ראש מועצת השומרון יוסי דגן, הגיע הלילה למטה הליכוד בבנייני האומה בירושלים והתייחס לתוצאות המדגמים שנותנים 60 ו-61 מנדטים לגוש הימין-חרדים יחד עם בנט.
"אני מקווה שהלילה הזה שמתחיל בתקווה יסתיים בבוקר של שמחה גדולה של בניין ארץ ישראל, של מחנה לאומי חזק, של ממשלה יציבה."
עוד באותו נושא
מדגם כאן 11: 60 מנדטים לשני הגושים, הליכוד נחלשחדשות סרוגים


יוסי דגן ליל הבחירות
יש לנו אתגרים גדולים מאוד מול ממשל ביידן מול האג, מול הרשות הפלסטינית, ולכן זה הזמן להתאחד, ללכת כולם ביחד – אחרי בנימין נתניהו – העם אמר את דברו. צריך להקים ממשלה טובה גם להתיישבות ביהודה ושומרון ולכל עם ישראל.
תגובות
יודע איך קוראים לזה? תסמונת מינכהאוזן