רצח בנשר: עורך דין כבן 70 נדקר בפתח ביתו - סרוגים

רצח בנשר: עורך דין כבן 70 נדקר בפתח ביתו

חשד לרצח בעיר נשר, הסמוכה לחיפה. עורך דין כבן 70 נרצח בדקירות בפתח ביתו בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

author-image
רצח בנשר: עורך דין כבן 70 נדקר בפתח ביתו
  צילום: מד"א מבצעי

חשד לרצח בנשר, הסמוכה לחיפה. עורך דין כבן 70 נרצח בדקירות בפתח ביתו בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו.

 

עוד באותו נושא

האב שרצח את בנו בן ה-14 נשלח לבדיקה פסיכיאטרית

ממד"א נמסר: "בשעה 06:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע בנשר. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 70 עם פציעות חודרות בגופו ללא סימני חיים וקבעו את מותו."

מדוברות מרחב חוף נמסר: "המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה".

חובש בכיר במד"א לאוניד ליאנסקי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

מדוברות מרחב חוף נמסר: "המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה".

הרוגה בתאונה בחיפה

בתאונת דרכים ברחוב נתנזון בחיפה נהרגה אישה כבת 60 לאחר שדלת תא מטען של משאית פגעה ברכבה

ממד"א נמסר: "בשעה 06:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על ת.ד בין משאית לרכב פרטי ברחוב נתנזון בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נהגת הרכב, אישה כבת 60 שנלכדה ברכבה כשהיא ללא סימני חיים וקובעים את מותה."

פראמדיקית מד"א סינטיה קאופמן סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה. חלקו הקדמי של הרכב הפרטי פגע ברמפת ההרמה הפתוחה של המשאית והנהגת נלכדה כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה קשה בפלג גופה העליון. במקביל לפעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הפשיעה בחיפה כל הזמן עולה מדרגה והמשטרה ??
אייל | 24-03-2021 8:14
איפה המשטרה??