סמוטריץ' לסרוגים: "נצא למפקד של הציונות הדתית" - סרוגים

סמוטריץ' לסרוגים: "נצא למפקד של הציונות הדתית"

בראיון ראשון לסרוגים לאחר פרסום מדגמי הבחירות, בצלאל סמוטריץ' אמר כי "אנחנו מחויבים לאחדות, ונצא למפקד של הציונות הדתית הכי מהר שאפשר. נקרא לכולם להצטרף לרוח הגדולה הזו ולהיות שייכים"

author-image
סמוטריץ' לסרוגים: "נצא למפקד של הציונות הדתית"
  (צילום: סרוגים)

לאחר פרסום המדגמים וההישג המשמעותי של מפלגתו, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הציג הלילה (בין שלישי לרביעי) בראיון לסרוגים את תכניותיו ליום שאחרי הבחירות – שלדבריו כוללות מפקד בקרוב.

"זה לא הישג שלי, זה הישג של תנועה גדולה, וראינו כמה הציבור מסביב, חרדי, מסורתי, חב"ד ובעלי תשובה מצטרף ומתחבר לרעיון שלנו, כמה כוח יש לזה" אמר סמוטריץ' על התוצאות של הבחירות. "כמה כוח יש לביחד. אלפי מתנדבים, לא היה דבר כזה באף מפלגה, ששטפו את הארץ בהתנדבות, לא קיבלו שקל, עם אמונה גדולה, עם רוח גדולה עם תלמידי חכמים שמובילים".

עוד באותו נושא

צפו: מטה הציונות הדתית חוגג את תוצאות המדגמים

לדבריו, "אנחנו מחויבים לאחדות, אנחנו נצא בעזרת ה', למפקד של הציונות הדתית, הכי מהר שאפשר, ונקרא לכולם להצטרף לרוח הגדולה הזו, להיות חלק, להיות שייכים, ומיד אחר שותפות לעיצוב, לבנייה, מכל הזרמים והגוונים ובתי המדרש השונים, ובעזרת ה' אנחנו מתפללים שהקב"ה יתן לנו את החכמה ללכת ולראות את הטוב שבכל תפיסה ובכל זרם, ולתת את המקום".

"אני משתדל להיות ראוי לאמון הזה" הוסיף ואמר. "אני מרגיש כבד מאוד על הכתפיים, להיות חלק מעם ישראל ומהציונות הדתית שמנהיגה מהפכות במדינת ישראל".

כשנשאל לגבי המסר לחברים בימינה, סמוטריץ' אמר כי "אנחנו אוהבים את כולם ומושיטים יד לכולם ומקווים שנזכה לעבוד כולם ביחד שתקום הכי מהר ממשלה חברית, טובה הומוגנית, עם מכנה משותף שטוב לעם ישראל, כל אחד עם היכולות שלו ונעיף את מדינת ישראל קדימה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מישהו מאמין לו
מושיק | 24-03-2021 4:03
הלוואי, עד היום הוא רק דיבר
2
הישג שיא למפלגה חדשה
לילה של נצחון | 24-03-2021 8:13
הוא עוד יהיה ראש ממשלה. סמוטריץ תותח.
3
בסד כל הכבוד לסמוטריץ! העם...
פנחס יפה | 25-03-2021 16:53
בסד כל הכבוד לסמוטריץ! העם רוצה מנהיגים אוהבי יהדות.על בנט ואלקין לחבור מיד ולפעול למען המדינה