בראש ובראשונה מלמדת אותנו לאהוב יהודי ואת עם ישראל לא זכור לי שהתורה הפגינה סבלנות למחללי שבת לבועלי נידות ועובדי אלילים.
219
אני לא שותף...
משה | 30-03-2021 10:40
אני לא שותף לדעה הלכאורה פופולרית שלך
220
תהיה רגוע. ממש...
יהודה | 30-03-2021 17:23
תהיה רגוע. ממש לא מעונין להיות שותף איתך. מאסנו בכת הקרובה לרפורמים.
221
מי זה הפכטר...
הרב ירחמיאל | 31-03-2021 14:55
מי זה הפכטר הזה? מאיפה הוא צץ?
222
מתיוון
ידידיה | 31-03-2021 18:22
בחנוכה אני יזכר בך מתייון מצוי גועל נפש מרוכז
223
הפוסל במומו פוסל....
גיורגי רפאל | 31-03-2021 19:43
הפוסל במומו פוסל.